آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت ششم

10 مرحله + دلیل اینکه چرا لباس پوشیدن حتی در هنگام کار در خانه واقعاً به شما کمک می کند + 34 نکته ساده + 9 موردی که باید از آن جلوگیری کنید + 3 مورد از تجربیات دیگران + فهرست همه راه های بهینه سازی + 10 نکته مهم

10 قدم برای افزایش تجربه کار از خانه از طریق لباس پوشیدن

  1. زود بیدار شوید و یک برنامه خواب منظم داشته باشید: روز خود را با یک برنامه صبحگاهی شروع کنید که شامل بیدار شدن در ساعت معین هر روز است، حتی اگر برنامه کاری سختی باشد. این به ایجاد یک الگوی خواب سالم کمک می‌کند و به شما احساس بهره‌وری می‌دهد.
  2. یک فضای کاری خاص ایجاد کنید: یک منطقه خاص در خانه خود را برای کارهای مربوط به کار تعیین کنید و آن را از فضاهای خود جدا نگه دارید. این به شما کمک می کند تا زمانی که وارد منطقه می شوید از نظر ذهنی برای کار آماده شوید و بین کار و زندگی را حفظ کنید.
  3. لباس‌های راحت و در عین حال حرفه‌ای بپوشید: پوشیدن لباس‌های حرفه‌ای می‌توانند به شما در حفظ حس رسمی و نظم در هنگام کار در خانه کمک کنند. این می تواند شما را افزایش دهد و باعث شود که کار خود مطمئن شوید.
  4. یک برنامه روزانه ایجاد کنید: یک برنامه روزانه ایجاد کنید که شامل محیط های منظم، زمان صرف غذا و ساعات کاری باشد. این به شما کمک می‌کند تا سالم بین کار و زندگی شخصی را حفظ کنید و مطمئن شوید که بیش از حد خودتان کار نمی‌کنید.
  5. اهداف روشن و اولویت بندی وظایف: هر روز را با تعیین مشخصه و اولویت بندی انجام دهید. این به شما کمک می کند بمانید و مطمئن شوید که از زمان خود بهترین استفاده را می کنید.
  6. ارتباط با همکاران و سرپرستان: خطوط ارتباطی باز را با همکاران و سرپرستان خود حفظ کنید تا اطمینان حاصل کنید که در مورد وظایف و مهلت‌ها در یک صفحه هستید. این به جلوگیری از سوء تفاهم کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که همه به طور خودکار کار می کنند.
  7. به طور منظم تنظیم کنید: برای جلوگیری از فرسودگی و حفظ بهره وری خود، حتماً در طول روز حفظ کنید. این می‌های شامل پیاده‌روی‌ کوتاه، حرکات کششی یا دور شدن از کارتان برای چند دقیقه باشد.

  8. با همکاران و تیم خود در ارتباط بامانید: در جلسات تیم مجازی شرکت کنید، در گفتگوهای چت گروهی شرکت کنید و در پروژه هایی برای حفظ حس رفاقت و کار تیمی همکاری کنید.
  9. تعادل سالم کار و زندگی را حفظ کنید: مطمئن شوید که در خارج از ساعات کاری برای خود و زندگی شخصی خود در زمان می گذارید. این می تواند شامل سرگرمی ها، ورزش و گذراندن وقت با عزیزان باشد.
  10. پیشرفت خود را ارزیابی کنید و در صورت نیاز انجام دهید: به طور منظم ارزیابی کنید که در خانه تا چه حد برای شما کارآمد باشد و در صورت لزوم انجام شود. این ممکن است شامل تغییر برنامه کاری، ارزیابی مجدد، یا امتحان تکنیک های جدید بهره برداری باشد.

دلیلی که چرا لباس پوشیده حتی در هنگام کار در خانه واقعا کمک می کند

  1. بهره‌وری: مطالعات نشان می‌دهد که لباس پوشیدن حرفه‌ای می‌تواند بهره‌وری داشته باشد و شما را در کار شما قرار دهد.
  2. وقتی که لباس می پوشید، به احتمال زیاد در کار خود احساس اعتماد به نفس و انجام می دهید، می توانید عملکرد بهتری را انجام دهید.
  3. سلامت روان بهتر: لباس پوشیدن می تواند به ایجاد حس عادی و روتین کمک کند، که می تواند برای سلامت روان شما در حین کار از خانه مفید باشد.
  4. ظاهر حرفه ای: لباس پوشیدن حرفه ای می تواند به شما در حفظ ظاهر حرفه ای در طول جلسات مجازی کمک کند و اطمینان حاصل کند که توسط همکاران و سرپرستان خود جدی می شوند.
  5. تمرکز و نظم بهتر: وقتی لباس می پوشید، می توانید به شما کمک کنید از نظر ذهنی برای کار آماده شوید و خودتان را در طول روز حفظ کنید.

34 نکته ساده برای تجربه کار از خانه

  1. برنامه خواب منظمی داشته باشید.
  2. روشنی تعیین کنید و وظایف را اولویت بندی کنید.
  3. با همکاران و سرپرستان خود ارتباط برقرار کنید.
  4. یک فضای کاری تعیین شده است.
  5. به طور منظم در طول روز استراحت کنید.
  6. با تیم خود در ارتباط باشید.
  7. توازن کار و زندگی سالم را حفظ کنید.
  8. پیشرفت خود را ارزیابی کنید و در صورت نیاز را انجام دهید.
  9. از ابزارها و برنامه های بهره وری برای سازماندهی خود استفاده کنید.
  10. سعات کاری خاص را تنظیم کنید و به آنها پایبند باشید.
  11. از نور طبیعی به نفع خود استفاده کنید.
  12. روی یک صندلی و میز راحت سرمایه گذاری کنید.
  13. از هدست برای ارتباط هندزفری استفاده کنید.
  14. محیط کاری خود را تمیز و منظم نگه دارید.
  15. از برنامه ریز یا تقویم برای انجام وظایف استفاده کنید.
  16. با خانواده و هم اتاقی ها حد و مرز تعیین کنید.
  17. حتی اگر جلوی دوربین نیستید، حرفه ای بپوشید.
  18. از هدفون های حذف کننده نویز برای جلوگیری از حواس پرتی استفاده کنید.
  19. برای شارژ مجدد در طول اقامت پیاده‌روی کنید.
  20. روال ثابتی را حفظ کنید.
  21. از یک آدرس ایمیل برای ارتباط کاری و شخصی استفاده کنید.
  22. از پس زمینه مجازی برای تماس های ویدیویی استفاده کنید.
  23. یک خط تلفن برای کار راه اندازی کنید.
  24. از یک مرورگر برای استفاده از کاری و شخصی استفاده کنید.
  25. یک نمای کاری در رایانه خود تنظیم کنید.
  26. یک فضای کاری برای هر یک از اعضای خانواده ایجاد کنید.
  27. از یک آدرس ایمیل کاری اختصاصی استفاده کنید.
  28. مواد کار و وسایل شخصی را جدا نگه دارید.
  29. از یک چاپگر برای کار و استفاده شخصی استفاده کنید.
  30. از یک شماره تلفن کاری استفاده کنید.
  31. یک آدرس ایمیل کاری تنظیم کنید.
  32. از ارتباطات اینترنتی کاری و شخصی استفاده کنید.
  33. یک آدرس ایمیل کاری تنظیم کنید.
  34. انتظارات واضحی را با کارفرمای خود ایجاد کنید.

9 چیزی که هنگام کار در خانه باید از آن جلوگیری کنید

  1. با لباس خواب یا لباس راحتی کار می کنید.
  2. کار در رختخواب یا روی مبل.
  3. پشت میز غذا خوردن.
  4. به طور مداوم چندوظیفه انجام دهید.
  5. بررسی شبکه‌های اجتماعی شخصی در ساعات کاری.
  6. بی توجهی به همکاران و سرپرستان.
  7. فراموش کردن خانه کردن.
  8. در حال کار کردن بیش از حد.
  9. عدم تعیین حد و مرز بین کار و زندگی شخصی.

3 مورد از تجربیات افراد دیگر

  1. مورد 1: جین، یک کارگر از راه دور، پوشیدن لباس های حرفه ای به کمک می کند تا نظم و امنیت خود را حفظ کند، که در نهایت منجر به افزایش بهره وری شود.
  2. مورد 2: مارک، یک کارگر از راه دور، متوجه شد که یک فضای کاری مشخص شده و مرزهای مشخص بین کار و زندگی شخصی را به کمک می‌کند از فرسودگی شغلی جلوگیری و روی کارهایش بسته است.
  3. مورد 3: سارا، یک کارگر از دور، که یک برنامه روزانه ایجاد می کند، از جمله لباس پوشیدن و تعیین مشخصه روشن، به او می کند تا تنظیم و تنظیم کار و زندگی سالم را حفظ کند. li>

فهرست راه هایی برای بهینه سازی تجربه کار از خانه

  1. از ابزارها و برنامه های بهره برداری استفاده کنید.
  2. ساعت کاری را تنظیم کنید.
  3. وظایف را اولویت بندی کنید و اهداف روشنی را تعیین کنید.
  4. یک فضای کاری مشخص شده را حفظ کنید.
  5. با همکاران و سرپرستان ارتباط برقرار کنید.
  6. روتین روزانه ایجاد کنید.
  7. به طور منظم استراحت کنید.
  8. با تیم خود در ارتباط باشید.
  9. حرفه‌ای بپوشید، حتی اگر جلوی دوربین نیستید.
  10. با خانواده و هم اتاقی ها حد و مرز تعیین کنید.

10 نکته مهم که باید به خاطر بسپارید

  1. برنامه خواب منظمی داشته باشید.
  2. لباس حرفه ای بپوشید.
  3. روشنی تعیین کنید و وظایف را اولویت بندی کنید.
  4. با همکاران و سرپرستان ارتباط برقرار کنید.
  5. یک فضای کاری تعیین شده است.
  6. به طور منظم در طول روز استراحت کنید.
  7. با تیم خود در ارتباط باشید.
  8. توازن کار و زندگی سالم را حفظ کنید.
  9. پیشرفت خود را ارزیابی کنید و در صورت نیاز را انجام دهید.
  10. از ابزارها و برنامه های بهره وری برای سازماندهی خود استفاده کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   6 مرحله + نحوه اعمال فونداسیون - Makeup.com + 16 نکته + 5 مورد برای جلوگیری + 5 مورد از تجربیات دیگران + فهرست همه راه های بهینه سازی + 6 نکته مهم