آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت دوم

راهنمای آرایش چشم کلاه دار کامل

نمای کلی آرایش چشم کلاهدار

آرایش چشم کلاهدار به استفاده از لوازم آرایشی بر روی شکل چشمی گفته می‌شود که آن چین طبیعی پوست بالای چین را مشخص می‌کند که گاهی اوقات می‌توان به شکل طبیعی پلک را پنهان کرد. این نوع فرم کاملاً رایج است و علاقه افراد به آرایش از تکنیک ها و محصولات برای بهبود ظاهر چشم های کلاه دار خود می توانند. در این راهنمای جامع، جنبه‌های مختلف آرایش چشم کلاه‌دار، از جمله محصولات ایده‌آل برای استفاده، تکنیک‌های کاربرد، و نکاتی برای دستیابی به ظاهری عالی را در نظر بگیرید.

انتخاب محصولات مناسب برای چشم های کلاه دار

انتخاب محصولات آرایشی مناسب برای چشم های کلاه دار بسیار مهم است. محصولات ایده آل باید شکل طبیعی چشم را تقویت کنند و در عین حال پوشش کافی و قدرت ماندگاری را نیز فراهم کنند. در اینجا چند توصیه برای بهترین محصولات برای استفاده برای چشم های کلاه دار وجود دارد:

  1. پرایمر: یک پرایمر با کیفیت بالا به ایجاد یک بوم صاف برای آرایش کمک می‌کند و مطمئن می‌شود که در طول روز در جای خود باقی می‌ماند. همچنین به کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند.
  2. سایه چشم: برای جلوگیری از چروک شدن و ترکیب شدن آسان، سایه‌هایی با بافت مخملی، صاف و روکش مات یا ساتن را انتخاب کنید. سایه هایی را انتخاب کنید که پوست رنگ مکمل و رنگ چشم شما باشد.
  3. خط چشم: از یک خط چشم ضد لک و ضد آب، می توانید با فرمول مدادی یا ژل، استفاده کنید تا یک خط مشخص بدون لک یا محو ایجاد کنید.
  4. ریمل: به دنبال ریمل حجم‌ها می‌دهند یا بزرگ‌کننده هستند که فر را نگه می‌دارد و در برابر مقاومت کند.
  5. محصولات ابرو: ابروهای کم پشت یا بیش از حد از حد پر شده را با مداد ابرو، پودر یا پوماد پر کنید تا قوسی با ظاهر طبیعی و کاملا مشخص ایجاد کنید.
این مطلب را هم از دست ندهید :   آیا می توانید از اسپری مو به عنوان اسپری تنظیم کننده آرایش استفاده کنید؟

تکنیک های کاربردی برای چشم های کلاه دار

هنگام آرایش چشم‌های کلاهدار، از تکنیک‌هایی استفاده می‌کند که به شکل و اندازه طبیعی چشم‌ها می‌سازند و در ظاهر چین‌های پلک را به حداقل می‌رسانند. در اینجا چند نکته برای آرایش چشم های کلاه دار وجود دارد:

  1. با پرایمر شروع کنید: یک پرایمر چشم را به کل پلک خود بزنید تا پایه ای صاف برای آرایش ایجاد کنید. این کمک می کند تا ظاهر پلک کلاهدار را به حداقل برسانید و مطمئن شوید که سایه چشم شما در طول روز سر جای خود باقی می ماند.
  2. جایگزینی مناسب برای سایه چشم: سایه روشن‌تری را روی کل پلک بزنید و سپس سایه تیره را در چین ایجاد کنید. این کار بدون ذکر بر ظاهر کلاهدار، عمق و بعد از ایجاد می کند.
  3. سایه چشم را با حرکت برف پاک کن بزنید: هنگام ترکیب سایه چشم، از حرکت پاک کن شیشه جلو از بیرونی چشم به سمت گوشه داخلی استفاده کنید. این تکنیک به نرم شدن لبه ها و جلوگیری از خطوط خشن کمک می کند.
  4. از برس چیبرای تعریف استفاده کنید: برای ایجاد چین، از یک برس کوچکتر و نرم‌افزار برای اعمال سایه‌های تیره‌تر استفاده کنید. این به ایجاد یک کانتور طبیعی بدون بزرگتر نشان دادن ناحیه سرپوش کمک می کند.
  5. خط چشم را استراتژیک بزنید: برای جلوگیری از برجسته شدن منطقه سر، خط چشم را فقط روی نیمه بیرونی خط مژه بالا بزنید. این کار ظاهری بزرگتر را بدون توجه به ناحیه سرپوش ایجاد می کند.
  6. مژه های خود را فر کنید: قبل از زدن ریمل مژه های خود را تا توهم چشم بزرگتری ایجاد کنید و از برجسته شدن منطقه کلاهدار جلوگیری کنید.
  7. ریمل مناسب را انتخاب کنید: یک ریمل حجم‌دهنده یا بلندکننده را روی مژه‌های بالا و پایین خود بزنید تا مژه‌های پر و پرپشتی را بدون سنگین کردن پلک ایجاد کنید.
  8. ابروهای خود را پر کنید: ابروهای مرتب می‌توانند چشم‌ها را قاب کرده و به ظاهر پلک‌های کلاهدار کمک کنند.
این مطلب را هم از دست ندهید :   دوره موج دار: نکات و مدل مو با توجه به بافت مو

نکات اضافی برای آرایش چشم کلاهدار

  1. از ترکیب بیش از حد پرهیز کنید: ترکیب بیش از حد از سایه چشم می‌تواند باعث آرایش در منطقه کلاه‌دار شود و پلک را کوچکتر نشان دهد.
  2. از اسپری تنظیم کننده استفاده کنید: اسپری تنظیم کننده می تواند به حفظ آرایش شما کمک کند و از چروک شدن آن در طول روز جلوگیری کند.
  3. آزمایش ظاهرهای مختلف: تکنیک‌ها و محصولات آرایشی مختلف را امتحان کنید تا ظاهری عالی پیدا کنید که چشم‌های کلاه‌دار شما را زیباتر می‌کند.
  4. با یک میکاپ آرتیست حرفه ای مشورت کنید: اگر در مورد نحوه آرایش چشم های کلاه دار خود مطمئن نیستید، این کار را انجام دهید. های شخصی را ارائه می دهد.

عناوین مرجع معتبر

  1. آرایش چشم‌های کلاهدار: راهنمای جامع – این راهنما نکات و ترفندهای مفید را برای آرایش چشم‌های کلاهدار می‌دهد، از جمله توصیه‌های محصول، تکنیک‌های کاربردی، و توصیه‌های پیشنهادی.
  2. تسلط بر آرایش های کلاه دار: تکنیک ها و نکاتی برای ظاهرهای روزمره و مناسبت های خاص – این کتاب دستورالعمل های گام به گام برای ایجاد آرایش های مختلف برای چشم های کلاه دار و همچنین نکاتی برای انتخاب محصولات و ابزار مناسب.
  3. هنر آرایش: راهنمای جامع برای آرایش و مناسبت های خاص – این مرجع معتبر اطلاعات زیادی در مورد تکنیک های استفاده از آرایش، از جمله نکات و ترفندهای خاص برای چشم های کلاه دار ارائه می دهد. . li>