سبک زندگی

نتورینگ کسب و کارها و استارتاپ ها در GlobalTechHarbor

مراحل راهاندازی استارت آپ

  • تهیه برنامه زمان بندی کامل
  • پروژه کنترل
  • انجام پیگیری ها
  • گزارش های ارایه زمانی و هزینه ای بهمراه تحلیل های مربوط به آن در زمان نظر و منطبق بر بودجه تعیین شده و با کیفیت مطلوب کسب و کار را انجام می دهد.
  • بودجه ریزی و کنترل بودجه و ارائه گزارشات تحلیلی مربوطه

برنامه ریزی و کنترل نهایی یک استارت آپ، تفاوت های اساسی با پروژه های ساختمانی و صنعتی دارد. از جمله این تفاوت‌های مهم که ذکر آن‌ها می‌تواند بهتر باشد موضوع کمک کند، سرعت اجرا و کوتاهی زمان استقرار به همراه‌های وسیعی از افراد و انواع فعالیت‌ها است.

پیشنهاد در ارائه خدمات به استارت آپ‌ها، باید با ماهیت این نوع از کسب و کارها آشنا بود و با سبک و روش ویژه، برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌ها را کنترل و مدیریت کرد.

ویژگی‌های اصلی انواع استارت آپ

برای این‌که بتوانیم یک کسب‌وکار را در دسته‌ای کسب‌وکار و کارهای استارتاپی به شماره بیاوریم انجام دهیم، مهم است که ویژگی اصلی یک استارتاپ را در ماه اصلی آن بررسی کنیم. تازه‌کار بودن یک شرکت الزاما به معنی استارت اپ بودن آن نیست. اینها در واقعیت‌هایی هستند که همه استارت آپ ها، به صورت مشترک باهم دارند.

1. نوآوری

برای دست‌یابی به مزیت رقابتی پایدار که می‌تواند تضمین‌کننده‌ها باشد، در این نوع تجارت در بازار باشد، نوآوری ویژگی مهم است. این نوآوری ممکن است در محصولات و یا مدل کسب و کار مرتبط با شرکت وجود داشته باشد. نوآوری در موفقیت یک استارت اپ نقشی اساسی دارد، بنابراین همه‌ی کارآفرینان باید این جنبه‌ها را به‌طور جدی در نظر بگیرند.

2. سن

شرکت استارتاپی یا شرکت نوپا، به شرکتی که در مراحل اولیه مدیریت برند، فروش و استفاده از کارمندان گفته می‌شود. بیشتر اوقات این مفهوم به کارهایی که کمتر از 3 سال در بازار بوده است، اختصاص پیدا می کند. با این حال این تفسیر از یک شرکت نوپا درست نیست. شما می‌توانید در پرونده کاری شرکت، ۷ سال سابقه داشته باشید و هنوز در دسته‌های کسب‌وکارهای استارتاپی قرار بگیرید.

3. رشد

هدف یک تجارت نوپا رشد، گسترش و پیشرفت سریع است و گاهی اوقات این رشد با نسبت‌های شدید خود را نشان می‌دهد. به عبارت ساده‌تر در مقطعی از زمان رشدی که به‌طور معمول و پیوسته برای یک شرکت استارتاپی درنظر می‌گیریم سریع‌تر و با شیب بیشتر پیش می‌رویم. این خط رشد در مورد کسب و کار استارتاپی یکی از نکاتی است که آن را برجسته کرده است.

4. خطر

همیشه عدم‌قطعیت درمورد موفقیت در یک تجارت وجود دارد. این به معنای آن است که در یک کسب‌وکار هیچ‌گاه نمی‌توان اقدامی کرد که خطر و میزان شکست به‌طور برابر با صفر باشد. شرکت‌های استارتاپی نیز این قاعده مستثنا را دارند و یا حتی در معرض خطر هستند�سک بیشتر قراردارند. به همین دلیل، این سرمایه‌گذاری به همراه بالا در نظر گرفته می‌شود.

5. دریافت پذیری

یک استارت ‌آپ، بسیار پویا و آماده‌طباق با هرمشکلی است که ممکن است به وجود بیاید. باید برای تامین نیازهای لازم برای ساخت محصولات خود، به منظور ارائه مشتریان را داشته باشید. همچنین برای تبدیل شدن به یک تجارت پایدار. در موارد و بخش‌های مختلف، حل کردن نیازها در ویژگی‌های تجاری خود گنجانده باشد.

6. حل یک مشکل

شرکت‌های نوپا به هدف حل مشکل موجود در بازار پا به عرصه می‌گذارند و بیشتر فعالیت‌های آن‌ها روی این هدف است. بنابراین آن‌ها بر ایجاد تفاوت، نه تنها در بازار بلکه در زندگی افراد، از طریق ارائه محصول یا خدمات می‌شوند.

7. مقایسه پذیری

معنی استارت اپ یعنی شرکتی که در جست‌وجوی یک مدل تجاری مستمر است که مقایسه‌پذیر و قابل تکرار باشد، یعنی انسان بدون نیاز به افزایش منابع یا مالی، رشد کند.

8. کار تیمی

این دسته از واحدها، معمولاً از تعداد افراد تشکیل شده است. با این وجود، کار تیمی و همه اعضای تیم به اهداف کسب و کار و تجارت نو، یکی از بخش‌های مهم و غیرقابل چشمپوشی است.

به‌طور خلاصه در پاسخ استارتاپ چیست می‌توانیم بگوییم یک شرکت است که در مراحل اولیه توسعه، به‌منظور حل مشکلات زندگی واقعی از طریق ارائه یک محصول یا خدمات نوآورانه است.

چرا GlobalTechHarbor ؟

جایگاهی برای نوآوری

GlobalTechHarbor به عنوان یک اکوسیستم نوآوری پیشرو، به استقبال ایده‌های نوآورانه و استارتاپ‌های خلاقانه می‌رود.

ما به عنوان مرکزی برای حمایت و حمایت از استارتاپ‌های فناوری و نوآوری، فضایی فراهم می‌کنیم که افکار نوآورانه را تبدیل به می‌کند.

ارتباطات بین المللی

با تمرکز بر ارتباطات بین‌المللی، GlobalTechHarbor به استارتاپ‌ها فرصتی برای دسترسی به شبکه‌های بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاری‌های جهانی می‌دهد.

ما با مجموعه‌های متنوعی از کارگاه‌ها، همایش‌ها و رویدادهای بین‌المللی، ارتباطات بین‌المللی را تقویت می‌کنیم و به استارتاپ‌ها فرصت می‌دهیم تا در سطح جهانی شوند.

حمایت از رشد و توسعه

GlobalTechHarbor با ارائه خدمات مشاوره، آموزش و حمایت مالی، به استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا رشد و توسعه پایداری داشته باشند.

ما با ارائه امکاناتی مانند فضای کار اشتراکی، منابع فنی و مدیریتی، و ارتباطات صنعتی، برای استارتاپ‌ها محیطی راحت و حمایتی فراهم می‌کنیم تا بتوانیم بهترین شکل ممکن رشد را داشته باشیم.

خدمات ما

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایوم متن ساختگی با تولید آسان نامفهوم از صنعت چاپ با استفاده از طراحان گرافیک است.

پشتیبانی از ایده‌های خلاقانه

اکوسیستم ما فضای ایمن و پویا ارائه می‌کند تا ایده‌های خلاقانه را پذیرفته، حمایت کند و تبدیل شود.

شتاب‌دهی استارتاپ‌ها

با ارائه برنامه‌های شتاب‌دهی قدرتمند، استارتاپ‌ها را در مسیر موفقیت قرار داده و به تسریع در حوزه فناوری پیشرفت می‌کنیم.

تسهیل در تامین مالی

با ارائه راهکارهای مالی متنوع، GlobalTechHarbor به ��استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا به سرعت منابع مالی مورد نیاز خود را جلب کنند

توسعه بازارهای جهانی

از طریق شبکه ارتباط GlobalTechHarbor، استارتاپ‌ها به بازارهای جهانی وارد و توسعه‌دهنده می‌شوند

آموزش و توسعه مهارت‌ها

ما با ارائه برنامه های آموزشی خاص به فرد، استارتاپ ها را در بهبود مهارت های خود یاری می کنیم.

مسابقات نو��وری

برگزاری مسابقات و چالش‌های نوآورانه جهت معرفی استارتاپ‌ها به ارائه راهکارهای جدید

تعامل اجتماعی فعّال

اکوسیستم ما تلاش می کنم با فعالیت های اجتماعی و شبکه سازی مستمر، فضایی برای تبادل اطلاعات، تجربیات و فرصت های همکاری ایجاد کند.

ایجاد ارتباط با صنعتگران

با ایجاد پل ارتباطی مستقیم با صنعتگران و متخصصان، ما به استارتاپ‌ها فرصت ارتباط و همکاری با افراد موفق در حوزه فناوری را می‌دهیم.

امکانات فراگیر آنلاین

ارائه پلتفرم‌ها و امکانات آنلاین برای کمک به استارتاپ‌ها در آموزش، همکاری و مدیریت بهینه

ترویج تنوع فرهنگی

با مشارکت به تنوع فرهنگی و همکاری بین‌المللی، اکوسیستم GlobalTechHarbor محیطی چندفرهنگی و الهام‌بخش را ایجاد می‌کند.

www.globaltechharbor.ir

دیدگاهتان را بنویسید