آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت سوم

بهترین چتری برای فرم صورت شما

انتخاب بهترین چتری برای فرم صورت شما

وقتی صحبت از بهترین چتری برای فرم صورت شما می شود، چه عواملی مانند شکل، بافت مو و مدل شخصی را در نظر بگیرید. در پاراگراف‌های زیر مروری بر شکل‌های مختلف و مناسب‌ترین چتری‌ها برای هر کدام و همچنین نکاتی کلی برای انتخاب چتری‌های عالی ارائه می‌شود.

شکل های صورت و چتری های مناسب

  1. شکل صورت گرد

شکل صورت گرد با خط فک پهن و پهنای مشابه در سرتاسر پیشانی، گونه ها و چانه ها مشخص می شود. بهترین چتری ها برای این فرم صورت، چتری های کناری یا بلند هستند، زیرا به صورت کشیده می شوند و توهم خط فک باریک تر کمک می کنند.

  1. شکل صورت بیضی

شکل صورت بیضی شکل همه کاره ترین شکل در نظر گرفته می شود، زیرا بهتر و مناسب است. بیشتر مدل‌های چتری می‌توانند با فرم صورت بیضی مناسب باشند، اما بهتر است از تراشه‌های صاف خودداری کنید، زیرا ممکن است صورت را به صورت گسترده‌تر نشان دهند. در عوض، لایه های کناری، پرده های یا بلند را برای ظاهری جذاب انتخاب کنید.

  1. شکل صورت مربع

شکل مربع صورت با خط فک قوی و عرض مشابه در سرتاسر پیشانی و گونه ها مشخص می شود. برای لطیف کردن ویژگی‌ها و ایجاد ظاهری توسعه‌تر، بهتر است که تری‌هایی را انتخاب کنید که بلندتر و در کنار هم قرار گیرند یا لبه‌های صافی که درست بالای ابروها شروع می‌شود.

  1. شکل صورت قلب

شکل صورت بیماری در پیشانی پهن تر و به سمت چپ مخروطی است. برای اصلاح این فرم صورت، بهتر است چتری‌هایی را انتخاب کنید که کوتاه‌تر و صاف‌تر شوند و از قوس ابرو شروع می‌شوند. این به ایجاد ظاهری متقارن‌تر و جلب توجه از پهن‌ترین قسمت صورت کمک می‌کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   شارلوت وب کنف تزریق رول

  1. شکل صورت الماس

شکل صورت الماسی با پیشانی و خط فک باریک تر، با گونه های مشخص می شود. برای تکمیل این فرم، بهتر است چتری‌هایی را انتخاب کنید که بلند و کنار هم باشند یا لبه‌های نرم و لطیف داشته باشند. این ویژگی های قوی کمک می کند و ظاهری هماهنگ تر ایجاد می کند.

  1. شکل صورت مستطیلی

صورت مستطیلی بلندتر است و پهنای مشابهی در سرتاسر پیشانی، گونه ها و چانه دارد. برای ایجاد توهم چهره‌های بهتر و شروع‌تر، بهتر است چتری‌هایی را انتخاب کنید که کوتاه‌تر و صاف‌تر شوند و از قوس ابرو می‌شوند.

  1. نکات کلی برای انتخاب چتری

هنگام بهترین چتری را برای فرم صورت خود انتخاب کنید، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • برای مشاوره شخصی با یک آرایشگر حرفه ای مشورت کنید.
  • بافت موی خود را در نظر بگیرید و اینکه چگونه بر موی چنگال بر مدل تأثیر بگذارد.
  • سبک و دریافت شخصی خود را در نظر داشته باشید.
  • آزموده ها و سبک های مختلف را امتحان کنید تا بهترین تناسب را پیدا کنید.

در پایان، بهترین چتری برای فرم صورت شما مستلزم در نظر گرفتن عوامل مانند فرم صورت، بافت مو و استایل شخصی است. با در نظر گرفتن این عوامل و آزمایش با سبک های مختلف�، می توانید ظاهری عالی پیدا کنید که ویژگی های شما را برجسته می کند و ظاهر کلی شما را بهبود می بخشد.

عناوین مرجع معتبر

  1. [Allure] – “بهترین چتری ها برای هر شکل” این مقاله راهنمای جامعی برای انتخاب بهترین چتری برای اشکال مختلف صورت ارائه می دهد و توضیحات و مثال هایی دقیق برای هر شکل ارائه می دهد. همچنین شامل توصیه‌های تخصصی آرایشگران حرفه‌ای می‌شود و نمونه‌های واقعی از زنان با شکل‌های مختلف از مدل‌های موی مناسبی که می‌توانند نشان دهند می‌دهند.
  2. [Byrdie] – “راهنمای نهایی برای چتری های شکل دهنده برای هر نوع صورت” این راهنمای اطلاعاتی در مورد انتخاب بهترین چتری ها برای اشکال مختلف، از جمله گرد، بیضی، مربع، قلب، الماس، مستطیلی ارائه می شود. می دهد. و اشکال صورت مثلثی. این دارای دستورالعمل های گام به گام برای مدل دادن به چتری است و شامل توصیه های تخصصی آرایشگران حرفه ای است.
  3. [InStyle] – “چتری های عالی برای هر شکل” این مقاله راهنمای تصویری برای انتخاب بهترین چتری برای اشکال مختلف صورت ارائه می دهد که شامل افراد مشهور و مدل ها با شکل های مختلف با مدل های موی مناسب می شود. باشد. همچنین شامل توصیه های تخصصی از آرایشگران حرفه ای و نکاتی برای حفظ و حالت دادن به چتری است.
این مطلب را هم از دست ندهید :   چگونه لکه های تیره ناشی از جوش را از بین ببریم