آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت دوم

روغن های ضروری برای استفاده از درمارولر روی مو

روغن های نیاز برای مراقبت از مو پس از درمارولینگ

استفاده از درمارولر روی مو یک راه حل برای حرکت رشد و بهبود سلامت کلی مو است. با این حال، مراقبت از پوست و پوست سر پس از عمل است تا از آسیب یا تحریک احتمالی جلوگیری شود. یکی از راه‌های انجام این کار از روغن‌های ضروری است که می‌تواند به تغذیه و تسکین پوست سر کمک کند و همچنین به رشد کمک کند. در اینجا چند روغن برای مراقبت از مو پس از درمارولینگ بسیار مفید هستند:

  1. روغن نعناع

روغن نعناع به مشخصه نشاط آور و تسکین دهنده آن یک محبوب برای مراقبت از مو است. این به حرکت خون در پوست سر کمک می کند، که به نوبه خود می تواند رشد مو را تقویت کند. علاوه بر این، روغن نعناع دارای خواص ضد میکروبی و ضد عفونی است که می تواند به کاهش اثرات ضد میکروبی و پوست سر کمک کند. برای استفاده از روغن نعناع، ​​چند قطره آن را با روغن روغن مانند روغن نارگیل یا جوجوبا مخلوط کنید و پس از درمارولینگ به آرامی روی پوست سر دهید.

  1. روغن رزماری

روغن رزماری یک انتخاب عالی دیگر برای مراقبت از مو پس از درمارولینگ است. مشخص شده است که با افزایش خون در پوست سر و با گسترش فاز آناژن، که فاز رشد فعال فولیکول های مو است، رشد مو را حرکت می کند. علاوه بر این، روغن رزماری دارای خواص بی‌نظیر و ضد عفونی است که می‌تواند از پوست سر در برابر آسیب و کاهش کمک کند محافظت کند. برای استفاده از روغن رزماری، چند قطره آن را با روغن روغن رقیق کرده و پس از درمارولینگ روی پوست سر استفاده کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نرم کننده های رسوب کننده رنگ که از محو شدن رنگ جلوگیری می کند

  1. روغن استوخودوس

روان اسطوخودوس به دلیل ثابت آرام بخش و تسکین دهنده آن بر روی پوست و پوست سر شناخته شده است. این می تواند به آن کمک کند و قرمزی کمک کند را به گزینه ای ایده آل برای مراقبت های پس از درامرولینگ تبدیل می کند. علاوه بر این، روغن اسطوخودوس با افزایش گردش خون در پوست سر و با فعالیت فولیکول های مو باعث رشد مو می شود. برای استفاده از روغن اسطوخودوس، چند قطره را با روغن مخلوط کرده و پس از درمارولینگ به آرامی روی پوست سر ماساژ دهید.

  1. روغن درخت چای

روغن درخت یک اسانس با خواص ضد میکروبی و ضد قوی چای است. این می تواند پوست سر و کاهش آن را به یک انتخاب عالی برای مراقبت های پس از درمارولینگ تبدیل کند. روغن درخت چای نیز به دلیل آن در حرکت رشد مو با افزایش گردش خون در پوست سر شده است. برای استفاده از روغن روغن چای، چند قطره آن را با روغن روغن رقیق کرده و پس از درمارولینگ به آرامی روی پوست سر ماساژ دهید.

  1. روغن مریم گلی کلری

روغن مریم گلی کلاری یکی دیگر از روغن های ضروری است که می توان برای مراقبت از مو از درمارولینگ مفید باشد. مشخص شده است با افزایش گردش خون در پوست سر و با افزایش سطح گیاهی باعث رشد مو می شود، می توان به ویژه برای این که دلیل عدم وجود مقاومتی که باعث ریزش آن می شود مفید باشد. روغن مریم کلاری همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد بیماری استکه می تواند از پوست سر در برابر آسیب و کاهش کمک کند محافظت کند. برای استفاده از روغن مریم گلی، چند قطره را با روغن مخلوط کرده و پس از استفاده از روغن مریم گلی.

این مطلب را هم از دست ندهید :   چگونه یک آرایش ابری بی عیب و نقص ایجاد کنیم

در نتیجه، استفاده از روغن‌های ضروری پس از مصرف کردن مو می‌تواند بی‌شماری مانند تقویت رشد مو، کاهش و تسکین پوست را به همراه داشته باشد. برخی از روغن‌های روغنی برای مراقبت از مصرف روغن‌های نعناع، ​​رزماری، اسطوخودوس، درخت چای و مریم گلی هستند. همیشه به یاد داشته باشید قبل از استفاده از این روغن ها روی پوست سر، آنها را با روغن حامل حامل رق کنید تا از تحریک یا جلوگیری از خطری جلوگیری کنید.

عناوین مرجع معتبر:

  1. “اثرات روغن نعناع بر جریان خون پوست سر و رشد مو در موش ها” – این مطالعه داد که روغن نعناع به طور قابل توجهی توجه به گردش خون را در پوست سر افزایش می دهد که می تواند رشد کند مو را تقویت کند.< /li>

  2. “روغن رزماری رشد مو را در موش های مبتلا به آلوپسی آندروژنتیک می کند” – این مطالعه نشان داد که رزماری می تواند با افزایش گردش خون در پوست و سر بلند کردن فاز رشد فعال فولیکول های مو، رشد مو را نشان دهد. حرکت کند.
  3. “روغن اسطوخودوس: سلامت آن بر رشد و سلامت پوست سر” – این مقاله مروری به فواید روغن های مختلف اسطوخودوس برای رشد مو و پوست سر، از نوشیدنی آن در تقویت گردش خون و سلامتی می‌پردازد. >