آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت ششم

12 مرحله + آماده شدن برای مهمانی در آخرین لحظه؟ ThisBeauty Services + 27 نکته ساده + 7 موردی که باید انجام دهید + 5 مورد از تجربیات دیگران + فهرست همه راه های بهینه سازی + 13 نکته مهم را امتحان کنید

##12 قدم برای آماده شدن برای مهمانی در آخرین لحظه

  1. فضا را تمیز و سازماندهی کنید: مطمئن شوید که منطقه مهمان را تمیز کنید، از هرج و مرج و منظم است. با این کار فضایی دلپذیر برای مهمانان ایجاد می‌شود و جابه‌جایی را آسان‌تر می‌کند.
  2. نوشیدنی‌ها را آماده کنید:نوشیدنی‌ها، میان‌وعده‌ها و پیش‌غذاها را ذخیره کنید که در آخرین لحظه آماده یا سرو می‌شوند. خرید گزینه های از پیش ساخته شده یا انتخاب فینگر فودها را در نظر بگیرید.
  3. حالت را با موسیقی تنظیم کنید: یک لیست پخش از موسیقی شاد و سرزنده ایجاد کنید تا مهمانان را سرگرم و درگیر کنید.
  4. ارسال دعوت‌نامه‌های لحظه آخری: اگر هنوز مهمان دعوت نشده‌اید، از رسانه‌های اجتماعی یا پیام‌های متنی برای ارسال سریع دعوت‌نامه‌ها استفاده کنید.
  5. تزیین با بودجه: برای ایجاد یک فضای جشن از تزئینات مقرون به صرفه و استفاده می شود. گزینه های DIY می تواند در زمان و هزینه صرفه جوئی کنند.
  6. میز آرایشی ساده تهیه کنید: میز آرایشی با آرایش، لوازم جانبی مو، و سایر محصولات زیبایی بچینید تا مهمانان خود را بهتر کنند.
  7. بازی‌های مهمانی را سازماندهی کنید: چند بازی ساده را برنامه‌ریزی کنید که می‌تواند به سرعت راه‌اندازی و اجرا شود، مانند بازی‌های پارتی یا چیزهای مهم.
  8. برنامه‌ریزی یک منو: منوی ساده‌ای را آماده کنید که می‌توان آن را به سرعت سرو کرد، مانند غذاهای سرد، پنیر، و دیپ با کراکر.
  9. دریافت کمک: از دوستان یا اعضای خانواده می‌خواهند در حال آماده‌سازی و کارهای لحظه‌ای آخرین کمک کنند.
  10. برنامه پاکسازی تهیه می کند: یک استراتژی برای پاکسازی بعد از مهمان، از جمله مناطق خاص برای بازیافت، ایجاد کنید.
  11. یک ورودی خوشامدگویی ایجاد کنید: یک میز خوشامدگویی با برچسب‌های نام، موارد مورد نیاز مهمانی و همچنین اطلاعات لازم برای تنظیم مهمانان.
  12. آرام باشید و لذت ببرید: به خاطر داشته باشید که از میهمانان لذت ببرید و در لحظه آخر لحظه یادتان نرود.

##27 نکته ساده برای آماده شدن مهمان در آخرین لحظه

  1. مواد را تهیه کنید: مطمئن شوید که بشقاب، فنجان، ظروف و دستمال را به اندازه کافی در دست دارید.
  2. غذاها را از قبل آماده کنید: غذاهایی مانند سالاد، دیپ و دسر را تهیه کنید که می توانید زودتر از موعد آماده شوید.
  3. اقلام را در دسترس داشته باشید: وسایل نقلیه مهمان را در یک منطقه خاص سازماندهی کنید تا در صورت نیاز به راحتی در دسترس باشید.
  4. دریافت کمک: از دوستان یا اعضای خانواده می‌خواهند در حال آماده‌سازی و کارهای لحظه‌ای آخرین کمک کنند.
  5. تزیینات را ساده کنید: تزئینات ساده یا مقرون به صرفه ای را انتخاب کنید که به سرعت تنظیم می شود.
  6. از نوشیدنی های کنسرو شده استفاده کنید: نوشیدنی های کنسروی را می توانید خریداری کنید که نیازی به آماده سازی یا ذخیره سازی ندارید.
  7. یک بار سلف-سرویسراه اندازی کنید:انواع نوشیدنی ها و مخلوط کن ها را برای مهمانان تا کوکتل های خود را بسازند.
  8. غذاهای متنوعی را ارائه می دهند:از گزینه های شیرین و خوش طعم را برای پاسخگویی به ذائقه های مختلف ارائه می دهند.
  9. آن را معمولی نگه دارید:میهمانان را می توانید راحت و غیررسمی لباس بپوشانید.
  10. ایجاد یک لیست پخش: یک لیست پخش از موسیقی تهیه کنید که برای همه چیز از سلیقه ها جذاب باشد.
  11. ارائه هدایای مهمانی: هدیه‌های مهمان کوچک یا نشانه‌های قدردانی را برای مهمانان به خانه ارائه می‌دهند.
  12. میز آرایش را تنظیم کنید: یک منطقه ویژه برای مهمانان ارائه دهید تا ظاهر خود را بهبود بخشد.
  13. برنامه‌ریزی پیش رو: برای تعیین مکان‌های خاص برای برنامه‌ها و بازیافت‌ها، بعد از مهمان برنامه‌های خود را تمیز کنید.
  14. از آن لذت ببرید: از مهمانی لذت ببرید و روی جزئیات جزئی از آن لذت ببرید.
  15. کوتاه نگه دارید: برای درگیر نگه داشتن مهمانان و جلوگیری از فرسودگی، مدت زمان مهمانی کوتاه‌تری مانند ۲ تا ۳ ساعت انتخاب کنید.
  16. یک غرفه عکس راه اندازی کنید: یک فعالیت سرگرم کننده و سرگرم کننده برای مهمانان تا از آن لذت ببرید.
  17. برگ ورود به سیستم را تهیه کنید: از مهمانان می خواهید در بدو ورود به سیستم وارد شوند تا حضور را کنترل کنند.
  18. انواع نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد: موارد مصرفی از نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی را مناسب با همه چیزهایی که ارائه می‌دهند.
  19. مهمان‌ها می‌توانند وارد شوند: از مهمان‌ها می‌توانند یک غذا یا نوشیدنی را برای بیاورند و به اشتراک گذاشتن حجم کاری شما کمک کنند.
  20. برنامه‌ریزی پیش رو: فهرستی از کارها و جدول زمانی برای آماده‌سازی مهمانان سازماندهی کنید.
  21. یک برنامه پشتیبان داشته باشید: برای مشکلات احتمالی لحظه آخر، مانند خرابی آب و هوا یا خرابی تجهیزات، آماده شوید.
  22. انواع لوازم: مطمئن شوید که به اندازه کافی لوازم، مانند یخ، دستمال، و لوازم بهداشتی در اختیار دارید.
  23. صندلی تهیه کنیدگزینه‌ها: ترکیبی از گزینه‌های نشستن، مانند صندلی، چهارپایه، و بالشتک را برای مطابقت با پیشنهادات مختلف ارائه دهید.
  24. ارائه انواع موسیقی: یک لیست پخش متنوع برای پاسخگویی به سلیقه های مختلف موسیقی ارائه می شود.
  25. آن را معمولی نگه دارید:میهمانان را می توانید راحت و غیررسمی لباس بپوشانید.
  26. ایستگاه غذای خودسرویس راه اندازی کنید: یک بوفه به سبک بوفه برای مهمانان فراهم کنید تا از پذیرایی کنند.
  27. برنامه ای برای باقیمانده غذاها:برای جلوگیری از هدر رفتن، برنامه ای برای غذاها و نوشیدنی های باقی مانده آماده کنید.
این مطلب را هم از دست ندهید :   11 گام + چگونه در ماه اکتبر پوست خود را خنک نگه داریم + 22 نکته ساده + 11 نکته برای جلوگیری از + 4 مورد تجربیات دیگران + فهرست همه راه های بهینه سازی + 12 نکته مهم

## 7 چیزهایی که در آخرین لحظه آماده می شوند برای مهمان باید از آن جلوگیری کنید

  1. تزیینات بیش از حد پیچیده:برای جلوگیری از استرس غیر ضروری، دکوراسیون را ساده و آساتنظیم کنید.
  2. کم کردن غذا و نوشیدنی: مطمئن شوید که غذا و نوشیدنی کافی برای رفع نیازهای مهمان دارید.
  3. فراموش کردن برنامهریزی از پیش:ایجاد فهرستی از کارها و جدول زمانی برای آماده سازی مهمان به شما کمک می کند تا سازماندهی کنید.
  4. نادیده گرفتن تمیز کردن: زمانی را برای تمیز کردن قبل و بعد از مهمانی اختصاص داده شده در محیط دلپذیر داشته باشید.
  5. نادیده گرفتن نیازهای مهمان: هنگام برنامه ریزی غذا، نوشیدنی و فعالیت های مختلف را در نظر بگیرید.
  6. استرس بر روی جزئیات: به جزییات جزئی، برای ایجاد فضایی دلپذیر و لذت بردن از بازدید از مهمانان بپردازید.
  7. نخواستن کمک: کمک گرفتن از دوستان یا اعضای خانواده می‌توان مهمانکاتی را کنترل کرد.

## 5 از تجربیات دیگران

  1. مورد 1: دوستی که یک مهمان را در آخرین لحظه میزبانی می کند، با دکوراسیون ساده، آماده کردن غذا قبل از موعد، و درخواست از مهمانان برای نوشیدن ظرف یا نوشیدنی، آن را به پایان می رساند. چه. مهمانی موفقیت آمیز بود و هیچ کس شک نکرد که در آخرین لحظه برنامه ریزی شده است.
  2. مورد 2: یکی از همکارانی که میزبان یک گردهمایی در آخرین لحظه بود، یک منوی ساده ایجاد کرد، یک بار خودسرویس راه‌اندازی کرد و مناطقی را برای خرید و بازیافت تعیین کرد. این مهمانی با استقبال خوبی روبرو شد و مهمان از تلاش‌های انجام شده در این رویداد قدردانی کردند.
  3. مورد 3: همسایه‌هایی که مهمان لحظه‌ای را می‌سازد، تزئینات را به حداقل می‌رساند، انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را تهیه می‌کنند و یک بازی سرگرم‌کننده برای جذب مهمانان راه‌اندازی می‌کنند. مهمانی لذت‌بخش بود، و مهمانان احساس عجله و ناراحتی نمی‌کردند.
  4. مورد 4: دوستی که میزبان یک گردهمایی آخرین لحظه بود، از مهمانان خواستند که لباس رسمی غیر رسمی را بپوشند و آنها را تشویق کنند که یک یا نوشیدنی بیاورند تا به اشتراک بگذارند. مهمانی آرام و آرام بود و آن را به یک تجربه لذت بخش برای همه تبدیل کرد.
  5. مورد 5: یکی از همکارانی که میزبان یک مهمان در آخرین لحظه بود، یک میز آرایش ساده برای مهمانان تنظیم کرد تا ظاهر آنها را بهبود بخشد و یک لیست پخش متنوع از موسیقی را برای پاسخگویی به سلیقه‌های مختلف ارائه کرد. مهمانی با استقبال خوبی روبرو شد و مهمان از لمس های متفکرانه قدردانی کردند.
این مطلب را هم از دست ندهید :   10 مرحله + بهترین ظاهرهای زیبایی از هفته مد نیویورک در پاییز + 25 نکته ساده + 9 موردی که باید از آن جلوگیری کرد + 3 مورد از تجربیات دیگران + فهرست همه راه های بهینه سازی + 11 نکته مهم

## همه راه ها را برای بهینه سازی آماده مهمانی خود فهرست کنید

  1. ایجاد فهرست کارهایی: وظایف را اولویت بندی کنید و یک جدول زمانی ایجاد کنید تا سازماندهی شده و در مسیر خود بمانید.
  2. تفویض وظایف: از دوستان یا اعضای خانواده کمک کنید تا حجم کار را به اشتراک بگذارید.
  3. تزیینات را ساده کنید: تزئینات ساده یا مقرون به صرفه ای را انتخاب کنید که به سرعت تنظیم می شود.
  4. غذاها را از قبل آماده کنید: غذاهایی مانند سالاد، دیپ و دسر را تهیه کنید که می توانید زودتر از موعد آماده شوید.
  5. مواد نیاز را تهیه کنید: مطمئن شوید که بشقیداب، فنجان، ظروف و دستمال به اندازه کافی در دست دارید.
  6. یک بار سلف-سرویس راه اندازی کنید:انواع نوشیدنی ها و مخلوط کن ها را برای مهمانان تا کوکتل های خود را بسازند.
  7. غذاهای متنوعی را ارائه می دهند:از گزینه های شیرین و خوش طعم را برای پاسخگویی به ذائقه های مختلف ارائه می دهند.
  8. آن را معمولی نگه دارید:میهمانان را می توانید راحت و غیررسمی لباس بپوشانید.
  9. ایجاد یک لیست پخش: یک لیست پخش از موسیقی تهیه کنید که برای همه چیز از سلیقه ها جذاب باشد.
  10. برنامه‌ریزی پیش رو: برای تعیین مکان‌های خاص برای برنامه‌ها و بازیافت‌ها، بعد از مهمان برنامه‌های خود را تمیز کنید.
  11. میز آرایش را تنظیم کنید: یک منطقه ویژه برای مهمانان ارائه دهید تا ظاهر خود را بهبود بخشد.
  12. از آن لذت ببرید: از مهمانی لذت ببرید و روی جزئیات جزئی از آن لذت ببرید.
  13. کوتاه نگه دارید: برای درگیر نگه داشتن مهمانان و جلوگیری از فرسودگی، مدت زمان مهمانی کوتاه‌تری مانند ۲ تا ۳ ساعت انتخاب کنید.

##3 عناوین مرجع معتبر

  1. هنر ساده: ساختن چیزهای معمولی فوق العاده توسط Tsh Oxenreider
  2. جادوی متحول کننده زندگی مرتب کردن: هنر ژاپنی مرتب کردن و اثر سازماندهی ماری کوندو
  3. پروژه شادی: یا چرا خرج می کنم سال تلاش برای آواز خواندن، کمدهایم را صبح می کنم، درست بجنگم، ارسطو بخوانم، و به طور کلی من را اصلاح کنم نوشته گرچن روبین