آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

ظاهر لب برهنه امضا شده خود را پیدا کنید

یافتن ظاهر برجسته لب برهنه خود

وقتی صحبت از آرایش به میان می‌آید، آرایش لب برهنه یک کلاسیک و همه کاره است که می‌تواند زیبایی طبیعی شما را افزایش دهد. فرقی نمی‌کند رنگ‌های ظریف را می‌دهد یا لب‌های مخصوص، پیدا کردن ظاهر لب‌های برهنه‌ای خود شامل در نظر گرفتن رنگ پوست، ته‌رنگ‌ها و افراد شخصی شماست. با دنبال کردن این مراحل، می بینید سایه لب برهنه عالی را بیابید که ویژگی های شما را تکمیل می کند و ظاهر آرایش شما را کامل می کند.

مرحله 1: رنگ پوست خود را تعیین کنید

اولین قدم برای پیدا کردن ظاهر لب برهنه خود، تعیین رنگ پوست است. رنگ های پوست به طور کلی به عنوان روشن، روشن متوسط، برنزه یا طبقه بندی می شوند. درک رنگ پوست شما را در انتخاب جذاب ترین سایه های برهنه برای لب هایتان راهنمایی می کند.

  • تن رنگ پوست روشن: اگر پوست روشن با ته رنگ دارید، سایه های برهنه با ته رنگ هلویی یا گلگون را انتخاب کنید تا گرمی را به پوست شما بیافزائید. از سایه های خیلی روشن یا خیلی تیره خودداری کنید، زیرا ممکن است شما را از بین ببرند یا تضاد شدید ایجاد کنند.
  • تناژ پوست روشن: برای کسانی که رنگ پوست روشن دارند، رنگ لب های برهنه ای را انتخاب کنید که رنگ های رنگی یا بژ دارند. این سایه ها بدون غلبه بر چهره شما، زیبایی ظریفی به لب های شما می دهند.
  • تناژ پوست متوسط: اگر پوست متوسطی دارید، به رنگ سایه های برهنه لب با رنگ های گرم مانند کاراملی یا بنفش نگاه کنید. این رنگ ها رنگ پوست را تکمیل می کنند و شما را هماهنگ می کنند.
  • رنگ پوست برنزه: رنگ های برهنه لب با ته رنگ طلایی یا برنزی برای افرادی که پوست برنزه دارند به خوبی جواب می دهند. سایه‌هایی را انتخاب کنید که کمی‌تر از رنگ‌های طبیعی لب‌تان باشد تا به ظاهر برهنه‌ای دلپذیر برسید.

    رنگ پوست پوست: کسانی که پوست کوچک دارند می توانند با رنگ های برهنه غنی و رنگ های دیگر مانند قهوه ای شکلاتی یا سفالی آزمایش کنند. از سایه‌های روشن‌تر که ممکن است روی پوست شما خاکستری به نظر برسند، انجام دهید.

مرحله 2: رنگهای زیرین خود را شناسایی کنید

درک ته رنگ شما برای پیدا کردن سایه لب برهنه بسیار مهم است. ته رنگ ها می توانند گرم، سرد یا خنثی باشند و نقش مهمی در رنگ های مکمل پوست شما دارند.

  • ته رنگ های گرم: اگر ته رنگ های گرم دارید، رنگ های برهنه لب را با رنگ های زرد یا هلویی انتخاب کنید. این سایه ها گرمای طبیعی شما را افزایش می دهد و ظاهری ایجاد می کنند.
  • ته رنگ های سرد: افرادی که ته رنگ های سرد دارند باید سایه های بره لب با رنگ های رنگی یا آبی را انتخاب کنند. این رنگ ها رنگ سرد شما را تکمیل می کنند و ظاهری شاداب و طبیعی ارائه می دهند.
  • رنگ های خنثی: آنهایی که ته رنگ های خنثی دارند پذیرایی لازم برای آزمایش وسیعی از سایه های لب برهنه را دارند. هم ته‌های گرم و هم سرد می‌رنگ‌ها برای افراد می‌توانندبا ته‌رنگ‌های خنثی به خوبی کار می‌کنند، بنابراین با خیال راحت رنگ‌های مختلف را امتحان کنید تا مطابق با کامل خود را پیدا کنید.
این مطلب را هم از دست ندهید :   رژلب های با رتبه برتر Vampy برای

مرحله 3: انتخابات رنگ لب خود را در نظر بگیرید

جدای از در نظر گرفتن رنگ و ته رنگ پوست، نیازی است که برای انتخاب رنگ لب خود را هنگام پیدا کردن ظاهر لب برهنه خود در نظر بگیرید. برخی از لباس‌های برهنه شفاف و طبیعی را می‌دهند، در حالی که ممکن است سایه‌های رنگدانه‌تری را برای بیان پررنگ‌تر انتخاب کنند.

  • برهنه‌های شفاف: اگر ظاهری ظریف و کم‌رنگ را می‌دهید، محصولات لب برهنه شفاف مانند مومیایی‌کننده‌های رنگی یا براق را انتخاب کنید. این فرمول‌های رنگی را می‌سازند و در عین حال به رنگ طبیعی لب شما اجازه می‌دهند تا درخشنده باشد.
  • تخت ساتن: برای ظاهری براق‌تر، رژ لب‌های ساتن برهنه انتخابی عالی هستند. آنها پوششی متوسط ​​و درخشندگی جزئی ارائه می دهند و بدون اینکه از مات یا براق باشند، به لب های شما بعد می بخشند.
  • نادهای مات: رژلب های برهنه مات پوششی کامل و پوششی مخملی ایجاد می کنند. آنها می‌توانند ظاهری پیچیده و ماندگار ایجاد کنند که موقعیت‌های مناسبی را ایجاد کنند.

مرحله 4: سایه های مختلف را امتحان کنید

هنگامی که رنگ پوست، ته رنگ و رنگات رنگ لب خود را شناسایی کردید، آن وقت است که سایه های مختلف لب برهنه را امتحان کنید تا ظاهر خاص خود را پیدا کنید. با استفاده از چند رنگ روی دست یا مچ دست خود را شروع کنید تا ببینید چگونه روی پوست شما ظاهر می شوید. به خاطر داشته باشید که ممکن است رنگ مستقیم روی لب‌هایتان در مقایسه با بازویتان باشد، کمی متفاوت است، بنابراین بهتر است سایه‌ها را روی لب‌هایتان امتحان کنید.

هنگام استفاده از رنگ های برهنه لب، جلوه کلی را که می توانید به دست آورید در نظر بگیرید. اگر ممکن است ظاهری طبیعی را انتخاب کنند، در حالی که برخی ممکن است بخواهند لبی برجسته تر و قابل توجه تر داشته باشند. از آزمایش با سایه ها و رنگ های مختلف تا زمانی که مطابقت کامل را پیدا کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   مجموعه Urban Decay Stay Naked

مرحله 5: بهبود و سفارشی کردن

هنگامی که سایه لب برهنه خود را برای پیدا کردن کردید، می‌بینید که خود را بر اساس تصمیمات خود بیشتر بهبود بخشید و سفارشی کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • خط لب: برای تعریف و شکل دادن به لب‌هایتان، از خط لب در سایه‌های استفاده کنید که با رژ لب برهنه شما مطابقت یا تکمیل کند. این می تواند برای جلوگیری از ایجاد یا ایجاد کمک کند و ظاهر صیقلی تری ایجاد کند.
  • براق کننده لب: برای درخشش و بیشتر، یک براق لب شفاف یا برهنه را روی رژ لب برهنه خود بزنید. این می تواند به لب های شما ظاهری حجیم تر و دلپذیرتر بدهد.
  • اثر Ombre: برای ایجاد یک افکت ombre، از یک سایه برهنه کمی تیره تر در گوشه های بیرونی لب خود استفاده کنید و آن را به سمت مرکز ترکیب کنید. این تکنیک به لب های شما عمق و بعد می بخشد.

به یاد داشته باشید که پیدا کردن ظاهر لب برهنه امضا شده شما به اولویت و آزمایش شخصی است. از بیرون رفتن از منطقه راحت خود نترسید و سایه ها یا تکنیک های جدید را امتحان ک��ید تا بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه استفاده شده:

  1. Allure – Allure یک مجله زیبایی معتبر است که مشاوره تخصصی در زمینه آرایش، مراقبت از پوست و مراقبت از مو ارائه می دهد. این راهنمای جامع و توصیه های محصول را می دهد.
  2. Byrdie – Byrdie یک پلتفرم زیبایی محبوب است که از موضوعات مختلف، از جمله آموزش آرایش، بررسی محصول، و نکات تخصصی آنلاین را پوشش می دهد.
  3. Refinery29 – Refinery29 یک شرکت رسانه دیجیتال و سرگرمی پیشرو است که بر روی مد، زیبایی و سبک زندگی تمرکز دارد. مقالات و راهنماهای آموزنده در موضوعات مختلف زیبایی ارائه می دهد.