آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

نحوه جفت کردن هیالورونیک ویتامین و ویتامین C

مقدمه

هیالورونیک و ویتامین C دو ماده قوی مراقبت از پوست هستند که در سال های اسیدی به دلیل فواید بیشان محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. زمانی که این دو ماده با هم استفاده می‌شوند، می‌توانند به طور هم افزایی بهبود سلامت کلی و ظاهر پوست را انجام دهند. در این مقاله، ما از هیالورونیک اسید و ویتامین C را با هم استفاده می کنیم، و منابع معتبری را برای حمایت از ادعاهای مورد بحث قرار می دهیم.

چگونه هیالورونیک اسید و ویتامین C را جفت کنیم

  1. مزایای هر عنصر را بدانید

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در بدن است که به حفظ و حفظ خصوصیات ارتجاعی پوست کمک می کند. نگهداری 1000 برابر وزن خود را در آب دارد که آن را به یک عامل آبرسان عالی برای پوست تبدیل می کند. از طرف دیگر ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند، کلاژن را حرکت می کند و رنگ پوست را روشن می کند.

  1. محصولات مناسب را انتخاب کنید

هنگام جفت شدن اسید هیالورونیک و ویتامین C، از محصولاتی استفاده می‌کند که با شرایط استاندارد سازگار هستند. به دنبال محصولاتی باشید که حاوی هر دو ماده در فرمولاسیون خود هستند یا از محصولاتی استفاده کنید که به طور خاص برای استفاده با هم طراحی شده اند. توجه به این نکته مهم است که برخی از فرمول های ویتامین C می توانند ناپایدار باشند، بنابراین محصولاتی را انتخاب کنید که برای حفظ ثبات و کارایی فرموله شوند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   چگونه می توان روند آرایش شبنم دار را با بودجه تابستان امسال افزایش داد

  1. به ترتیب اعمال کنید

برای بیشترین استفاده از هیالورونیک اسید و ویتامین C با هم، است که آنها را به ترتیب صحیح استفاده کنید. ابتدا محصول حاوی هیالورونیک اسید و سپس محصول ویتامین C را استفاده کنید. این دستور به اسید هیالورونیک اجازه می دهد تا با آب موجود در پوست مرتبط شود و یک لایه آبرسان ایجاد کند که به نفوذتر ویتامین C کمک می کند.

  1. با سایر فعال ها محتاط باشید

هنگام استفاده از اسید هیالورونیک و ویتامین C، مهم است که به سایر محصولات مراقبت از پوست که ممکن است با این مواد سازگار نباشند، توجه داشته باشید. برخی از مواد تشکیل دهنده مانند آلفا هیدروکسی اسیدها و بتا هیدروکسی اسیدها ممکن است هنگام استفاده با ویتامین C باعث تحریک شود. همیشه ایده خوبی است که قبل از استفاده از محصولات جدید یک آزمایش انجام دهید و در صورت داشتن هر گونه نگرانی با یک متخصص پوست مشورت کنید.

  1. تعداد دفعات استفاده را تنظیم کنید

بسته به نوع پوست و قدرت محصول ویتامین C که می توانید استفاده کنید، ممکن است استفاده از آنها را تنظیم کنید. پوست های حساس ممکن است نیاز به استفاده از این محصولات را نداشته باشند، در حالی که افرادی که پوست مورد استفاده قرار می گیرند بیشتر از این محصولات استفاده می کنند. مهم است که به واکنش پوست خود توجه کنید و فرکانس را در صو�ت نیاز تنظیم کنید.

مرجعات معتبر

  1. آکادمی پوست آمریکا (AAD) – AAD یک سازمان حرفه ای است که اطلاعات دارد و منابعی در مورد مراقبت از پوست و درمان های پوستی ارائه می دهد. آنها توصیه هایی را در مورد استفاده از اسید هیالورونیک و ویتامین C با هم ارائه می دهند و برای سازگاری و نحوه استفاده مناسب از آنها دارند.
  2. موسسه بین المللی پوست (IDI) – IDI ارائه دهنده پیشرو تحصیلات تکمیلی برای متخصصان مراقبت از پوست. آنها اطلاعات جامعی در اسید هیالورونیک و ویتامین C، از ترکیب آنها، نحوه کار آنها با ترکیب و نحوه ترکیب آنها در یک روال مراقبت از پوست ارائه دهنده می باشد.
  3. مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی (NCBI) – NCBI یک پایگاه داده از ادبیات زیستی پزشکی که شامل مقالات تحقیقاتی در موضوعات مختلف، از جمله استفاده از اسید هیالورونیک و ویتامین C در مراقبت از پوست است. NCBI اطلاعات معتبری در مورد علم پشت این مواد و ترکیبی آنها بر روی پوست ارائه می دهد.
این مطلب را هم از دست ندهید :   فوم حجم دهنده Revitalash