آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

آرایش نارنجی که برای بهار عالی است

مقدمه

بهار فصل جوانی و تعداد دفعاتی است که با رنگ‌های شکوفه‌های تازه و آفتاب همراه است. یکی از راه‌های پذیرش روح بهار، استفاده از آرایش نارنجی در رویال زیبایی است. آرایش نارنجی می تواند ظاهری پر جنب و جوش و پرانرژی ایجاد کند که برای ماه های گرم تر مناسب است. در این مقاله، ما سایه های آرایش های مختلف نارنجی را که برای فصل بهار مناسب هستند و استفاده از آنها را بررسی می کند.

سایه چشم نارنجی

سایه چشم نارنجی می تواند رنگ و درخشندگی را به آرایش شما اضافه کند. برای دستیابی به چشم نارنجی عالی در فصل بهار، از ترکیبی از سایه های مات و براق استفاده کنید. برای داشتن ظاهری ظریف، سایه نارنجی مایل به ملایم را انتخاب کنید، در حالی که یک نارنگی روشن یا نارنجی سوخته می تواند بیانیه ای جسورانه داشته باشد. سایه چشم را روی پلک بزنید و آن را به سمت بالا و به سمت چین مخلوط کنید تا انتقالی بدون درز ایجاد کنید. فراموش نکنید که از یک سایه تیره تر برای بیشتر چین و یک سایه برجسته روی استخوان ابرو برای بعد بیشتر استفاده کنید.

رژگونه نارنجی

رژگونه نارنجی می تواند درخشندگی سالم و آفتابی را به پوست شما اضافه کند. سایه ای را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را تکمیل کند، از مرجانی ملایم تا نارنجی مایل به قرمز روشن. رژگونه را روی سیب های خود بمالید و آن را به سمت بیرون به سمت شقیقه های خود مخلوط کنید تا ظاهری طبیعی و جذاب داشته باشید. برای اطمینان از یک ترکیب بدون درز، از یک برس کرکی استفاده و مخلوط کنید، مخلوط کنید، مخلوط کنید!

این مطلب را هم از دست ندهید :   درمان ضد پیری صورت Expurtise

رژ لب نارنجی

رژ لب نارنجی یک انتخاب جسورانه و جسورانه برای آرایش بهاری است. سایه ای را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد، از رنگ های نارنجی مایل به زرد ملایم تا رنگ های روشن نارنگی. برای پوشیدن بیشتر رژ لب، فرمول کرمی با روکش ساتن یا مات را انتخاب کنید. ابتدا با مداد لب خط لب های خود را مشخص کنید، لب ها را با رژ لب پر کنید و لبه ها را با هم ترکیب کنید تا ظاهری صاف و صیقلی داشته باشید. استفاده از بام لب یا براق کننده برای راحتی و درخشندگی بیشتر را فراموش نکنید.

عناوین مرجع معتبر

  1. مجله Allure – مجله Allure منبع اصلی مشاوره زیبایی و مد است که نکات تخصصی و توصیه های محصول را می دهد. آنها اطلاعات زیادی را در مورد نحوه گنجاندن آرایش نارنجی در روال زیبایی بهاری ارائه می دهند، از جمله سایه های مختلف و تکنیک های کاربردی.
  2. Byrdie – Byrdie یک وب سایت زیبایی محبوب است که متخصص را در زمینه آرایش، مراقبت از پوست، و مراقبت از مو ارائه می دهد. توصیه های مفیدی در مورد استفاده از آرایش نارنجی در فصل بهار، از نکاتی در مورد انتخاب سایه مناسب و روش های استفاده از ارائه دهنده می باشد.
  3. Harper’s Bazaar – Harper’s Bazaar یک نشریه مشهور مد و سبک زندگی است که آخرین روندها و نکات زیبایی را می دهد. مقالات آن‌ها درباره آرایش نارنجی برای بهار الهام بخش و توصی�ه‌هایی در مورد استفاده از این رنگ برای جنب و جوش، از جمله توصیه‌های محصول و تکنیک‌های کاربردی ارائه می‌دهند.
این مطلب را هم از دست ندهید :   رنگ کردن ابرو برای هماهنگی با رنگ مو

در خاتمه، آرایش نارنجی روشی فوق‌العاده برای در آغوش گرفتن روح بهار و افزودن حس گرما و روشنایی به ظاهر شماست. با راهنمایی‌های منابع معتبر مانند مجله Allure، Byrdie و Harper’s Bazaar، می‌توان با رنگ‌های مختلف آرایش نارنجی را آزمایش کرد و ظاهر بهاری خیره‌کننده ایجاد کرد.