آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

آموزش آرایش آسان دیوالی که هر دختری عاشق آن خواهد شد

آموزش آرایش آسان دیوالی که هر دختری آن را دوست خواهد داشت

دی که به عنوان جشنواره نورها نیز شناخته می شود، جشنی شاد و جنب و جوش است که با تزئینات زیبا، غذاهای خوشمزه و لباس های خیره کننده مشخص می شود. یکی از جنبه هایی که به روحیه جشن می افزاید آرایش است. زنان دوست دارند در طول دیوالی ظاهر متفاوتی را تجربه کنند، چه سنتی باشد و چه معاصر. در این آموزش آرایش جامع، ما را از طریق یک روند گام به گام آسان برای ایجاد یک آرایش زیبای دیوالی که هر دختری دوست دارد، راهنمایی می کنیم.

آماده سازی پوست

قبل از استفاده از لوازم آرایش، الزامی است که پوست خود را برای یک پوشش بی عیب و آماده کنید. این مراحل را دنبال کنید تا مطمئن شوید که پوستتان را تمیز و آماده کنید:

  1. پاکسازی: با تمیز کردن صورت خود با یک پاک کننده ملایم شروع کنید تا از بین ببرید. این یک بوم برای برنامه آرایش ارائه می کند.
  2. تونینگ: برای افزایش سطح pH پوست و حذف منافذ از یک تونر استفاده کنید. این مرحله به ایجاد یک پایه صاف برای آرایش کمک می کند.
  3. مرطوب کننده: از یک ماده خوب برای نوع پوست خود استفاده کنید تا پوست خود را آبرسانی و تغذیه کند. اجازه دهید از رفتن به مرحله بعدی کاملا جذب شود.
  4. پرایمر: پرایمر سطح صافی را برای آرایش ایجاد می کند و به ماندگاری بیشتر کمک می کند. یک لایه نازک از پرایمر را روی تمام صورت خود بمالید، با روی مناطقی که منافذ بزرگتر یا خطوط ریز دارید.

پایه بی عیب و نقص

ایجاد یک پایه بی عیب و برای هر آرایشی بسیار مهم است. برای دستیابی به پوستی یکدست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. فروند: کرم پودری را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و با استفاده از یک برس یا اسفنج، آن را به طور یکنواخت روی تمام صورت خود بمالید. آن را به خوبی با پوست خود مخلوط کنید تا ظاهری طبیعی داشته باشید.
  2. کانسیلر: کانسیلر را روی هر قسمتی که نیاز به پوشاندن بیشتر دارد، مانند حلقه‌های زیر چشم، لک‌ها یا قرمزی بمالید. برای داشتن ظاهری یکپارچه، آن را به طور یکپارچه با پایه خود ترکیب کنید.
  3. پودر حالت دهنده: کرم پودر و کانسیلر خود را با یک پودر شفاف کننده ست کنید تا از چروک شدن و طولانی شدن آرایش خود جلوگیری کنید.
این مطلب را هم از دست ندهید :   کنسانتره گردن و دکلته اوباگی الاستیدرم

تقویت چشم

چشم ها نقطه کانونی این آرایش دیوالی هستند. این مراحل را برای ایجاد چشمانی جذاب دنبال کنید:

  1. سایه چشم: با استفاده از سایه چشم خنثی در سراسر پلک خود به عنوان پایه شروع کنید. سپس یک سایه چشم براق به رنگ های جشن مانند طلایی، برنزی یا شرابی را انتخاب کنید و آن را به مرکز پلک خود بزنید. آن را به سمت بیرون ترکیب کنید تا یک افکت را ایجاد کنید.
  2. خط چشم: با کشیدن خط چشم در امتداد خط مژه بالای چشمان خود را مشخص کنید. می‌توانید آستر مشکی کلاسیک را انتخاب کنید یا آستر رنگی را برای ظاهری جشن‌تر امتحا کنید.ان کنید.
  3. ریمل: روی مژه های بالا و پایین خود ریمل بزنید تا حجم و طول بیشتری داشته باشید. گرز را در پایه مژه های خود تکان می دهید و آنها را می توانید تا به مقدار کافی برسید.
  4. ابرو: ابروهای خود را با استفاده از مداد یا پودر ابرو که با رنگ طبیعی شما مطابقت دارد. شکل را مشخص کنید و هر قسمت کم را برای ابروهای مرتب کنید.

افزودن رنگ و درخشش

برای تکمیل آرایش دیوالی، کمی رنگ به گونه های خود را اضافه کنید و درخشش طبیعی خود را افزایش دهید:

  1. رژگونه: رنگ رژگونه ای را انتخاب کنید که پوست رنگ کامل شما باشد و آن را روی سیب های گونه ای خود بمالید. آن را به سمت بالا و به سمت شقیقه های خود مخلوط کنید تا رنگی لطیف ایجاد شود.
  2. هایلایتر: یک هایلایتر را روی نقاطی مانند استخوان، استخوان ابرو و پایین پل بینی خود بزنید. این به شما درخششی درخشان می دهد.
  3. رژ لب: سایه رژ لبی را انتخاب کنید که با لباس شما و ظاهری که می توانید به دست آورید، مطابقت داشته باشید. چه رنگ قرمز پررنگ باشد، چه صورتی ملایم یا یک سایه توت جشن، آن را به طور یکنواخت روی لب های خود بمالید تا تهوع کاملی داشته باشید.
این مطلب را هم از دست ندهید :   چگونه در ماشین متحرک آرایش خود را انجام دهید

تنظیم آرایش

برای اطمینان از آرایش ماندگاری شما در طول جشن، مراحل پایانی زیر را دنبال کنید:

  1. اسپری تنظیم کننده: صورت خود را با یک اسپری تنظیم کننده غبارآلود کنید تا آرایش شما قفل شود و ماندگاری بیشتر داشته باشید. این مرحله همچنین به ذوب شدن همه محصولات با هم کمک می‌کند تا پایانی یکپارچه داشته باشند.
  2. تاچ‌آپ‌ها: یک پودر فشرده، کاغذ لکه‌دار و رژ لب خود برای لمس سریع در طول روز یا عصر همراه باشید.

با این آموزش آسان آرایش دیوالی، می توانید ظاهری خیره کننده ایجاد کنید که باعث شود در طول جشن ها احساس اعتماد به نفس و زیبایی داشته باشید. به یاد داشته باشید که سرگرم شوید و رنگ ها و تکنیک ها را برای شخصی سازی تجربه کنید با توجه به شما

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه استفاده شده:

  1. Vogue India: Vogue India یک مجله معتبر مد و زیبایی است که مشاوره تخصصی در مورد آموزش ها، روندها و نکات آرایشی می دهد.
  2. Elle India: Elle India یکی دیگر از مجلات معروف مد و سبک زندگی است که راهنماها و آموزش های زیبایی را ارائه می دهد.
  3. Makeup.com: Makeup.com یک پلت فرم آنلاین محبوب است که آموزش های آرایشی، توصیه های محصول و نکات زیبایی را از متخصصان صنعت می دهد.