آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت سوم

چگونه گل های واقعی را روی چشمان خود بپوشید

مقدمه< /p>

پوشیدن گل های واقعی روی چشم ها می تواند یک راه حل به فرد و زیبا برای آرایش شما برای مناسبت ها یا جشنواره ها باشد. به ظاهر کلی شما حسی از طبیعت و هوس می بخشد. با این، مهم است که مهم است که ویژگی های خاص را انجام دهید و اقداماتی را برای اطمینان از ایمنی و راحتی پوشیدن های واقعی روی چشمان خود دنبال کنید. در این راهنمای جامع، دستورالعمل های گام به گام نحوه پوشیدن گل های واقعی را به همراه نکاتی برای انتخاب گل های مناسب و اطمینان از ایمنی آن ها در اختیار شما قرار می دهد.

مرحله 1: گلهای مناسب را انتخاب کنید

وقتی صحبت از پوشیدن گل های واقعی روی چشمان شما می شود بسیار مهم است که نوع مناسبی از گل را انتخاب کنید که برای استفاده از روی پوست خطری وجود داشته باشد و هیچ گونه حرکت یا تحریکی ایجاد نکند. در اینجا چند فاکتور برای انتخاب گل وجود دارد:

  1. غیر سمی: مطمئن شوید که گلهایی را انتخاب کنید که غیر سمی بوده و برای استفاده روی پوست بی خطر هستند. برخی از گلهای غیر سمی رایج عبارتند از: گل رز، ارکیده، پانسی، گل همیشه بهار، و بنفشه.
  2. تازه: گلهای تازه ای را انتخاب کنید که شکوفه کامل دارند و شروع به پژمرده شدن نمی کنند. گل های تازه نه تنها بهتر به نظر می رسند، بلکه در هنگام پوشیدن ماندگاری بیشتر نیز دارند.
  3. اندازه: گل‌هایی با کوچکتر انتخاب می‌شوند که به راحتی پلک‌های شما می‌توانند بدون اینکه شما را مختل می‌کنند یا باعث ناراحتی می‌شوند، انتخاب کنید.
  4. رنگ: گلهایی را انتخاب کنید که آرایش ظاهری یا لباس شما باشد. طرح رنگ و زیبایی شناسی کلی را که می توانید به دست آورید در نظر بگیرید.
  5. در دسترس بودن: مطمئن شوید که گل‌هایی که در زمان رویداد انتخاب می‌شوند یا مناسب شما به راحتی در زندگی هستند.

مرحله 2: گلها را آماده کنید

هنگامی که گلهای مناسب را انتخاب کنید، نیازی است که قبل از استفاده از آنها روی چشم، آنها را به درستی آماده کنید. این مراحل را دنبال کنید:

  1. ساقه ها را انجام دهید: ساقه گل ها را با قیچی تمیز کنید یا قیچی گل کوتاه را با دقت کوتاه کنید. آن‌ها را اندازه‌گیری کنید که گل‌ها به راحتی روی پلک‌های شما بنشینند، بدون اینکه خراشیده شوند.
  2. برگ های اضافی را انتخاب کنید: هر گونه شاخ و برگ را از ساقه جدا کنید، زیرا ممکن است مانع گرفتن گل ها بر روی پلک شما شود.
  3. گل ها را تمیز کنید: گل ها را به آرامی آب خنک بشویید تا زیر کثیفی، غذا یا آفت کشی که ممکن است وجود داشته باشد پاک شود. آنها را با یک حوله تمیز کنید یا حوله کاغذی خشک کنید.
این مطلب را هم از دست ندهید :   آموزش آرایش تابستانی گرم

مرحله 3: گل ها را اعمال کنید

حالا که گل ها را آماده کردید، وقت آن است که آنها را روی چشمان خود بمالید. این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  1. از چسب استفاده کنید: مقدار کمی از چسب ایمن برای پوست، مانند چسب مژه یا چسب لوازم آرایشی، را روی پشت هر گل بمالید. مطمئن شوید که چسب برای استفاده روی پوست مناسب است و هیچ گونه واکنشی نامطلوبی ایجاد نمی کند.
  2. قرار دادن: گل ها را با دقت روی پلک های بسته قرار دهید، از گوشه های داخلی شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید. به آرامی فشار دهید تا آنها را در جای خود محکم کنید.
  3. نگهدارید و صبر کنید: هر گل را برای چند ثانیه در جای خود نگه دارید تا به درستی بچسبد. از پلک زدن بیش از یا مالیدن چشمان خود در این مدت خودداری کنید.
  4. دستورالعمل‌های پایانی: وقتی همه گل‌ها در جای خود قرار می‌گیرند، بررسی کنید که آیا نیازی به انجام کار یا خیر است. اطمینان حاصل کنید که آنها به طور مساوی و متقارن روی هر دو چشم قرار دارند.

مرحله 4: نگهداری و حذف

برای اطمینان از آرایش ماندگاری چشم گل خود و جلوگیری از هر گونه ناراحتی، این نکات نگهداری و پاک کردن را دنبال کنید:

  1. از دست زدن خودداری کنید: سعی کنید هنگام استفاده از آرایش گل، چشم‌های خود را چشمان خود لمس کنید یا مالش دهید، زیرا ممکن است گل‌ها را از جا کنده یا به آن‌ها آسیب برساند. li>

  2. از تماس با آب خودداری کنید: چشمان خود را از تماس مستقیم با آب یا بیشتر از حد دور نگه دارید، زیرا باعث پژمرده شدن یا از دست دادن طراوت گل می شود. li>

  3. به آرامی پاک کنید: وقتی زمان پاک کردن آرایش چشم گل است، به آرامی گل ها را از گوشه های بیرونی شروع کرده و به سمت داخل جدا کنید. از یک پاک کننده ملایم آرایش یا آب گرم برای حل کردن باقی مانده های استفاده کنید.
  4. پاک و روشن کننده: پس از برداشتن گل ها، صورت خود را با یک پاک کننده ملایم پاک کنید و ناحیه ای را به پوستتان بکشید.

اقدامات احتیاطی ایمنی

در حالی که پوشیدن گل های واقعی روی چشمان شما می توانید یک بیانیه زیبایی خیره کننده داشته باشید، مهم است که در اولویت قرار دهید. نگاه داریداقدامات احتیاطی زیر را در نظر داشته باشید:

  1. آلرژی: اگر به گل های خاص می خواهید، از آنها روی چشم خودداری کنید. قبل از استفاده از گل، قسمت کوچکی از پوست را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که هیچ واکنشی از نامطلوبی را نمی توانید انجام دهید.
  2. بهداشت: مطمئن شوید که گلهایی که از آنها استفاده می کنید تمیز و عاری از مواد شیمیایی مضر هستند. استفاده از گلهایی با منابع ناشناخته یا گلهایی که ممکن است با سم پاشی شده باشند، خودداری کنید.
  3. مدت: مدت زمان استفاده از آرایش چشم گل را برای جلوگیری از حرکت یا ناراحتی احتمالی محدود کنید. اگر احساس خارش، قرمزی یا سوزش داشتید، گل ها را بردارید.
  4. کمک حرفه ای: اگر در مورد پوشیدن گل های واقعی روی چشمان خود مطمئن نیستید یا پوست حساسی دارید، با یک آرایشگر حرفه ای مشورت می کنید که می توانید آن را تضمین کنید و مطمئن شوید. کند.

در پایان، پوشیدن گل‌های واقعی روی چشم‌ها می‌تواند یک راه خیره‌کننده و به‌فرد برای افزایش ظاهر آرایش شما باشد. با دنبال کردن مراحل ذکر شده در بالا و انجام هر گونه احتیاط لازم می توانید با خیال راحت از این روند زیبایی گل لذت ببرید..

3 انتشارات مرجع معتبر برتر:

  1. Cosmopolitan – Cosmopolitan یک مجله معتبر مد و زیبایی است که مشاوره تخصصی در روندها و تکنیک های مختلف ارائه می دهد.
  2. عروسی مارتا استوارت – عروسی مارتا استوارت یک منبع قابل اعتماد برای الهامات و ایده های مربوط به عروسی، از جمله چیدمان گل و زیبایی عروس است.
  3. Healthline – Healthline یک وب‌سایت معتبر سلامت و تندرستی است که اطلاعاتی را برای مراقبت از پوست، آلرژی‌ها و سلامت عمومی ارائه می‌دهد.