آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

بهترین ترندهای کوتاهی مو برای امتحان کردن

بهترین ترندهای اصلاح مو در سال 2021

وقتی صحبت از کوتاه کردن مو به میان می‌آید، همیشه هر سال روندهای ظاهری می‌شود. در سال 2021، چندین روند کوتاه کردن مو محبوبیت پیدا کرده اند و اگر به دنبال ظاهری تازه و شیک هستید، ارزش آن را دارد. از استایل های کوتاه و تند گرفته تا برش های بلند و چند لایه، چیزی برای همه وجود دارد. بیایید برخی از بهترین روندهای مدل مو را در سال 2021 امتحان کنیم.

1. The Pixie Cut

مدل موی پیکسی یک مدل موی کلاسیک و جاودانه است که همچنان در سال 2021 محبوبیت خود را ادامه می دهد. مشخصه این مدل موی کوتاه طول آن است که معمولاً در اطراف گوش یا حتی کوتاهتر است. برش پیکسی را می توان برای مطابقت با اشکال مختلف صورت و بافت مو سفارشی کرد و آن را برای بسیاری از افراد همه کاره می کند. این یک گزینه کم تعمیر و نگهداری را می دهد در حالی که هنوز به نفس و سبکی دارد.

2. پرده کوب

چتری های پرده ای امسال بازگشته اند و راهی عالی برای اضافه کردن حس خنکی بی دردسر به ظاهر شما هستند. این استایل دارای چتری های بلندتری است که از وسط جدا شده و را از دو طرف قاب می کند. چتری های پرده را می توان با طول ها و بافت های مختلف ست کرد و آنها را به انتخاب همه کارها برای انواع مو تبدیل کرد.

3. لایه های پشمالو

لایه های پشمالو به عنوان یکی از بهترین ترندهای مدل مو در سال 2021 محبوبیت پیدا کرده است. این سبک با استفاده از لایه هایی با طول های مختلف در سراسر مو، ظاهری بافت دار و حجیم ایجاد می کند. های پشمالو با لایه کوتاه و بلند به خوبی کار می کنند و به هر مدل مویی حرکت می کنند و بعد می بخشند. چه یک باب پشمالو انتخاب کنید و چه شلوار بلند کنید، این ترند حالتی مدرن و آرام را ارائه می دهد.

4. بلانت باب

مدل موی بلانت یک مدل موی براق و صیقلی است که در سال 2021 مد شده است. این مدل دارای یک برش مستقیم در انتهای آن است که ظاهری تیز و مشخص می کند. باب بلانت را می توان در طول های مختلف، از طول شانه تا شانه پوشید و برای بافت های مختلف مو مناسب است. ظاهری شیک و عالی را ارائه می دهد که برای کسانی که مدل موی شیک را ارائه می دهند می دهند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ویتامین روغن E برای صورت - فواید و نحوه استفاده

5. لوب بافتی

مدل موی بافت دار یا باب بلند، یک مدل موی همه کاره و روز است که در سال های اخیر محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این استایل معمولاً بین شانه و شانه ها قرار می گیرد و برای بسیاری از اشکال، طولی دلپذیر ارائه می دهد. لوب بافت لایه ها و بافت را در سراسر مو ایجاد می کند و باعث ایجاد حرکت و حجم می شود. می توان آن را به روش های مختلف، از موج های ساحلی گرفته تا براق و صاف، استایل کرد.

6. شگ قد وسط

شگ قد میانی یک ترند مدل مو است که بهترین های هر دو دنیا را با هم می کند – تطبیق پذیری بلندتر را با سهولت نگهداری مدل های کوتاه تر ارائه می دهد. این مدل مو دارای انتهای لایه ای و پر است که ظاهری زنده با بافتی بسیار ایجاد می کند. شگ قد وسط برای کسانی که خواهمدل موی شیک و در عین بی دردسری هستند که می توانند آن را بالا یا پایین بپوشند بسیار مناسب است.

7. کفال مدرن

کفال مدرن در سال 2021 به عنوان یک ترند کوتاه تر و جسورانه بازگشته است. این مدل دارای پشت سر کوتاه‌تر در بالا و پهلو است، در حالی که تارهای بلندتری باقی می‌گذارند. کفال مدرن را می توان برای مطابقت با افراد فردی، با تنوع در طول و بافت، سفارشی کرد. این ظاهر ظاهر به فرد و جسورانه ای را می دهد که مطمئناً بیانیه ای را ایجاد می کند.

8. لایه های قاب چهره

های فریم صورت، انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال اضافه کردن نرمی و لایه خود به مدل موی هستند. این روند کوتاه کردن مو شامل اضافه کردن لایه‌هایی در اطراف صورت، تقویت ویژگی‌های صورت و ایجاد حرکت است. لایه‌های قاب‌بندی صورت را می‌توان در طول‌ها و سبک‌های مختلف، از برش‌های کوتاه پیکسی گرفته تا قفل‌های روان بلند گنجاند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترندهای برتر رنگ مو برای فصل

9. باب نامتقارن

باب نامتقارن برداشتی معاصر از مدل موی باب کلاسیک است. این سبک دارای طول های ناهموار است که یک طرف آن کوتاه تر از دیگری است. باب نامتقارن حس به فرد بودن و مدرنیته را به هر ظاهری اضافه می کند. می توان آن را به روش های مختلف، از براق و صاف گرفته تا بافت دار و بافت دار، استایل کرد.

10. بافت طبیعی

استفاده از بافت طبیعی در سال 2021 به یک روند تبدیل شده است. این شامل کار با بافت طبیعی شما و ویژگی های پذیرفتن خاص به فرد آن است. چه مجعد، موج دار یا صاف داشته باشید، اجازه دهید خشک شود و از حداقل محصولات حالت دهنده می توانید ظاهری زیبا و بدون دردسر ایجاد کنید. این روند فردیت را جشن می گیرد و خودپذیری را می کند.

در خط، بهترین ترندهای مدل مو برای امتحان در سال 2021 عبارتند از: تراش پیکسی، چتری های پرده، لایه های پشمالو، باب بی رنگ، لبه بافت دار، شگ قد وسط، کفال مدرن، ج.لایه های قاب آس ، باب نامتقارن، و بافت طبیعی در آغوش. این گرایش‌ها، گسترده‌ای از گزینه‌ها را برای انواع مختلف مو و مدل‌های شخصی ارائه می‌دهند، و مطمئن هستند که چیزی برای همه وجود دارد.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه استفاده شده:

  1. ووگ – ووگ یک مجله معروف مد و سبک زندگی است که موضوعاتی از جمله ترندهای مو را پوشش می دهد.
  2. Allure – Allure یک نشریه زیبایی معتبر است که اطلاعاتی در مورد جدیدترین مدل‌ها و مدل‌های مو ارائه می‌کند.
  3. Harper’s Bazaar – Harper’s Bazaar یک مجله مد مشهور است که الهامات و روندهای دنیای مد مو را ارائه می دهد.