آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

آموزش آرایش سایه چشم مستطیلی

آموزش آرایش سایه چشم مستطیل چهارگوش

سایه چشم یک محصول آرایشی همه کاره است که می تواند ظاهر چشم ها را بهبود بخشد و آرایش چشم ها را ایجاد کند. یکی از روش های محبوب سایه چشم، سایه چشم مستطیلی است که شامل ایجاد اشکال مستطیلی بر روی پلک ها با استفاده از سایه های مختلف سایه چشم است. این آموزش گام به گام شما را راهنمایی می کنید که چگونه به یک سایه چشم مستطیلی خیره کننده دست پیدا کنید.

مرحله 1: پلک های خود را آماده کنید قبل از استفاده از هر گونه سایه چشم، مهم است که پلک های خود را آماده کنید تا از ماندگاری و شادابی رنگ آن اطمینان حاصل کنید. با تمیز کردن پلک های خود شروع کنید تا هر گونه ای یا باقی مانده از آن پاک شود. سپس، یک پرایمر سایه چشم یا یک لایه نازک از کرم پودر تا یک پایه صاف برای سایه چشم ایجاد کنید.

مرحله 2: رنگ های سایه چشم خود را انتخاب کنید برای ظاهر چشم مستطیلی، به سه سایه مختلف سایه چشم نیاز دارید. رنگ ها می توانند از یک خانواده رنگ یا سایه های متضاد باشند تا ظاهری پررنگ تر و دراماتیک داشته باشند. نیاز است که سایه ها را انتخاب کنید که به خوبی با هم ترکیب شوند و رنگ چشم و رنگ پوست شما را تکمیل کنند.

مرحله 3: سایه چشم را پایه بزنید برای شروع ایجاد مستطیل های تکان دهنده، با استفاده از یک سایه چشم خنثی یا رنگ روشن در سراسر پلک خود به عنوان پایه شروع کنید. این به یکدست شدن رنگ پوست روی پلک های شما کمک می کند و یک بوم صاف برای سایه های بعدی ایجاد می کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ژل ماسک شب Clarins White Plus Pure Translucency Brightening Revive

مرحله 4: اولین مستطیل را تعریف کنید با استفاده از یک برس سایه چشم دار یا یک برس ترکیبی کوچک، اولین سایه انتخابی خود را انتخاب کنید و شکل یک مستطیلی روی پلک خود ایجاد کنید. از گوشه داخلی چشم خود شروع کنید و آن را به سمت گوشه بیرونی، مطابق با طبیعی حدقه چشم خود ادامه دهید.

مرحله 5: لبه ها را با هم ترکیب کنید پس از مشخص کردن شکل مستطیلی، از یک برس ترکیبی تمیز یا یک انگشت تمیز استفاده کنید تا به آرامی لبه های سایه چشم را با هم ترکیب کنید. . این یک انتقال بدون درز بین شکل مستطیلی و سایه چشم اطراف ایجاد می کند و ظاهری نرم و پراکنده به آن می بخشد.

مرحله 6: با سایه تیره تر عمق دهید برای افزودن عمق و بعد به سایه چشم مستطیلی پلکانی، سایه چشم کمی تیره را انتخاب کنید. این سایه را به گوشه بیرونی شکل مستطیلی بزنید و آن را به سمت مرکز پلک خود مخلوط کنید. این یک افکت ایجادیان می کند و شکل مستطیلی را بیشتر تعریف می کند.

مرحله 7: مستطیل های اضافه کنید مراحل 4 تا 6 را برای ایجاد مستطیل های اضافی با استفاده از سایه های مختلف سایه چشم تکرار کنید. می سازم و محل مستطیل ها را تغییر دهید تا به ظاهر دلخواه خود برسید. به خاطر داشته باشید که لبه های هر مستطیل را برای انتقال یکپارچه بین رنگ ها با هم ترکیب کنید.

مرحله 8: استخوان ابرو را برجسته کنید برای تکمیل حالت سایه چشم مستطیلی، یک سایهچشم روشن یا یک هایلایتر براق را روی استخوان ابروی خود بزنید. این کار باعث می شود که چشمان شما روشن تر و برجسته تر به نظر برسند و آنها را بیدارتر و واضح تر نشان دهد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   چگونه با یک پایه چوب راه های چند وظیفه ای را انجام دهیم

مرحله 9: با خط چشم و ریمل به پایان برسانید برای بهبود ظاهر کلی آرایش چشم، خط چشم را در امتداد خط مژه بالای خود بکشید. می توانید یک خط چشم مشکی کلاسیک را برای ظاهری جسورانه انتخاب کنید یا برای جلوه ای ظریف تر، خط قهوه ای یا رنگی را انتخاب کنید. کار را با یک یا دو کت ریمل به پایان برسانید تا مجه هایتان بلندتر و حجیم شود.

مرحله 10: هر گونه Fallout را پاک کنید در طول روند استفاده از سایه چشم، ممکن است مقداری ریزش یا محصول اضافی در ناحیه زیر چشم شما وجود داشته باشد. از یک برس تمیز یا دستمال آرایشی استفاده کنید تا آرامی را ریزش کنید بدون اینکه بقیه آرایش را پاک کنید.

تبریک می گویم! اکنون با موفقیت یک سایه چشم مستطیلی خیره ایجاد کرده اید.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه مورد استفاده در پاسخ به این سوال:

  1. Makeup.com – یک وب سایت معتبر که آموزش های آرایش جامع، نکات و توصیه های محصول را ارائه می دهد.
  2. Allure – یک مجله دارای زیبایی است که موضوعات مختلف مربوط به آرایش، مراقبت از پوست و مراقبت از مو را پوشش می دهد.
  3. Temptalia – یک وبلاگ زیبای محبوب که بررسی‌های دقیق، نمونه‌ها و آموزش‌هایی را در زمینه‌های مختلف از محصولات و تکنیک‌های آرایشی ارائه می‌دهد.