آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت دوم

لاک های ناخن Duochrome که در بهار امسال می درخشند

لاک های ناخن Duochrome که در بهار امسال می درخشند< /strong>

وقتی صحبت از لاک های ناخن به میان می آید، های دووکروم به دلیل پنهان کردن به فردشان در تغییر رنگ بسته به زاویه و نور محبوبیت پیدا کرده اند. این لاک ها جلوه ای چشم نواز ایجاد می کنند که برای فصل بهار عالی است. چه به دنبال یک درخشش ظریف باشید یا یک بیانیه جسورانه، بسیاری از لاک های دورنگی وجود دارند که ناخن های شما را در بهار امسال درخشان می کنند.

1. Essie “For The Twill Of It”

Essie یک برند شناخته شده در صنعت لاک ناخن است و سایه دورنگ آنها “For The Twill Of It” یکی از الزامات فصل بهار است. این لاک دارای ترکیبی زیبا از رنگ های سبز، آبی و بنفش است که جلوه ای مسحور کننده بر روی ناخن ها ایجاد می کند. رنگ بسته به نور تغییر می کند و ظاهری ناخن به فرد و جذاب به های شما می بخشد.

2. OPI “Peace & Love & OPI”

OPI یکی از برندهای محبوب است که از لاک های دووکروم را ارائه می دهد. “Peace & Love & OPI” یک سایه خیره کننده است که سایه های بنفش، سبز و برنز را می کند. این پولیش دارای روکش فلزی است و در زیر نور خورشید یا نور روشن داخلی بسیار زیبا به نظر می رسد. این گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند امسال با ناخن های خود اظهار نظر کنند.

3. ILNP “دوشکستگی”

ILN (I Love Nail Polish) به خاطر لاک های هولوگرافیک و دووکروم خیره کننده خود شناخته شده است. “Birefringence” یکی از محبوب‌ترین سایه‌های دورنگی آن‌ها است که دارای ترکیبی از رنگ‌های آبی، آبی و بنفش است. این لاک دارای تغییر رنگ شدید است و روی ناخن ها کاملاً خیره کننده به نظر می رسد. جلوه هولوگرافی به درخشندگی بیشتر می شود و آن را برای هر مناسبت بهاری عالی می کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین چسب مژه برای مژه مصنوعی

4. لعاب چینی “Rare And Radiant”

China Glaze به طور خاص از جلاهای دورنگی را می‌دهد و “Rare And Radiant” یک سایه برجسته برای فصل بهار است. این لاک دارای ترکیبی خیره کننده از رنگ های سبز و طلایی است که جلوه ای جذاب بر روی ناخن ها ایجاد می کند. تغییر رنگ ظریف اما قابل توجه است و آن را برای کسانی که ظاهر کمتری را می دهند عالی می کنند.

5. Cirque Colors “Hatch”

Cir Colors یک برند بوتیک لاک ناخن است که به دلیل فرمول های با کیفیت و سایه های خاص به فرد بالا می باشد. “Hatch” یک جلا دهنده دو رنگ زیبا است که سایه های بنفش، آبی و تصاویر را ترکیب می کند. تغییر رنگ پر جنب و جوش و چشم نواز است و آن را برای فصل بهار عالی می کند. این فرمول همچنین ماندگاری طولانی دارد و در برابر تراشه مقاوم است و از زیبایی ناخن های شما برای روزها مطمئن می باشد.

6. Zoya “Aurora”

جداوی از پولیشهای دوکروم را ارائه می کند و “آرورا” یک نمای برجسته برای فصل بهار است. این لاک دارای ترکیبی خیره کننده از رنگ های صورتی، بنفش و طلایی است که جلوه ای مسحورکننده بر روی ناخن ها ایجاد می کند. تغییر رنگ قوی و پر جنب و جوش است، و برای کسانی که می خواهند با ناخن های خود بیانیه ای جسورانه داشته باشند، عالی است

7. KBShimmer “برگ کوانتومی”

KBShimmer به خاطر سایه های ��نحصر به فرد و خلاقانه لاک ناخن خود شناخته شده است و «کوانتوم لیف» نیز از این قاعده مستثنی نیست. این لاک دوکروم دارای ترکیبی از رنگ های سبز، طلایی و بنفش است که جلوه ای مسحور کننده بر روی ناخن ها ایجاد می کند. تغییر رنگ قوی و قابل توجه است و برای کسانی که می خواهند بهار امسال متمایز شوند بسیار عالی هستند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   سرم هیالورونیک اولترا هیالورونیک Mychelle Dermaceuticals

در پایان، لاک های دووکروم انتخابی عالی برای درخشش بیشتر به ناخن های شما در بهار امسال هستند. فرقی نمی‌کند تغییرات ظریف یا تغییر رنگ جسورانه را می‌دهد، گزینه‌های بسیاری از برندهایی مانند Essie، OPI، ILNP، China Glaze، Cirque Colors، Zoya و KBShimmer وجود دارد. سایه های مختلف را آزمایش کنید و از جلوه های منحصر به فرد به فرد و چشم نوازی که لاک های دوکروم ناخن به مانیکور شما می توانید لذت ببرید.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه مورد استفاده در پاسخ به این سوال:

  1. Essie – Essie یک شناخته شده و معتبر در صنعت لاک ناخن است که از محصولات با کیفیت بالا را ارائه می دهد.
  2. OPI – OPI یکی دیگر از برندهای محبوب و قابل اعتماد است که به مجموعه خاطره ای از لاک های ناخن، از جمله سایه های دووکروم، شناخته شده است.
  3. ILNP (I Love Nail Polish) – ILNP یک برند لاک ناخن بوتیک است که در لاک های هولوگرافیک و دووکروم تخصص دارد و به دلیل سایه های خیره کننده و خاص به فرد خود شناخته می شود.