آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت سوم

بهترین سایه چشم های براق برای امتحان

سایه چشم براق: افزودنی درخشان به مجموعه آرایش شما

سایه چشم های براق همیشه برای کسانی بوده است که می توانند درخشش و زرق و برق را به آرایش خود اضافه کنند. آن‌ها در رنگ‌ها، فرمول‌های رنگ‌های عرضه‌شده می‌شوند که هم برای پوشیدن روزمره و هم برای موقعیت‌های خاص عالی هستند. در این مقاله، ما از بهترین سایه های براق موجود در بازار را بررسی می کنیم و نکاتی را در مورد نحوه استفاده از آنها برای ایجاد آرایش خیره کننده ارائه می دهد.

  1. سایه چشم گرد ماه پوسیدگی شهری

سایه چشم Urban Decay’s Moondust یک سایه چشم براق بسیار رنگدانه است که جلوه ای خیره کننده و چند بعدی را می دهد. فرمول آن کرمی و قابل استفاده و استفاده و پوشیدن آن را در طول روز آسان می کند. سایه های موجود شامل Celestial، Stardust و Galaxy هستند که هر کدام از رنگ ها و پرداخت ها را به فرد ارائه می دهند. این سایه چشم را می توان به تنهایی یا لایه لایه با سایه های دیگر استفاده کرد تا ظاهری قوی تر ایجاد کند.

  1. سایه چشم براق MAC

طیف سایه چشم براق MAC یک کلاسیک برای کسانی است که به دنبال یک چشم براق با کیفیت بالا هستند. این فرمول طولانی مدت است و به راحتی اعمال می شود، با آسیبی از سایه های موجود. برخی از سایه های محبوب عبارتند از: Goldmine، Silver Ring و Naked Lunch. این سایه چشم ها را می توان به تنهایی پوشید یا به عنوان رنگ برجسته یا برجسته در آرایش آرایش پیچیده تر استفاده کرد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندهایی برای براق شدن مو در خانه

  1. سایه چشم مایع براق و براق فلزی استیلا

برای کسانی که فرمول مایع را می دهند، سایه چشم روشن و درخشان فلزات استیلا یک گزینه عالی است. این فرمول دارای رنگدانه بالایی است و کاربرد صاف و یکنواختی را می دهد. سایه های موجود عبارتند از Kitten، Rose Gold و Smoky Storm که هر کدام از فلزات و زیبایی را ارائه می دهد. این محصول را می توان به تنهایی استفاده کرد یا به عنوان پایه ای برای سایه های پودری استفاده کرد تا ظاهری قوی تر ایجاد کند.

  1. سایه چشم درخشان ColorPop Supernova

سایه چشم براق Supernova ColourPop یک گزینه مقرون به صرفه برای کسانی است که می توانند چشم های براق را آزمایش کنند. این فرمول دارای رنگدانه بالا و ماندگاری طولانی است و آسیب زیادی از سایه ها در دست است. برخی از سایه های محبوب عبارتند از Lunch Money، 2Nite و Baby T. این سایه چشم ها را می توان به تنهایی پوشید به عنوان رنگ برجسته در آرایش پیچیده تر استفاده کرد.

  1. سایه چشم براق آناستازیا بورلی هیلز

طیف سایه چشم براق آناستازیا بورلی هیلز فرمولی با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی می دهد که استفاده از آن آسان است. سایه‌های موجود شامل نقره‌ای خالص، رز گلد و استاربرست هستند که هر کدام از یک فلز روکش و زیبا ارائه می‌دهند. این سایه چشم ها را می توان به تنهایی پوشید یا به عنوان رنگ برجسته یا برجسته در آرایش آرایش پیچیده تر استفاده کرد.

در پایان، سایه‌های براق می‌شود با جلوه‌های درخشان خود ظاهر آرایش شما را افزایش می دهد و هم برای استفاده روزمره و برای موقعیت های خاص مناسب هستند. برخی از بهترین سایه چشم های براق موجود در بازار عبارتند از Urban Decay Moondust Eyeshadow، MAC Glitter Eyeshadow، Stila Magnificent Metals Glitter & Glow Liquid Eyeshadow، ColorPop Supernova Glitter Eyeshadow و Anastasia Beverly Hills Glitter Eyeshadow. برای استفاده از سایه چشم براق، از یک برس صاف و محکم استفاده کنید و محصول را به آرامی روی درب قرار دهید، سپس لبه‌ها را با هم مخلوط کنید تا ظاهری نداشته باشید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   لوسیون صورت بدون روغن آنتونی

عناوین مرجع معتبر:

    توضیحات:

    1. سایه چشم Moondust Urban Decay: سایه چشم براق با رنگدانه بالا با فرمولی کرمی و قابل ترکیب.
    2. سایه چشم براق MAC: سایه چشم براق کلاسیک با موندگاری طولانی و پوششی از سایه ها.
    3. Stila Magnificent Metals Glitter & Glow Liquid Eyeshadow: سایه چشم براق مایع با رنگدانه بسیار بالا با کاربرد صاف و یکنواخت.
    4. سایه چشم درخشان ColorPop Supernova: Affoسایه چشم براق rdable با فرمول ماندگاری و گسترده ای از سایه ها.
    5. سایه چشم براق آناستازیا بورلی هیلز: سایه چشم براق با کیفیت بالا با فرمول ماندگاری و روکش فلزی زیبا.