آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

تفاوت بین بیکینی، موم فرانسوی و برزیلی

موم بیکینی

یک تکنیک حذف کار زائد است که بر روی برداشتن مو از ناحیه بیکینی است، که شامل ناحیه تناسلی است که هنگام پوشیدن بیکینی در معرض دید قرار می گیرد. میزان دقیق حذف از زائد می تواند برای انتخاب شخصی و نوع واکس بیکینی متفاوت باشد.

سبک های موجود از واکس بیکینی وجود دارد، از جمله:

  1. واکس پایه بیکینی: این مدل موها را از کناره‌ها و نواحی بالای بیکینی حذف می‌کند، لبه‌ها را تمیز می‌کند اما مقداری از موها را به دست نخورده باقی می‌گذارد.
  2. واکس کامل بیکینی: این مدل وزن بیشتر را نسبت به موم اصلی بیکینی، از جمله موارد کنار، بالا و قسمت کوچکی از زیر، از بین می برد. یک نوار یا مثلث شکل مو در جلو باقی می ماند.
  3. موم بیکینی باز شده: این مدل وزن بیشتر را نسبت به موم کامل بیکینی از بین میبرد و بیشتر در ناحیه تناسلی گسترش می‌یابد و تنها یک نوار باریک یا تکه کوچک مو در جلو باقی می‌ماند.< /li>

هدف اصلی واکس بیکینی حذف زائد از ناحیه بیکینی برای زیبایی زیبایی است. هنگام پوشیدن لباس یا لباس صمیمی، ظاهری تمیزتر به ارمغان می آورد و همچنین می تواند بهداشت شخصی را افزایش دهد.

موم فرانسوی

موم فرانسوی که به عنوان نوار فرود یا موم جزئی برزیلی نیز شناخته می‌شود، یک سبک از موهای زائد ناحیه تناسلی است که یک نوار عمودی نازک از مو را در قسمت جلویی باقی می‌گذارد در حالی که سایر موهای ناحیه بیکینی را از بین می‌برد .

مووم فرانسوی شبیه موم بیکینی کامل است اما از نظر مقدار خشکی باقی مانده در جلو متفاوت است. به جای این مثلثی شکل یا تکه های کوچکی از موم بیکینی کامل باقی بماند، نوار باریکی از استخوان شرمگاهی تا بالای فرج به صورت عمودی امتداد می یابد.

مردم فرانسوی در مقایسه با سبک ها ظاهر مینیمال تری ارائه می دهد و در میان کسانی که برخی از آنها باقی مانده اند را در حالی که هنوز به حذف قابل توجهی از دست مینیمال، محبوب است. p>

موم برزیلی

م برزیلی شکل‌ها از رفع مشکل زائد ناحیه تناسلی است که تمام ناحیه بیکینی را از جمله جلو، پهلو و پشت از بین می‌برد. کل منطقه را کاملا صاف و بدون مو می کند.

در طول موم برزیلی، تکنسین تمام عنوان بخش شرمگاهی، از لابیا و باسن را از بین می برد. ممکن است از درخواست خواسته شود که چه شرایطی را می توان برای اطمینان از حذف کامل مواد زائد در اختیار قرار داد.

م برزیلی در دهه 1990 محبوبیت پیدا کرد و از آن زمان به انتخاب رایجی تبدیل شده است که منطقه بیکینی کاملاً بدون مو را می دهد. ظاهری تمیز و صاف می کند و همچنین مورد علاقه افراد است که به فعالیت هایی مانند بدنسازی می پردازند.

تفاوت های کلیدی

تفاوت اصلی بین موم بیکینی، موم فرانسوی و موم برزیلی در مقداری از مواد برداشته شده و سبک خاص به دست آمده است:

  1. حذف مو: موم بیکینی موها را از کناره ها و بالای ناحیه بیکینی از بین می برد، در حالی که موم فرانسوی تمام موها را به جز یک نوار باریک در جلو از بین می برد. یک موم برزیلی تمام موها را از کل منطقه بیکینی، از جمله جلو، پهلو و پشت پاک می‌کند.
  2. سبک: یک موم بیکینی اولیه حداقل پوست زائد را حذف می کند و مقداری از موها را دست نخورده باقی می ماند. یک موم بیکینی کامل، بیشتر نسبت به موم بیکینی معمولی از بین می برد، اما همچنان یک مثلث یا تکه های کوچک مو در جلو باقی می ماند. موم فرانسوی یک نوار باریک از مو را در جلو به جا می گذارد، در حالی که موم برزیلی بی موی کامل می شود.
  3. ترجیح: انتخاب بین این سبک ها در نهایت به معنای شخصی است. برخی از افراد ممکن است حداقل حذف مو با موم بیکینی یا موم فرانسوی را ارائه دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است حذف کامل زائد را با موم برزیلی انتخاب کنند.

به طور خلاصه، در حالی که هر تکنیک شامل برداشتن مو از ناحیه بیکینی است، از نظر میزان برداشت برداشته شده و سبک خاص به دست آمده متفاوت هستند.

3 انتشارات مرجع معتبر/نام دامنه استفاده شده:

  1. کلینیک مایو: کلینیک مایو یک سازمان پزشکی مشهور است که اطلاعات قابل اعتمادی را در موضوعات مختلف سلامتی و تندرستی، از جمله تکنیک های رفع اشکال زائد ارائه می دهد.
  2. انجمن جراحی پوست آمریکا: انجمن جراحی پوست آمریکا یک انجمن حرفه ای است که اطلاعات معتبری در مورد روش های پوستی، از جمله اپیلاسیون ارائه می دهد.
  3. Cosmopolitan: Cosmopolitan یک مجله محبوب در سبک زندگی است که وسیعی از موضوعات، از زیبایی و نظافت شخصی را پوشش می دهد. این بینش هایی را در مورد سبک های مختلف اپیلاسیون و tre ارائه می دهد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   کیت بازیابی پوست پس از عمل TIZO