آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

لاک ناخن با الهام از سنگ تولد هر ماه

مقدمه

مفهوم استفاده از لاک ناخن با الهام از سنگ ماه تولد هر ماه در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده است، زیرا مردم به دنبال راه های خلاقانه هستند و به فرد برای بیان شخصیت و استایل خود هستند. این تاریخچه، مهم و مزایای استفاده از لاک های ناخن الهام گرفته شده از سنگ تولد را مورد بحث قرار می دهد، و همچنین اطلاعاتی در مورد مکان های یافتن این محصولات ارائه می دهد.

تاریخچه سنگ های تولد

قرن هاست که از سنگ های تولد برای نشان دادن ماه های سال استفاده می شود و هر سنگ مربوط به ماه خاصیت است. عمل تخصیص سنگ های قیمتی به ماه های تولد خاص را می توان به سنت های باستانی، شبیه بند کاهن اعظم در عهد عتیق، که دارای دوازده سنگ به نمایندگی از دوازده قبیله اسرائیل بود، ردیابی کرد. با گذشت، فرهنگ های مختلف سنگ های قیمتی را برای هر ماه اختصاص داده اند، اما فهرست مدرن سنگ های تولد، اطلاعاتی که توسط انجمن جواهرات آمریکا و جواهرات آمریکا به رسمیت شناخته شده است، در سال 1912 ایجاد شد.

اهمیت سنگ تولد

اعتقاد بر این است که سنگ های تولد دارای خواص عرفانی هستند و برای متولدین ماه مربوطه، شفا و خوشبختی می کنند. تصور می شود که هر سنگ قیمتی دارای ارتعاشات انرژی به فرد است که با ماه تولد فرد طنین می شود و هماهنگی و هماهنگی را در فرد پوشنده ایجاد می کند. در نتیجه، گفته می شود که پوشیدن سنگ باعث افزایش احساس شخصی و رشد معنوی می شود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   فواید و کاربردهای شی باتر برای پوست

مزایای لاک ناخن الهام گرفته از سنگ تولد

استفاده از سنگ های تولد در لاک ناخن به افراد این امکان را می دهد که از این سنگ های قیمتی به شیوه ای در دستیابی و شیک تر بهره مند شوند. لاک ناخن الهام گرفته شده از سنگ های تولد می تواند یک راه سرگرم کننده و خلاقانه برای بیان استایل شخصی فرد باشد و در عین حال از مزایای بالقوه مرتبط با پوشیدن سنگ قیمتی نیز بهره مند شود.

علاوه بر این، لاک ناخن الهام گرفته شده از سنگ تولد می تواند به عنوان شروع کننده مکالمه یا یک نقطه صحبت به فرد در موقعیت های اجتماعی باشد. این را به یک هدیه ایده آل برای دوستان، اعضای خانواده یا حتی خودتان تبدیل می کند، زیرا می تواند یک حرکت متفکرانه و هم یک اکسسوری مد روز باشد.

از کجا لاک ناخن الهام گرفته از سنگ تولد پیدا کنیم

برندها و خرده‌فروش‌های متعددی وجود دارند که از لاک‌های ناخن الهام‌گرفته شده‌اند، سنگ ماه تولد را می‌سازند که با اولویت‌ها و بودجه‌های مختلف سروکارها هستند. برخی از گزینه های محبوب عبارتند از:

  1. نایلز.
  2. اورلی – اورلی یک برند معروف لاک ناخن، خطی از لاک‌های ناخن به نام «مجموعه سنگ تولد» را ارائه می‌کند که شامل انواع مختلفی از سایه‌ها است که از سنگ ماه تولد هر ماه الهام گرفته شده است. است.
  3. OPI – OPI یک نام مشهور لاک ناخن، مجموعه‌های موجود را با الهام از سنگ‌های تولد منتشر کرده است، مانند کلکسیون “رنگ سال” و مجموعه “گوهر ماه”.

نتیجه گیری

لاک های ناخن الهام گرفته شده از سنگ تولد، روش شیک و خلاقانه برای تجلیل از استایل شخصی است و در عین حال به طور بالقوه از خواص عرفانی مرتبط با سنگ های قیمتی نیز بهره می برد. با توجه به مارک ها و خرده فروشان که این پولیش را به فرد ارائه می دهد، یافتن سایه مناسب برای هر موقعیتی آسان است. بنابراین، سنگ تولد خود را در آغوش بگیرید و سبک منحصر به فرد خود را با لمسی از رمز و راز به نمایش بگذارید.