آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت دوم

بهترین جعبه های زیبایی برای امتحان کردن

بهترین جعبه های اشتراک زیبایی برای امتحان در سال 2021

جعبه های زیبایی در سال های اخیر محبوبیت بسیاری به دست آورده اند و راه های راحت و هیجان انگیز برای کشف محصولات زیبایی جدید ارائه می دهند. این جعبه‌های انتخاب‌شده مستقیماً به‌صورت ماهانه یا فصلی به درب منزل شما تحویل داده می‌شوند و به شما امکان می‌دهد تا انواع محصولات مراقبت از پوست، آرایش، مراقبت از مو و سلامتی را با کیفیت بالا را بررسی کنید. با گزینه های بسیار زیادی که در دسترس است، بهترین جعبه اشتراک زیبایی برای نیازهای خود می تواند بسیار خوب باشد. برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه، فهرستی جامع از برترین جعبه های زیبایی برای امتحان در سال 2021 گردآوری کرده است.

1. جعبه توس

Birchbox یکی از صنعت پیشگامان زیبایی زیبایی است و در ادامه مورد علاقه افراد به زیبایی است. هر ماه، مجموعه‌های مشترکی از نمونه‌های لوکس را از برندهای معروف و نوظهور دریافت می‌کنند. Birchbox به شما این امکان را می دهد که جعبه خود را با ظاهر زیبایی شخصی سازی کنید و مطمئن شوید که محصولاتی را که می توانید مطابق با محصولات شما دریافت کنید. برچ باکس علاوه بر محصولات مراقبت از پوست و آرایش، سبک زندگی مانند لوازم جانبی مو و محصولات سلامتی را نیز می شود.

2. ایپسی

Ipsy دو گزینه اشتراک مختلف می دهد: Glam Bag و Glam Bag Plus. کیف گلم شامل پنج محصول با اندازه لوکس است که برای انتخاب زیبایی شما سفارش داده می شود، در حالی که کیف گلم پلاس پنج محصول با اندازه کامل از برندهای معروف را می دهد. ایپسی به دلیل همکاری با اینفلوئن های محبوب زیبایی شناخته شده است که به عرضه محصولات انحصاری و مجموعه های محدود شده است. با Ipsy، شما همچنین به انجمن آنلاین آنها دسترسی دارید، جایی که می توانید نظرات، نکات و ترفندها را با سایر مشترکین به اشتراک بگذارید.

3. جعبه زیبایی Allure

جعبه زیبایی Allure توسط سردبیران مجله Allure مدیریت می شود و ترکیبی از محصولات زیبایی در اندازه کامل و لوکس را به ارزش بیش از 100 دلار در هر ماه ارائه می دهد. این مجموعه‌های دارای مارک‌های گرانقیمت و مواردی است که به شما فرصت می‌دهد تا محصولات لوکس را بدون ضرر امتحان کنید. Allure Beauty Box همچنین یک مجله کوچک با بررسی محصول، شامل نکات و تخفیف های ویژه به فرد است. مشترکین همچنین می‌توانند جعبه‌های نسخه محدود را در طول سال خرید کنند.

4. FabFitFun

در حالی که FabFitun صرفاً روی اشتراک زیبایی نیست، یک جعبه سه ماهه است که از محصولات سبک زندگی، سلامتی و زیبایی را ارائه می دهد. هر جعبه شامل موارد با اندازه کامل به ارزش بیش از 200 دلار است، از جمله مراقبت از پوست، آرایش، لوازم جانبی مد، دکوراسیون منزل و محصولات تناسب اندام. FabFitFun اجازه می دهد تا موارد را در هر جعبه سفارشی کنید و تضمین کنید که محصولاتی را دریافت کنید که مطابق با برنامه های شما هستند. این شرکت همچنین با موسسات خیریه همکاری می کند و از اهداف مختلف حمایت می کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   مدل موی تزئین شده برای امتحان کردن

5. بازی! توسط Sephora

بازی! توسط Sephora مجموعه‌های ماهانه از نمونه‌های لوکس از برندهای معروف زیبایی موجود در Sephora را در اختیار مشترکین قرار می‌دهد. این جعبه شامل محصولات مراقبت از پوست، آرایش، مراقبت از مو و عطر است که توسط ابزار Sephora انتخاب شده است. مشترکین همچنین یک بازی دریافت می کنند! مجوزهای آن را می‌توان در فروشگاه‌هایی که می‌توان آن‌ها را برای جایگزینی آموزش‌ها و مشاوره‌های انفرادی بازخرید کرد. بازی! توسط Sephora یک راه مقرون به صرفه برای کشف محصولات زیبایی محبوب و به روز ماندن با آخرین روندها ارائه می دهد.

6. Glossybox

Glossybox هر ماه پنج محصول زیبایی در اندازه لوکس را از برندهای لوکس و ارائه خاص می دهد. این مجموعه دارای مارک های بین المللی است برای شما امکان می دهد محصولاتی را به افراد ارائه دهند که می توانند به راحتی در کشور شما در دسترس نباشند، کشف کنند. گلاسی باکس به بسته بندی زیبا و توجه به جزئیات افتخار می کند. مشترکین همچنین به پیشنهادات و تخفیف های انحصاری در نسخه های اندازه کامل محصولاتی که دریافت می کنند دسترسی دارند.

7. باکسی چارم

BoxyCharm به دلیل انتخاب سخاوتمندان خود از محصولات زیبایی با اندازه کامل در هر جعبه ماهانه شناخته شده است. BoxyCharm با توجه به آرایش، اما همچنین شامل مراقبت از پوست و ابزار، برندهای معروف و نوظهور را به مشترکین خود ارائه می دهد. ارزش کل هر جعبه می‌خواهد از هزینه اشتراک فراتر می‌رود آن را به گزینه‌ای عالی برای کسانی که می‌توانند مجموعه زیبایی خود را بسازند تبدیل کنند. BoxyCharm همچنین گهگاه جعبه‌ها و افزونه‌های نسخه‌های محدود را با امکانات ارائه می‌دهد.

8. BeautyFIX

BeautyFIX by Dermstore یک جعبه اشتراک ماه است که برای مراقبت از پوست نگاه دارد. هر جعبه شامل محصولات مراقبت از پوست در اندازه کامل و کامل است که دارای مارک های حرفه ای و توصیه شده توسط متخصصین پوست است. BeautyFIX با هدف راه حل های پزشکی و نوآورانه از انتخاب پوست را در اختیار مشترکین قرار می دهد و آن را به بهترین افراد برای مراقبت از پوست و افرادی که به دنبال رفع نگرانی های خاص پوست هستند تبدیل می شوند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   بسته نرم افزاری لایت استیم برای چین و چروک + Sheetmasque

9. جعبه زیبایی ظاهری فوق العاده

Lookfantastic Beauty Box مجموعه ای ماهانه از شش محصول زیبایی ممتاز از جمله مراقبت از پوست، مراقبت از مو و آرایش را می دهد. این مجموعه دارای مارک های معروف است و شامل یک نسخه از مجله ELLE UK است. Lookfantastic به جعبه‌های با دقت خود می‌بالد و گزینه‌های اشتراک‌پذیری را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد بین برنامه‌های ماهانه، دوماهانه یا سالانه یکی را انتخاب کنید.

10. جعبه سم زدایی

Detox Box بر روی محصولات زیبایی تمیز و غیر سمی است و آن را به ایده آل برای کسانی که مواد طبیعی و ارگانیک را در اولویت قرار می دهند تبدیل می کند. هر ماه، مشترکین یک محصول در اندازه کامل یا ترکیبی از اقلام با اندازه کامل و لوکس را از برندهای زیبایی با کیفیت بالا می گیرند. Detox Box همچنین دقیق در مورد محصولات برجسته و مواد تشکیل دهنده آنها را می دهد و به طور مشترک این امکان را می دهد تا اطلاعاتی را انتخاب کنید.روتین های زیبایی خود داشته باشند.

اینها تنها از بهترین جعبه های زیبایی موجود در سال 2021 هستند. هر جعبه یک تجربه به فرد و انتخاب محصول را می دهد که اولویت ها و نیازهای مختلف را ارزیابی می کند. هنگام انتخاب بهترین جعبه زیبایی برای خود، بودجه، انواع محصول مورد نظر، گزینه های سفارشی سازی و انتخاب برند خود را در نظر بگیرید.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه مورد استفاده در پاسخ به این سوال:

  1. Bustle: Bustle یک نشریه آنلاین محبوب است که از موضوعات، زیبایی و سبک زندگی را پوشش می دهد. این اطلاعات بینش و توصیه‌هایی درباره جعبه‌های زیبایی و گرایش‌ها می‌دهد.
  2. Allure: Allure یک مجله زیبایی مشهور است که مشاوره تخصصی، بررسی محصول و بینش صنعت را ارائه می دهد. جعبه زیبایی Allure Beauty Box ذکر شده در پاسخ توسط مجله سردبیران Allure تنظیم شده است.
  3. اعتیاد به اشتراک من: استفاده از یک وب سایت قابل اعتماد است که به بررسی و ارائه اطلاعات در جعبه های اشتراک مختلف اختصاص دارد. بررسی دقیق و مقایسه جعبه های اشتراک زیبایی های مختلف را می دهد.