آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

بهترین رژ لب های مات مخملی

بهترین رژ لب مات مخملی

رژلب های مات مخملی در سال های اخیر به دلیل ماندگاری طولانی، پوشیدن راحت و رنگدانه های خیره کننده محبوبیت بسیاری به دست آورده اند. بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی نسخه های مخصوص به خود را از رژلب های مات مخملی معرفی کرده اند و آنها را برای مصرف بهترین مواد غذایی انتخاب می کنند. در این راهنمای جامع، ما برخی از برترین رژلب های مخملی مات موجود در بازار را بررسی می کند.

1. بهترین کلی: MAC Retro Matte Liquid Lipcolour

رژ لب مایع مات MAC Retro Matte Liquid Lipcolour یک رژ لب مات مخملی بسیار تحسین شده است که فرمولی سبک و راحت با بازده رنگی شدید ارائه می دهد. این در آشکار شدن ای از سایه ها در دسترس است، که با رنگ پوست های مختلف و شخصیت های شخصی است. فرمول ماندگاری این محصول تضمین می کند که رژ لب در طول روز بدون انتقال، لکه دار کردن یا خشک کردن لب ها باقی می ماند.

2. بهترین گزینه بودجه: لب های فوق مات رنگ پاپ

لب های مات ColourPop یک جایگزین مقرون به صرفه برای رژلب های مات مخملی سطح بالا است. این فرمول دارای رنگدانه بسیار بالاست و یک روکش مات ایجاد می کند که برای ساعت ها ماندگاری دارد. سایه ها چشمگیر است و قیمت آن را به گزینه ای جذاب برای افرادی که بودجه کمی دارند تبدیل می شوند. با این حال، لایه برداری و پاک کردن لب ها قبل از استفاده از جلوگیری از خشکی یا ناراحتی است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   لوازم جانبی موی عروسی با قیمت مناسب

3. بهترین برای پوست های حساس: کرم لب کامل Buxom

کرم لب Full-On Buxom یک رژ لب مات مخملی است که برای پوست حساسی طراحی شده است. این فرمول حاوی مواد مغذی مانند ویتامین E و کره شی است که به آبرسانی و تسکین لب ها کمک می کند و در عین حال یک روکش مات ماندگار را می دهد. همه وجود دارد.

4. بهترین برای پوشیدن طولانی: رژ لب مایع Stila Stay All Day

رژ لب مایع Stila Stay All Day به دلیل قدرت ماندی استثنایی و فرمول ضد انتقال شناخته شده است. استفاده از روکش مات مخملی راحت است و رژ لب در طول روز پر جنب و جوش باقی می ماند. این رژ لب با طیف وسیعی از سایه ها، رنگ های مختلف پوست را ارزیابی می کند.

5. بهترین برای بافت بدن: رژ لب مایع همیشه ماندگار Kat Von D

رژ لب مایع Kat Von D Everlasting به دلیل بافت نرم و روان خود که بدون زحمت روی لب ها می لغزد، شناخته شده است. روکش مات مخملی با پوشیدن طولانی مدت و راحت است و وسیعی از سایه ها را می توان انتخاب کرد. این فرمول گیاهی و بدون ظلم است که آن را به محبوب ترین و کسانی که محصولات زیبایی اخلاقی را در اولویت قرار می دهند تبدیل می کنند.

در پایان، بهترین رژ مات مخملی را انتخاب کنید، بودجه و نقشه پوست دارد. هر یک از رژلب های ذکر شده ویژگی ها و ویژگی ها به فرد را می دهد که آنها را برای افراد مختلف مناسب می کند. هنگام انتخاب رژ لب مات ملی عالی، توجه به فاکتورهایی مانند راحتی، زمان پوشیدن ومحدوده سایه نیاز است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   چگونه برای دستیابی به نرم افزار آرایش صاف، بر اساس یک MUA

عناوین مرجع معتبر:

  1. “بهترین رژ لب مات مخملی سال 2021” توسط بردی
  2. 10 بهترین رژ لب مات برای هر رنگ پوست توسط Allure
  3. 20 بهترین رژ لب مات برای هر رنگ و بودجه پوستی توسط Marie Claire

توضیحات کوتاه:

  1. راهنمای جامع Byrdie برای بهترین رژ لب‌های مات مخملی سال 2021 تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل محصولات با عملکرد برتر در بازار ارائه می‌کند.
  2. مقاله Allure برای بهترین رژ لب‌های مات برای هر رنگ پوستی دارد و بینش‌ها و توصیه‌های ارزشمندی را برای خوانندگان ارائه می‌دهد.
  3. لیست بهترین نتیجه ماری کلر از رژ لب‌های مات رنگ پوست و بودجه، هر کدام از گزینه‌ها را برای پاسخگویی به اولویت‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد.