آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت سوم

بهترین ادکلن های مردانه برای تابستان

بهترین ادکلن مردانه تابستان

تابستان فرصتی عالی برای طراوت و احیای عطر خود با یک ادکلن سبک و نیروبخش است. با افزایش دما، عطری را می‌توان که تسلط نداشت، اما همچنان اثری ماندگار به جا گذاشت. در این مقاله به بهترین ادکلن های مردانه تابستانی می پردازیم که هم لذت بخش و هم مناسب فصل هستند.

1. ادو پرفیوم تام فورد عود وود

تام فورد عود وود ادو پرفیوم یک ادکلن تابستانی عالی برای کسانی است که از رایحه ای غنی و چوبی لذت می برند. این عطر دارای نت‌های عود، فلفل سیچوان و آمبروکسان است و رایحه‌های گرم و تند را ایجاد می‌کند که هم مردانه و هم پیچیده است. آن ادو پرفیوم ماندگاری بویی را تضمین می کند که در گرما خیلی سریع محو نمی شود.

2. ادو تویلت دیور ساواژ

عطر دیور ساواژ عطری تازه و تند است که ماهیت تابستان را به تصویر می کشد. این رایحه با نت های اولیه ترنج، فلفل و گریپ فروت، هم نشاط آور و هم انرژی بخش است. نت های قلبی آمبروکسان و وتیور به رایحه عمق و پیچیدگی می بخشند، در حالی که نت های پایه چوب سدر و لبدانیم رایحه ای گرم و چوبی ایجاد می کنند. Eau de Toilette رایحه ای سبک و در عین حال ماندگار را برای روزهای تابستانی تضمین می کند.

3. ادو تویلت Yves Saint Laurent La Nuit de l’Homme

Eau de Toilette La Nuit de l’Homme از Yves Saint Laurent’s La Nuit de l’Homme عطری است حسی و مدرن که ماهیت شب های تابستان را به تصویر می کشد. این رایحه با نت های اولیه گریپ فروت، نعناع و لیمو، هم طراوت و هم نشاط آور است. نت های قلبی سدرات، وتیور و نعناع هندی اندکی از مردانگی و پیچیدگی به آن اضافه می شوند، در حالی که نت های پایه سدرات، چوب صندل و عنبر ته رنگی گرم و احساس ایجاد می کنند. Eau de Toilette رایحه ای سبک و در عین حال ماندگار را تضمین می کند که برای شب های تابستان عالی است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   مراقبت های بعد از لایه برداری شیمیایی و مراقبت از پوست پس از عمل

4. ادو تویلت بولگاری آکوا پور هوم

عطر ادکلن Aqua Pour Homme Bvlgari’s Aqua Pour Homme رایحه ای ترد و نشاط آور است که ماهیت تابستان را به تصویر می کشد. این عطر با نت های اولیه ترنج کالابریا، فلفل سیچوان و اسطوخودوس، هم طراوت و هم آرامش بخش است. نتهای قلبی وتیور و گشنیز حسی از ادویه و عمق می‌بخشند، در حالی که نت‌های پایه چوب سندل، چوب سدر و عنبر یک رنگ گرم و احساسی ایجاد می‌کنند. Eau de Toilette رایحه ای سبک و در عین حال ماندگار را برای روزهای تابستانی تضمین می کند.

5. Creed Aventus Cologne

ادکلن کریدز آونتوس یک رایحه مجلل و جاودانه است که برای تابستان مناسب است. این عطر با رایحه از انگور فرنگی سیاه، آناناس و سیب، هم میوه ای و هم شیرین است. نت‌های قلبی توس، یاس و رز حسی از پیچیدگی را به آن اضافه می‌کنند، در حالی که نت‌های پایه مشک، عنبر و وانیل ته‌رنگی گرم و احساسی ایجاد می‌کنند. ادکلن رایحه ای سبک و در عین حال ماندگار را برای شب های تابستانی تضمین می کند.

در پایان، بهترین ادکلن‌های مردانه برای تابستان آنهایی هستند که رایحه‌ای با طراوت، نشاط‌بخش و ماندگار را می‌دهند. ادو پرفیوم تام فورد عود وود، ادو تویلت دیور سوواژ، ادو تویلت ایو سن لورن لا نویت دل هوم، ادو ��ویلت بولگاری آکوا پور هوم و ادکلن کرید اونتوس همگی های عالی برای مردانی هستند که دنبال طراوت و شادابی هستند. رایحه آنها در تابستان امسال

عناوین مرجع معتبر:

این مطلب را هم از دست ندهید :   چگونه رژ لب آب شده را رفع کنیم

  1. ادوپرفیوم Tom Ford Oud Wood
  2. ادو تویلت دیور ساواژ
  3. Eau de Toilette Yves Saint Laurent La Nuit de l’Homme
  4. Eau de Toilette Bvlgari Aqua Pour Homme
  5. Creed Aventus Cologne

[1] ادو پرفیوم Tom Ford Oud Wood: رایحه ای مجلل و پیچیده با رایحه ای غنی و چوبی مناسب برای روزهای تابستان. [2] دیور سوواژ ادو تویلت: رایحه ای با طراوت و تند با رایحه بالای ترنج، فلفل و گریپ فروت، مناسب برای روزها و شب های تابستان. [3] Eau de Toilette Yves Saint Laurent La Nuit de l’Homme: رایحه ای مدرن و احساسی با ته رنگ گرم و چوبی، مناسب برای عصرهای تابستان. [4] Eau de Toilette Bvlgari Aqua Pour Homme: رایحه ای ترد و نیروبخش با ترکیبی با طراوت از ترنج کالابریا، سیچوان پیپر و اسطوخودوس، مناسب برای روزهای تابستان. [5] ادکلن کرید اونتوس: رایحه ای مجلل و جاودانه با رایحه ای میوه ای و شیرین، مناسب برای شب های تابستان.