آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت دوم

نقل قول های تلویزیونی مورد علاقه همه زمان ها

نقل قول های برنامه تلویزیونی مورد عشق همه زمان ها

برنامه های تلویزیونی نقل قول های به یاد ماندنی بی شماری را در اختیار ما قرار داده اند که به بخشی از فرهنگ عامه تبدیل شده اند. این نقل قول ها اغلب جوهر یک شخصیت را به تصویر می کشند، احساسات قوی را برمی انگیزند، یا به راحتی ما را به خنده وا می دارند. در اینجا، ما برخی از نقل قول‌های تلویزیونی مورد علاقه همه دوران‌ها را که در طول سال‌ها مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند، بررسی می‌کنیم.

1. “من یک روانپزشک نیستم، من یک جامعه شناس با عملکرد بالا هستم. تحقیق کنید.” – شرلوک هلمز، شرلوک

شرلوک هلمز که توسط طبقه بندی کامبربچ در سریال پرطرفدار بی‌بی‌سی «شرلوک» به تصویر کشیده شده، به خاطر هوش تیز و مهارت‌های استدلال قیاسی استثنایی‌اش معروف است. این نقل قول کاملاً شخصیت پیچیده و تحقیر او را برای سوء تفاهم در بر می گیرد. این به یکی از نمادین ترین خطوط نمایش تبدیل می شود و غرور و هوش شخصیت را به نمایش می گذارد.

2. “من به او پیشنهادی خواهم داد که نتواند رد کند.” – دون ویتو کورلئونه، پدرخوانده

«درخوانده» به طور خاص به عنوان یکی از بهترین فیلم های ساخته شده در تاریخ شناخته می شود، اما با نقل قول های به یاد ماندنی خود تأثیر قابل توجهی بر تلویزیون نیز خواهد گذاشت. دون ویتو کورلئونه، با بازی مارلون براندو، این جمله را با حالتی آرام و در عین حال تهدیدآمیز بیان می کند. از آن زمان به بعد با قدرت و نفوذ می شود که در زمینه های مختلف فراتر از خود فیلم به آن اشاره می شود.

3. “زمستان در راه است.” – ند استارک، بازی تاج و تخت

«بازی تاج و تخت» با داستان سرایی حماسی و شخصیت‌های پیچیده‌اش طوفانی به جهان زد. این نقل قول که ند استارک (با بازی شان بین) گفته می شود، به یکی از شناخته شده ترین عبارات سریال تبدیل شده است. این به عنوان یک یادآور سیاسی پیشگویی عمل می کند که خطر و عدم قطعیت در پیش است و بر مضامین فتنه و درگیری قریب الوقوع نمایش تاکید می کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین نکات زیبایی که به شما کمک می کند تا سال ها از شما فوراً پاک شود

4. “اوه!” – هومر سیمپسون، سیمپسون ها

فریاد سرخوردگی و درک هومر سیمپسون به عبارتی نمادین از کمدی کمدی متحرک مدت «سیمپسون ها» تبدیل شده است. این کلمه ساده و در عین حال همه کارها در موقعیت‌های مختلف در طول فصل‌های مختلف سریال مورد استفاده قرار گرفته است و آن را به یک قول محبوب در میان طرفداران تبدیل کرده‌اند.

5. “چه کارا می کنی؟” – جوی تریبیانی، دوستان

جوی تریبیانی، با بازی مت لبلانک، به خاطر جذابیت و ماهیت عشوه گرش در کمدی محبوب «دوستان» شناخته می شود. خط وانت امضای او، “چطوری؟” با شخصیت او مترادف شده است و مورد تقلید در فرهنگ عامه و ارجاع قرار می گیرد.

6. من یک مادر معمولی نیستم. من مامان باحالی هستم.» – خانم جورج، دختران شرور

در حالی که به خودی خود یک نقل قول تلویزیونی نیست، این خط از فیلم “دختران پست” محبوبیت پیدا کرده است و در برنامه های تلویزیونی و کمدی های مختلف نقل قول شده است. این فیلم توسط خانم جورج (با بازی امی پولر) می‌شود و به شکلی طنزآمیزمیل برخی از والدین را برای شیک پوش و شیک دیده می‌شود.

7. “تو هیچی نمیدونی، جان اسنو.” – ایگریت، بازی تاج و تخت

نقل قول به یاد ماندنی دیگری از «بازی تاج و تخت»، این خط توسط ایگریت (با بازی رز لزلی) به جان اسنو (با بازی کیت هرینگتون) گفته می شود. این تضاد بین فقدان دانش جان در مورد جنبه های خاص از جهان و تجربه ایگریت را برجسته می کند. این نقل قول به طور خاص شناسایی شده است و خاصیت در شوخی استفاده می شود.

8. “دراز زندگی کنید و موفق باشید.” – اسپاک، پیشتازان فضا

اسپاک، با بازی لئونارد نیموی در مجموعه اصلی «پیشتازان فضا»، این سلام ولکان را همراه با عبارت «زنده باشید و موفق باشید» را رایج کرد. از آن زمان به بعد به یک عبارت نمادین مرتبط با شخصیت و کل فرنچایز شده است.

9. «من یک اشتباه بزرگ مرتکب شدم». – Gob Bluth، Arrested Development

این مطلب را هم از دست ندهید :   چگونه از یال خود در زمستان مراقبت کنیم

گاب بلوث با بازی ویل آرنت به خاطر اشتباهات کمدی خود در کمدی کمدی «Arrested Development» شهرت دارد. این جمله خاص زمانی توسط گاب بیان می شود که او به عواقب اعمال خود پی می برد، و به روشی طنزآمیز برای تصدیق اشتباهات خود تبدیل شده است.

10. “اوه خدای من، آنها کنی را کشتند!” – پارک جنوبی

در مجموعه‌ای از انیمیشن «پارک جنوبی»، در هر قسمت با سرنوشتی وحشتناک روبرو می‌شوید. این خطی که هر زمانی که می‌میرد توسط یکی از شخصیت‌های فریاد زده می‌شود، در طول تاریخ طولانی نمایش به یک معضل می‌شود.

این نقل‌قول‌ها تنها کسری از خطوط به یادماندنی بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی را نشان می‌دهند که تأثیری ماندگار بر مخاطبان گذاشته شده است. آنها همچنان توسط طرفداران در سراسر جهان نقل، ارجاع و تجلیل می شوند.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه استفاده شده:

  1. IMDb – IMDb (پایگاه داده فیلم های اینترنتی) یک پایگاه اینترنتی قابل اعتماد از فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و افراد مشهور است. اطلاعات جامعی درباره برنامه های تلویزیونی، از جمله نقل قول ها، چیزهای بی اهمیت، جزئیات بازیگران، و نظرات کاربران ارائه می دهد.
  2. راهنمای تلویزیون – راهنمای تلویزیون یک نشریه معروف است که فهرست ها و اطلاعات جامعی در مورد برنامه های تلویزیونی ارائه می دهد. همچنین شامل مقالات و ویژگی‌های برنامه‌های تلویزیونی محبوب، از جمله نقل قول‌های به یاد ماندنی است.
  3. Rotten Tomatoes – Rotten Tomatoes یک وب سایت محبوب است که نظرات و مخاطبان را جمع آوری می کنند تا برای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی رتبه بندی شوند. اطلاعاتی در مورد نمایش‌های تلویزیونی پرطرفدار ارائه می‌دهد و نقل قول‌های قابل‌توجهی را در بررسی‌ها و خلاصه‌های خود شامل می‌شود.