آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

لایه برداری بیولوژیکی پوست سوتیس گوماژ

لایه برداری بیولوژیکی پوست Sothys Gommage

لایه برداری بیولوژیکی پوست سوتیس گوماژ یک محصول مراقبت از پوست است که توسط سوتیس، یک برند زیبایی حرفه ای فرانسوی تولید می شود. این محصول لایه بردار به گونه ای طراحی شده است که سلول های مرده و ناخالصی های پوست را از سطح پوست پاک کرده و پوستی صاف تر و درخشان تر نشان می دهد. فرمول ملا و در عین حال لایه بردار سوتیس گوماژ حاوی مواد طبیعی است که بدون ایجاد سوزش یا خشکی پوست را لایه برداری و صاف می کند.

فواید لایه برداری بیولوژیکی پوست سوتیس گوماژ

  1. سلول های مرده پوست را از بین می برد:هدف اصلی لایه بردار سوتیس گوماژ، از بین بردن سلول های مرده پوست است که می تواند روی سطح پوست جمع شود. این محصول با لایه برداری ملایم پوست، به نمایان شدن چهره ای شاداب تر و جوان تر کمک می کند.
  2. بافت پوست را اصلاح می کند: استفاده از این لایه برداری بیولوژیکی پوست می تواند به بهبود بافت پوست کمک کند. برای صاف کردن نواحی ناهموار و به حداقل رساندن ظاهر منافذ عمل می کند و در نتیجه رنگ پوست تر و یکدست تر می شود.
  3. جذب محصول را افزایش می‌دهد: لایه‌برداری پوست با لایه‌بردار Sothys Gommage به حذف مانعی می‌شود که می‌تواند مانع از نفوذ سایر محصولات شود. این جذب بهتر سرم‌ها، می‌تواند بهبود بخش‌ها و سایر درمان‌ها را فراهم کند، می‌کند و مزایای آنها را به شما می‌رساند.
  4. روشن شدن پوست تیره:لایه برداری ملایم این محصول می تواند به روشن شدن پوست صورت کمک کند. با از بین بردن سلول‌های مرده پوست و تقویت سلولی، ظاهری شاداب‌تر و درخشان‌تر نشان می‌دهد.
  5. تقویت گردش خون: عمل استفاده مورد نیاز در حین استفاده، جریان خون را در سطح پوست حرکت می‌کند، گردش خون را بهبود می‌بخشد و به پوست درخشندگی می‌بخشد.
این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین سی سی کرم ها برای تصحیح رنگ

نحوه استفاده از لایه بردار بیولوژیکی پوست Sothys Gommage

  1. با پوست تمیز و خشک شروع کنید.
  2. لایه نازکی از محصول را روی صورت، گردن و دکلته بمالید و از ناحیه دور چشم خودداری کنید.
  3. به مدت 1-2 دقیقه به آرامی با حرکات دایره ای ماساژ دهید.
  4. با آب ولرم کاملاً بشویید.
  5. روال معمول مراقبت از پوست خود را دنبال کنید.

استفاده از این محصول 1 تا 2 بار در هفته بسته و نیاز به شما توصیه می شود. از مصرف آن بر روی پوست تحریک شده یا شکسته خودداری کنید.

اقدامات احتیاطی

  • قبل از اولین استفاده، محصول را برای بررسی واکنش نامطلوب آزمایش کنید.
  • در صورت بروز حرکت، مصرف را قطع کنید و در صورت لزوم با متخصصان پوست مشورت کنید.
  • از تماس با چشم خودداری کنید. در صورت تماس، کاملاً با آب بشویید.
  • دور از نگهداری کودکان نگهداری شود.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه مورد استفاده دپاسخ به این سوال:

  1. وب‌سایت رسمی Sothys: وب‌سایت رسمی Sothys دقیق در مورد محصولات خود از جمله لایه‌برداری بیولوژیکی پوست Sothys Gommage می‌دهد.
  2. درمستور: درمستور یک خرده‌فروش آنلاین است که در محصولات مراقبت از پوست و توضیحات آموزنده و نظرات مختلف در مورد برندهای مراقبت از پوست، از جمله سوتی‌ها می‌کند.
  3. Beautylish: Beautylish یک وب سایت انجمن زیبایی است که بررسی محصولات و اطلاعات مربوط به صنعت را ارائه می دهد و به مصرف مواد کمکی می کند تا تصمیم گیری در مورد مراقبت از پوست مانند لایه برداری انجام شود. پوست بیولوژیکی لایه بردار Sothys Gommage بگیرید.
این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین بام لب برای استفاده روزانه