آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت دوم

چگونه با یک بار از شر ریختن خلاص می شوید؟

مقابله با آسیب می‌تواند خسته‌کننده باشد، اما این مرحله وجود دارد که می‌توان برای خلاص شدن از شر گذشت و رسیدن به یک بار شادیاب و تمیز کردن تنها با یک بار انجام دادن. این نکات را برای مبارزه با چربی چرب دنبال کنید:

1. شامپو مناسب را انتخاب کنید

استفاده از شامپوی مناسب برای مبارزه با چربی چرب بسیار مهم است. به دنبال یک شامپو شفاف کننده یا کنترل کننده یک کنترل کننده است که به طور خاص برای انواع روغن طراحی شده است. این شامپوها حاوی موادی هستند که به از بین بردن انتخاب و تجمع از روی پوست سر و مو کمک می کنند.

2. کاملاً بشویید

شستشوی صحیح موها برای اطمینان از شسته شدن تمام باقیمانده های شامپو و نرم کننده است. محصول باقیمانده می تواند چرب شود مو کمک کند، بنابراین مطمئن شوید که خودتان را کاملاً با آب ولرم بشویید تا زمانی که احساس تمیزی و جیرجیر بکنید.

3. از نزدیکی بیش از حدپرهیز کنید

در حالی که ممکن است شستن مکرر مشکلتان باشد برای مبارزه با رفتار وسوسه انگیز باشد، شستن بیش از حد موها در واقع می تواند را بدتر کند. هر گاه پوست سر خود را به طور طبیعی از روغن های طبیعی پاک کنید، می تواند بیش از حد از روغن تولید کند که باعث افزایش سطح سر می شود. سعی کنید خودتان را یک روز در میان یا هر دو روز یکبار بشویید تا روغن طبیعی پوست سرتان را تولید کنید.

4. از شامپو خشکاستفاده کنید

شامپو خشک یک ابزار عالی برای مدیریت چربی بین محیط است. این به جذب بیشتر کمک می کند و به ریشه ها حجم می دهد و ظاهری تمیز و شاداب به دستتان می دهد. شامپوی خشک را به ریشه های خود بزنید، اجازه دهید چند دقیقه بعد آن را بریزید یا بر روی پوست خود انجام دهید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ماسک لیفت بالینی لیرا MYSTIQ

5. روال مراقبت از موتان را تنظیم کنید

روال مراقبت فوری از مو را ارزیابی کنید و در صورت نیاز خود را انجام دهید. از نرم‌افزارهای سنگین یا استفاده از آن‌ها روی ریشه خودداری کنید، زیرا می‌توانید به طور مستقیم شما را سنگین کرده و آنها را نشان دهند. روی از نرم‌افزار به طور عمده به استفاده از انتهای مفهوم خود بپردازید.

6. هواستان به محصولات استایلی باشد

محصولات حالت دهنده مانند ژل ها، موس ها و سرم ها در صورت استفاده بیش از حد یا استفاده مستقیم روی ریشه ها می باعث آسیب آنها می شود. محصولات سبک وزن و برای آب را انتخاب کنید و از آنها کم استفاده کنید. از زدن آنها به پوست سر خودداری کنید و روی قدهای میانی و انتهای ذهن خود را بررسی کنید.

7. Limit Heat Styling

حالت دادن حرارت بیش از حد می تواند روغن را در پوست سر را حرکت دهد و باعث شود که چربی تر شود. استفاده از ابزارهای داغ مانند اتوهای تخت، اتوهای فرکننده و سشوار را به حداقل برسانید. اگر از ابزارهای سبک حرارتی استفاده کنید، از قبل از یک اسپری محافظ حرارتی بمالید و از کمترین درجه حرارت ممکن استفاده کنید.

8. از دست زدن به موها خودداری کنید

دست زدن مداوم به خشکان در طول روز می تواند روغن را از دستانتان به دستتان منتقل کند و آن ها را چرب تر کند. سعی کنید از قرار دادن انگشتان بین کرتان یا چرخاندن بیش از حد موها خودداری کنید.

9. رژیم غذاییتان را تنظیم کنید

در حالی که شواهد علمی محدودی دارد که رژیم غذایی را با چربی مرتبط می کند، برخی شواهد حکایتی می تواند نشان دهد که برخی از مواد غذایی می توانند به پوست سر و مو کمک کنند. مصرف غذاهای چرب یا سرخ شده و همچنین تنقلات شیرین یا فرآوری شده را در نظر بگیرید. در عوض، یک رژیم غذایی گیاهی و غنی از میوه ها، سبزیجات، غذاهای بدون چربی و غلات کامل را انتخاب کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   چگونه یک مانیکور فرانسوی مدرن انجام می شود

10. با یک متخصصمشاوره کنید

اگر روش های انجام شده را امتحان کرده اید اما هنوز با چرب دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است با یک آرایشگر حرفه ای یا متخصصان نظر بگیرید. آنها می‌توانند وضعیت خاص شما را ارزیابی کنند و به شما پیشنهاد دهند و یا ارائه دهندگان محصولات تخصصی را پیشنهاد کنند که تولید روغن را به عنوان هدف قرار می‌دهد.

به یاد داشته باشید که کار هر کسی به فرد است، بنابراین یافتن روش مناسب ممکن است نیاز به آزمون و خطا داشته باشد. با رعایت این نکات و تنظیم روتین مراقبت از مو بر اساس آن، می توان به روشی از شر کشتن چربی تنها با یک بار خلاص شوید.

3 انتشارات مرجع معتبر/نام دامنه:

  1. Healthline – Healthline یک منبع اطلاعات سلامت آنلاین قابل اعتماد است که مقالاتی بر اساس شواهد ارائه شده و توسط متخصصان بررسی شده است. li>

  2. WebMD – WebMD یک منبع معتبر اطلاعات پزشکی است که مقالاتی را ارائه می دهد که توسط متخصصان و متخصصان مراقبت های بهداشتی نوشته شده است. موضوعات مختلف از موضوعات مرتبط با سلامت، از جمله مراقبت از مو و پوست سر را پوشش می دهد.
  3. Good Housekeeping – Good Housekeeping مجله و وب سایت معروف اطلاعات قابل اعتمادی در مورد جنبه های مختلف زندگی روزمره از جمله زیبایی و مراقبت از مو ارائه می دهد. آنها توسط متخصصان این حوزه بررسی می شود.