آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

بهترین رژ لب قرمز برای روز ولنتاین، به گفته ویراستاران

بهترین رژ لب قرمز برای روز ولنتاین، به گفته ویراستاران

روز ولنتاین بهترین فرصت برای استفاده از یک رژ لب قرمز پررنگ و پر زرق و برق است. برای کمک به شما در یافتن سایه مناسب برای این روز عاشقانه، ما لیستی از بهترین رژلب های توصیه شده توسط ادیتورهای زیبایی را گردآوری کرده ایم. این رژلب بر اساس فرمول طولانی مدت، رنگدانه های شدید و کیفیت کلی انتخاب شده اند. چه رنگ کلاسیک را انتخاب کنید یا یک رنگ توت زبان تر، رژ لبی در این لیست وجود دارد که مطابق با هر رنگی باشد.

1. MAC Cosmetics Ruby Woo MAC Cosmetics’ Ruby Woo یک رژ لب قرمز مورد علاقه است که تحسین و ستایش ویرایشگران زیبایی در سراسر جهان را برانگیخته است. به خاطر روکش مات رترو و فرمول رنگدانه‌های بسیار معروف است که پوشش کاملی را تنها با یک کشیدن انگشت ارائه می‌کند. ته رنگ آبی در این سایه باعث می‌شود که به طور کلی جذاب باشد و دندان‌های درخشان‌تری را به شما القا کند. فرمول طول مدت آن باعث می شود رژ لب شما در طول روز یا بعد از ظهر باقی بماند و آن را به انتخابی عالی برای روز ولنتاین تبدیل کند.

2. مداد لب مات مخملی NARS در دختر اژدها مداد لب مات مخملی NARS در دختر اژدها یکی دیگر از انتخاب های برتر در بین ادیتورهای زیبایی برای روز ولنتاین است. این رژ لب قرمز پر جنب و جوش و رنگدانه ای غنی، روکش مات مخملی دارد که به نرمی روی لب ها می لغزد. فرمت مداد لب استفاده دقیق را راحت می کند و امکان لمس آسان را در طول روز فراهم می کند. Dragon Girl فرمولی طولانی مدت ارائه می دهد که در برابر یا لکه شدن مقاومت می کند و مطمئن می شود که لب های شما در تمام طول روز بی عیب و نقص باقی می ماند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   آرایش چشم برای هر روز هفته است

3. رژ لب انقلابی مات شارلوت تیلبری به رنگ قرمز فرش قرمز رژ لب مات انقلاب شارلوت تیلبری با رنگ قرمز رنگ قرمز یک گزینه لوکس برای کسانی است که به دنبال رنگ قرمز پیچیده هستند. این رژ لب دارای بافت کرمی مات است که بدون خشک شدن لب ها احساس راحتی می کند. سایه قرمز فرش قرمز رنگ قرمز کلاسیک واقعی با ته رنگ گرم است که آن را برای رنگ های مختلف پوست مناسب می کند. دارای فرمول ماندگاری بلند است که محو و لکه نمی شود و برای یک شب رمانتیک عالی است.

4. Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture in Le RougeYves Saint Laurent Rouge Pur Couture in Le Rouge یک رژ لب قرمز با رنگدانه بالا است که بازدهی رنگی جسورانه و شدید را ارائه می دهد. روکش ساتنی دارد که درخشندگی درخشانی به لب ها می دهد و ظاهری جذاب برای روز ولنتاین ایجاد می کند. این فرمول با طبیعی و آنتی اکسیدان ها غنی شده است و باعث می شود لب های شما در مدت زمان استفاده از هیدراته و راحت بمانند. Le Rouge یک سایه قرمز بی انتها است که یک لمس فوری از پیچیدگی را به هر آرایش آرایشی اضافه می کند.

5. Dior Rouge Dior Lipstick in 999Dior Rouge Dior Lipstick in 999 یک رنگ قرمز کلاسیک است که سال ها مورد علاقه ادیتورهای زیبایی بوده است. این رژ لب نمادین با یک روکش ساتن درخشان، بازده رنگی شدید را ارائه می دهد. بافت کرمی آن بدون دردسر روی لب ها می لغزد و آبرسانی و راحتی را در طول روز فراهم می کند. این فرمول ماندگاری بالا دارد و در برابر پر یا لکه مقاوم شدن است و آن را به یک انتخاب عالی برای روز ولنتاین یا هر مناسبت خاص تبدیل می کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   BiON ویتامین C + مجتمع کلسیم

اینها تنها از بهترین رژلب های قرمز هستند که توسط ویرایشگران زیبایی برای روز ولنتاین توصیه می شود. به یاد داشته باشید که سایه ای را انتخاب کنید که رنگ مکمل و استایل شخصی شما باید مطمئن باشد که در این مراسم عاشقانه احساس اعتماد به نفس و زیبایی دارد.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه استفاده شده:

  1. Allure: Allure یک مجله زیبایی معتبر است که پوششی از آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، و سایر موضوعات مرتبط با زیبایی را می دهد. آنها به طور منظم توصیه های محصول و توصیه های متخصص متخصصان صنعت را ارائه می دهند.
  2. InStyle: InStyle یک نشریه مشهور مد و زیبایی است که اطلاعاتی در مورد آخرین روندها و توصیه های محصول ارائه می دهد. تیم ویراستاران آنها نظرات تخصصی در مورد محصولات ارائه دهنده های مختلف.
  3. Elle: Elle یک مد و زیبایی معتبر است که مجلاتی از موضوعات، از جمله آرایش، مراقبت از پوست، و مراقبت از مو را پوشش می دهد. آن‌ها توصیه‌ها و توصیه‌های تخصصی ویراستاران زیبایی و متخصصان صنعت را می‌دهند.