آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

مصرف کننده امولسیون کنترل روغن

این مطلب را هم از دست ندهید :   چرا اسانس ها را در روتین باید مراقبت از پوست خود بگنجانید؟

مزایای مصرف کننده های امولسیونی کنترل روغن


استفاده از کنترل کننده امولسیونی کنترل کننده روغن می تواند برای افراد دارای پوست چرب یا مختلط داشته باشد



  1. آبرسان: این خنک کننده ها آبرسانی نیاز به پوست را بدون افزودن بیشتر از حد امکان می کنند و به حفظ ترکیب سالم کمک می کنند.
  2. ظیم درمان: با کنترل تولید مواد، خنک کننده های امولسیونی کنترل کننده روغن میسبب به کاهش درخشندگی و جلوگیری از جلوگیری از منافذ کمک کنند.
  3. اثر مات کننده: ترکیب مواد مات کننده در این خنک کننده ها به ایجاد یک روکش مات کمک می کند و پوست را کمرنگ می کند.
  4. تصفیه: برخی از عوامل مهم امولسیونی کنترل کننده روغن ممکن است حاوی موادی باشند که به آن ها کمک کنند و در نتیجه آن را صاف کنند.
  5. پیشگیری از جوش: با تنظیم تولید وزن �� هیدره نگه داشتن پوست، این مواد می‌تواند از جوش‌های مرتبط با جلوگیری از جلوگیری کند.


نحوه استفاده از دستگاه کنترل کننده های امولسی روغن


برای دریافت امتیاز یک ذخیره کننده امولسیونی کنترل روغن، این دستورالعمل های کلی را دنبال کنید:



  1. پاکسازی: با تمیز کردن صورت خود با یک پاک کننده ملایم مناسب برای نوع پوست خود شروع کنید. این به حذف دیگر، یا ناخالصی از روی پوست کمک می کند.
  2. تونر (اختیاری): اگر از تونر به عنوان بخشی از مراقبت از پوست خود استفاده کنید، آن را از پاکسازی استفاده کنید تا سطح pH پوست را از بین ببرید.
  3. مرطوب کننده بمالید: مقدار کمی از مرطوب کننده امولسیون کنترل روغن را بردارید و به آرامی با حرکات رو به بالا روی صورت و گردن خود را بمالید. روی نواحی مستعد بیش از حد از بحث کنید.
  4. محافظت در برابر: اگر در طول روز از مرطوب‌کننده استفاده کنید، برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV، از کرم‌های ضدآفتاب با کرم‌های ضدآفتاب با کرم‌های ضدآفتاب با حداقل SPF 30 استفاده کنید.

  5. آرایش (اختیاری): در حالت اولیه، قبل از استفاده از محصولات آرایشی، اجازه دهید به طور کامل جذب پوست شود.


3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه استفاده شده:



  1. Dermatology Times: Dermatology Times یک منبع قابل اعتماد است که اطلاعات به روزی را در مورد موضوعات مختلف مراقبت از پوست، از جمله توصیه کننده ها و فرمول های خاص آنها ارائه می دهد.

  2. آکادمی آمریکا: آکادمی پوست آمریکا (AAD) یک سازمان معتبر است که اطلاعاتی را در مورد مراقبت از پوست، از جمله پاک‌کننده‌ها و فواید آن‌ها برای انواع پوست ارائه می‌دهد.

  3. PubMed: PubMed به طور خاص به بازخوانی می‌شود که از مقالات علمی و مطالعات پژوهشی برخوردار است. این امکان دسترسی به مجموعه وسیعی از مطالعات پوست، از جمله مطالعات مربوط به مرتبط کننده های امولسیونی کنترل روغن و مواد تشکیل دهنده آنها را می کند.


لطفا توجه داشته باشید که منابع فوق صرفا جهت اطلاع رسانی ذکر شده است. همیشه توصیه می شود برای مشاوره و توصیه های شخصی با یک متخصص پوست یا متخصص مراقبت از پوست مشورت کنید.