آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت دوم

بهترین گرایش های آرایش عروس در

بهترین ترندهای آرایش عروس در سال 2021

روند آرایش عروس به طور مداوم در حال تغییر است و هر ساله سبک ها و تکنیک های افزایش زیبایی طبیعی عروس در روز خاص خود به ارمغان می آورد. در سال 2021، پیشرفت برجسته ای دارد که در بین عروسی های آینده محبوبیت پیدا کرده است. از پوست درخشان گرفته تا چشم ها و لب های پررنگ، در اینجا بهترین ترندهای آرایش عروس برای سال 2021 آمده است:

1. پوست طبیعی و درخشانیکی از بارزترین ترندها در آرایش عروس امسال، دستیابی به پوستی طبیعی و درخشان است. عروس‌های فونداسیون‌ها یا سبک‌کننده‌های رنگی را انتخاب می‌کنند که به پوست آن‌ها اجازه می‌دهد و در حال حاضر ظاهری بی‌عیب و نادر ایجاد می‌کند. تمرکز بر تقویت درخشش طبیعی پوست است تا کانتورینگ سنگین یا پوشش از حد. هایلایترها و محصولات روشن کننده به استراتژی های استراتژیک برای افزودن درخشندگی ظریف به بلندای استفاده می شوند.

2. آرایش چشم ملایم و رمانتیک آرایش چشم های ملایم و رمانتیک در سال 2021 بسیار مورد توجه عروس خانم ها قرار گرفته است. این روند روش شامل استفاده از سایه های گرم و خنثی مانند هلویی، رزگلد یا شامپین روی پلک ها می شود. عروس‌ها ممکن است رنگی از درخشش را به کار ببرند یا سایه‌های مات را برای ظاهری ساده‌تر انتخاب کنند. مژه ها و ابروهای کاملاً مشخص این استایل هستند و جلوه ای اثیری و رویایی ایجاد می کنند.

3. لب های حالت داردر حالی که آرایش چشم ملایم محبوب است، بسیاری از عروس ها از لب های بیانی به عنوان کانونی ظاهر عروس خود استفاده می کنند. رنگ‌های تند و پر جنب و جوش لب مانند قرمز، توت یا حتی آلویی تیره برای ایجاد یک بیانیه در برابر پالت آرایش خنثی انتخاب شده‌اند. رژ لب های مات یا رژ لب های مایع با ماندگاری برای اطمینان از ماندگاری در طول روز از آنها می شوند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   روشی جالب برای پوشیدن سایه چشم سفید

4. گونه های شبنمیگونه های شبنمی به یک روند قابل توجه در آرایش عروس برای سال 2021 تبدیل شده است. هدف ایجاد ظاهری جوان و شاداب است، گویی عروس از درون می درخشد. سایه های ملایم و پاستلی مانند و هلویی انتخاب های محبوبی برای دستیابی به این ظاهر هستند.

5. ابروهای مخصوصابروهای مخصوص یکی از موارد ضروری در ترندهای آرایش عروس امسال هستند. عروس‌ها فرم ابروی طبیعی‌تر و ملایم‌تری را انتخاب می‌کنند که ویژگی‌های صورت آنها را تکمیل می‌کند. تکنیک هایی مانند میکروبلیدینگ یا لمین ابرو برای دستیابی به ابروهایی با ظاهری پرتر که صورت را به زیبایی فریم می کنند، استفاده می شود.

6. آرایش مینیمالیستیگرایش دیگری که در سال 2021 محبوبیت پیدا کرده است، آرایش مینیمالیستی است. برخی از عروس‌های ظاهری ساده‌تر را می‌دهند که ویژگی‌های طبیعی آن‌ها را نمی‌دهند، بدون اینکه آرایش بیشتری به نظر برسند، افزایش دهند. این روند بر روی پوست بی عیب، آرایش چشم نرم و رنگ لب برهنه یا خنثی دارد. هدف ایجاد یک ظاهر عروس بی انتها و شیک است که در آزمون زمان مقاومت کند.

7. فردیت و شخصی سازیدر حالی که روندها می نزدیک الهام هستند، از بسیاری از عروس ها از فردیت خود استقبال می کنند و ظاهر آرایش عروس خود را شخصی می کنند. آنها ممکن است انتخاب کنند که عناصر فرهنگی یا سنتی را در آرایش خود بگنجانند یا با رنگ ها و تکنیک های خاص به شخصیت هایی که آنها را منعکس می کنند آزمایش کنند. این روند را جشن می‌گیرند و عروسی‌ها را می‌کند تا در روز عروسی خود را واقعی نشان دهند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   پاک کننده شیر آرام بخش روندا آلیسون

در پایان، بهترین گرایش‌های آرایش عروس در سال 2021 شامل لباس‌های بزرگی از سبک‌های پوست طبیعی و درخشان تا چشم‌های رمانتیک نرم، گونه‌های معمولی، شبنمی، ابروهای خاص، آرایش مینیمالیست و فردیت است. عروس ها این فرصت را دارند که روندی را انتخاب کنند که با استایل شخصی آنها طنین می شود و در عین حال در روز خاص خود درخشان و زیبا به نظر می رسد.

3 انتشارات مرجع معتبر برتر:

  1. Vogue – Vogue یک مجله مد و سبک زندگی بسیار معتبر است که به دلیل تخصص خود در روندهای زیبایی از جمله آرایش عروس شناخته شده است.
  2. Brides – Brides یک نشریه پیشرو است که برای تمام جنبه های عروسی مشخص می شود و مشاوره تخصصی و الهام برای عروس های آینده ارائه می دهد.
  3. Harper’s Bazaar – Harper’s Bazaar مجله معروف است که موضوعاتی از جمله روندهای زیبایی عروس را پوشش می دهد.

این نشریات برای جمع آوری بینش و اطلاعات در مورد آخرین روند آرایش عروس در سال 2021 استفاده شد.