آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

آموزش آرایش سایه چشم تابستانی

I. مقدمه ای بر آموزش آرایش سایه چشم تابستانی

تابستان فصلی است که نیاز به آرایشی بر جنب و جوش و با طراوت دارد. یکی از اجزای ضروری هر آرایش تابستانی، سایه چشم است، زیرا می تواند ظاهر را تغییر دهد و چشم ها را درخشان کند. در این بخش آموزش های مختلف آرایش سایه چشم تابستانی که می توان برای دستیابی به ظاهری خیره کننده و مد روز دنبال کرد، بحث می کند.

II. انتخاب رنگ سایه چشم مناسب برای تابستان

هنگام انتخاب رنگ سایه چشم برای تابستان، توجه به سایه های گرم و پر جنب و جوشی که فصل مکمل نیاز است. برخی از انتخاب های رنگ محبوب عبارتند از صورتی ملایم، هلویی، طلایی، قهوه ای گرم و فیروزه ای. از این رنگ‌ها می‌توانم برای آرایش‌ها وسیع‌تر ایجاد کنم که برای مجالس و رویدادهای تابستانی مناسب هستند.

III. آموزش اصولی آرایش سایه چشم تابستانی

این آموزش شما را از طریق یک سایه چشم تابستانی ساده راهنمایی می کند که با حداقل ابزار و محصولات قابل دستیابی است.

  1. آماده کردن چشم ها: با استفاده از پرایمر شروع کنید تا مطمئن شوید که سایه چشم در طول روز سر جای خود باقی می ماند.
  2. رنگ پایه را اعمال کنید: از سایه چشم قهوه ای ملایم و مات به عنوان رنگ پایه استفاده کنید و آن را از خط مژه تا چین پلک بزنید.
  3. اضافه کردن عمق: یک سایه چشم قهوه‌ای تیره‌تر بردارید و آن را با چین و چروک ترکیب کنید تا عمق و بعد اضافه شود.
  4. رنگ پلک را بمالید: از یک سایه چشم طلایی یا مسی براق روی پلک استفاده کنید، روی مرکز تمرکز کنید و آن را به سمت بیرون ترکیب کنید.
  5. هایلایت: یک سایه سفید براق یا شامپین را روی استخوان ابرو و گوشه داخلی چشم بزنید تا درخشندگی بیشتر داشته باشید.
  6. خط چشم و ریمل بزنید: از خط چشم مشکی یا قهوه ای برای خط مژه های بالا و پایین استفاده کنید و به دنبال آن از ریمل برای تکمیل استفاده کنید.
این مطلب را هم از دست ندهید :   روش های آزموده شده برای مقابله با موخوره زمستانی

IV. آموزش چشم دودی برای تابستان

یک چشم دودی تابستانی را می توان با استفاده از سایه های ملایم و براق به دست آورد که ظاهری نرم تر و رمانتیک تر می دهد.

  1. آماده کردن چشم ها: یک پرایمر و یک رنگ پایه سایه چشم روشن بزنید.
  2. سایه گردان را اعمال کنید: از یک سایه چشم طلایی یا هلویی روشن برای ترکیب شدن از چین تا استخوان ابرو استفاده کنید.
  3. سایه دودی را بمالید: یک سایه چشم زغالی یا مایل به رنگ نرم افزاری و آن را روی چین قرار دهید و آن را به خوبی ترکیب کنید.
  4. سایه براق را اعمال کنید: از یک سایه چشم براق طلایی یا مسی روی پلک استفاده کنید، روی مرکز تمرکز کنید و آن را به سمت بیرون مخلوط کنید.
  5. خط چشم و ریمل بزنید: خطوط مژه بالا و پایین را با یک خط چشم مشکی یا قهوه ای خط چشم بزنید و به دنبال آن ریمل بزنید تا ظاهر را کامل کنید.

V. آموزش آرایش سایه چشم با الهام از مناطق گرمسیری

این آموزش آرایش سایه چشم با الهام از مناطق گرمسیری برای یک مهمان ساحلی تابستانی یا تعط��لات عالی است.

  1. آماده کردن چشم ها: یک پرایمر و یک رنگ پایه سایه چشم روشن بزنید.
  2. سایه گردان را اعمال کنید: از یک سایه چشم طلایی یا هلویی روشن برای ترکیب شدن از چین تا استخوان ابرو استفاده کنید.
  3. سایه فیروزه ای را بزنید: یک سایه چشم فیروزه ای بر جنب و جوش بردارید و آن را روی پلک بمالید و روی مرکز تمرکز کنید و آن را به سمت بیرون مخلوط کنید.
  4. سایه براق را بزنید: از یک سایه چشم براق طلایی یا مسی در گوشه بیرونی پلک استفاده کنید و آن را به خوبی با سایه فیروزه ای ترکیب کنید.
  5. خط چشم و ریمل بزنید: خطوط مژه بالا و پایین را با یک خط چشم مشکی یا قهوه ای خط چشم بزنید و به دنبال آن ریمل بزنید تا ظاهر را کامل کنید.
این مطلب را هم از دست ندهید :   چگونه کنترل خود را با تی شرت خشک کنیم

VI. عناوین مرجع معتبر

  1. مجله Allure: “راهنمای نهایی آرایش چشم تابستانی” – این مقاله آموزش ها، نکات و ترفندهای مختلف آرایش سایه چشم تابستانی را برای دستیابی به ظاهری خیره کننده و مد روز برای فصل ارائه می دهد.
  2. Byrdie: “چگونه آرایش چشم تابستانی عالی را انتخاب کنیم” – در این مقاله، متخصصان بهترین رنگ ها و تکنیک های سایه چشم را برای ایجاد آرایش تابستانی عالی مورد بحث قرار می دهند. li>

  3. Vogue: “بهترین نکات و ترفندهای آرایش چشم تابستانی” – این مقاله Vogue توصیه های تخصصی در مورد آرایش چشم تابستانی ارائه می دهد، از جمله نکاتی در مورد انتخاب رنگ ها و تکنیک های مناسب برای ظاهری خیره کننده. li>