آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

چگونه به بافت های جعبه ای برای مدل تابستانی بپردازید

مقدمه

قیطان های جعبه ای یک مدل موی محبوب برای فصل تابستان است که ظاهری شیک و کم هزینه را می دهد. آنها را می توان به روش های مختلف پوشید، که باعث می شود ظاهری همه کاره و شیک در طول ماه های گرم داشته باشد. در این راهنمای جامع، ما در مورد نحوه مدل‌سازی به جعبه‌های جعبه‌ای برای تابستان، از جمله تکنیک‌ها، لوازم جانبی و محصولات مختلف برای افزایش ظاهری که می‌خواهم کرد.

تکنیک های یک ظاهر طراحی برای بافته های جعبه ای

  1. برش دادن مو

قبل از شروع، لازم است که مو را به قسمت های قابل کنترل تقسیم کنید. این کار روند بافتن را آسان تر می کند و مطمئن می شود که هر قیطان یکنواخت و به خوبی تعریف شده است. از گیره های مو یا کش های مو برای جدایی از آنها در حین کار روی آنها به صورت مستقیم استفاده کنید.

  1. انتخاب الگوی قیطان

روش های ایجاد برای ایجاد قیطان های جعبه ای وجود دارد، مانند بافته های 3 رشته، 4 رشته یا 5 رشته. محبوب ترین الگوی تابستانی، قیطان 3 رشته ای است، زیرا ظاهری مرتب و صیقلی ارائه می دهد. با این حال، با خیال راحت الگوهای مختلف را آزمایش کنید تا سبک مناسب خود را پیدا کنید.

  1. افزودن اکستنشن مو

برای دستیابی به قیطان های جعبه ای بلندتر و حجیم تر، از اکستنشن استفاده کنید. این ها را می توان از فروشگاه های لوازم آرایش مو یا آنلاین خرید کرد. اکستنشن مو را انتخاب کنید که با رنگ و بافت طبیعی موی شما مطابقت داشته باشید تا ظاهری بدون درز داشته باشید.

  1. لوازم جانبی استایل

برای افزودن طعمی شخصی به بافته های جعبه خود، از لوازم شیک مانند مهره ها، طلسم ها یا روبان ها استفاده کنید. اینها را می توان در انتهای قیطانها اضافه کرد یا در خود بافته ها بافته شد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین شامپوهای پرپشت کننده مو برای شستشوی نازک

  1. محصولات استایلینگ

برای اینکه بافته های جعبه خود را در طول تابستان تازه و به خوبی حفظ کنید، از محصولاتی استفاده کنید که به طور خاص برای محصولات تولید شده طراحی شوند. اینها شامل نرم کننده های ترک، روغن مو و ژل های کنترل کننده لبه است. این محصولات به حفظ داشتن بافته ها، مشخص و در جای خود کمک می کنند.

نکات آرایشی برای بافت های جعبه ای در تابستان

  1. استایل محافظ

بافته های جعبه ای یک مدل موی محافظ عالی هستند، زیرا از منابع طبیعی در برابر گرما، آفتاب و آسیب های محیطی محافظت می کنند. برای محافظت بیشتر از خود، پوشیدن روسری یا کلاه ابریشمی یا ساتن را در شب در نظر بگیرید تا از اصطکاک و شکستگی جلوگیری کنید.

  1. شستشو و تهویه

برای حفظ سلامت بافته های جعبه ای، تمیز کردن و حالت دادن منظم پوست سر است. از یک شامپوی ملایم بدون سولفات و یک نرم کننده که برای پوشش دارای بافتی طراحی شده است استفاده کنید. یک بار در هفته از یک نرم افزار برای حفظ رطو�ت و تغذیه مو استفاده کنید.

  1. ایده های سبک

در مورد مدل دادن به بافتن های جعبه ای برای تابستان، امکانات بی پایانی وجود دارد. برخی از گزینه های محبوب عبارتند از:

  • مدل نیمه بالا، نیمه پایین: نیمه بالای بافته ها را به سمت بالا بکشید و با سنجاق سر یا بکشید.
  • پنچه‌های فضایی: بافته‌ها را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و بالای سر آن‌ها ایجاد کنید.
  • دم اسبی بافته شده: بافته ها را به صورت دم اسبی کم یا بلند جمع کنید و با یک کش مو محکم کنید.
  • بافت بافته شده: بافته ها را به صورت یک موی شیک روی تاج سر بچرخانید.
  • آپدو بافته شده: با بافتن و چرخاندن موها به مدل‌های مختلف، یک آپدوی ساخته شده است.
این مطلب را هم از دست ندهید :   راه های اثبات علمی برای رشد رشد پرپشت تر

  1. نگهداری

برای اینکه جعبه های خود را تازه و به خوبی حفظ کنید، هر 6 تا 8 هفته یک بار به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید تا آن را اصلاح کنید. این به حفظ است، جلوگیری از مات شدن و اطمینان از تمیز و سالم ماندن قیطان ها کمک می کند.

عناوین مرجع معتبر

  1. نحوه مدل دادن به بافته های جعبه: راهنمای جامع
    • این راهنما نمای کلی دقیقی از مدل‌دهی بافته‌های جعبه‌های تابستانی، از جمله تکنیک‌ها، لوازم جانبی و محصولات مختلف ارائه می‌دهد.
  2. یک حالت محافظ برای محیط طبیعی: بافت های جعبه ای، پیچ و تاب و موارد دیگر
    • کتاب راهنمای جامعی برای یک ظاهر طراحی محافظ ارائه می‌کند، از جمله اطلاعاتی در مورد بسته‌ها، این امکانات از آن‌ها و نحوه نگهداری آن‌ها است.
  3. هنر بافت های جعبه ای: سبک ها، تکنیک ها و نکاتی برای هر موقعیت
    • این منبع دارای انواع سبک‌ها و تکنیک‌های بافتن جعبه، و همچنین نکاتی برای حفظ و تزئین ظاهر است.

در نتیجه، بافته های جعبه ای یک مدل موی تابستانی عالی هستند که می توانند شیک باشند به روش های مختلف با انتخاب شخصی شما. با پیروی از این تکنیک‌ها، نکات و گزینه‌های لوازم آرایش، می‌توانید ظاهری شیک و کم هزینه برای ماه‌های گرم داشته باشید.