آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

درمان پوست شفاف Le Mieux DermaBlu LED

Le Mieux DermaBlu LED Skin Therapy

Le Mieux DermaBlu LED Skin Therapy یک درمان مراقبت از پوست است که از نور درمانی LED برای بهبود ظاهر پوست استفاده می شود. LED مخفف Light Emitting Diode است و یک فناوری غیر تهاجمی است که به دلیل استفاده از آن در صنعت زیبایی محبوبیت پیدا کرده است.

درمان پوست شفاف Le Mieux DermaBlu LED چگونه کار می کند؟

Le Mieux DermaBlu LED Skin Therapy با انتشار طول موج های خاصی از نور بر روی پوست کار می کند که به لایه های دیگر نفوذ می کند. رنگ‌های مختلف چراغ‌های LED نگرانی‌های پوست خاص را هدف قرار می‌دهند و فعالیت‌های سلولی را برای بهبود سلامت پوست حرکت می‌کنند.

درمان شامل استفاده از نورهای آبی، قرمز و مادون قرمز است. نور آبی به دلیل خواص ضد عفونی خود شناخته شده است و برای درمان آکنه استفاده می شود. به از بین بردن باکتری های مولد آکنه، کاهش و تنظیم تولید روغن کمک می کند.

نور قرمز تولید کلاژن را حرکت می‌کند و گردش خون را بهبود می‌بخشد و می‌تواند به سفت‌تر و حجیم‌تر شدن پوست می‌شود. همچنین به کاهش خطوط خطوط ریز، چین و چروک و هایپرپیگمانتاسیون کمک می کند.

نور مادون قرمز طول بیشتری دارد و می تواند حتی تر از پوست نفوذ کند. خواص ضدی دارد و می تواند باعث بهبود، کاهش قرمزی و آرام کردن پوست شود کمک کند.

در طول درمان، صورت مراجعه کننده برای مدت معینی در معرض نورهای LED قرار می گیرد. مدت زمان ممکن است بسته به نتایج نظر و دستگاه خاص مورد استفاده متفاوت باشد. این درمان بدون است و نیازی به زمان درد ندارد و برای کسانی که به دنبال جوانسازی پوست هستند گزینه مناسبی هستند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   چگونه از لکه دار شدن کژال جلوگیری کنیم

مزایای درمان پوست شفاف Le Mieux DermaBlu LED

  • درمان آکنه: نور آبی مورد استفاده در این درمان، باکتری های مولد آکنه را هدف قرار می دهد و به پاک کردن جوش های موجود و جلوگیری از جوش های کمک بعدی می کند.
  • ضد پیری: نور قرمز تولید کلاژن را می کند که می تواند خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی پوست را بهبود بخشد.
  • جوانسازی پوست: درمان LED می‌تواند به بهبود رنگ و بافت کلی پوست کمک کند و در نتیجه پوستی جوانتر و درخشان‌تر داشته باشد.
  • تهاجمی: برخی دیگر از درمان‌های مراقبت از پوست، درمان با ال ای دی نیازی به تزریق یا برش ندارد و آن را به یک گزینه ایمن و غیرتهاجمی تبدیل می‌کند.

آیا درمان پوست شفاف Le Mieux DermaBlu LED چیست؟

درمان LED به طور خاص مورد مطالعه قرار گرفته است، و تحقیقات نشان می دهد که می تواند در بهبود مراقبت های پوستی مختلف باشد. با این حال، اثربخشی ممکن است به عوامل فردی مانند نوع پوست، وضعیت و دستگاه مورد استفاده متفاوت بسته شود.

چندین مطالعه نتایج مثبت را در استفاده از درمان LED برای درمان آکنه نشان داده اند. به عنوان مثال، یک مطالعه منتشر شده در بالینی و زیبایی پوست نشان داد که درمان با نور آبی به طور قابل توجهی به ضایعات آسیبی آکنه را پس از 12 هفته درمورد.ان کاهش می دهد.

از مطالعه نظر مصرف ضد پیری، یک مطالعه منتشر شده در Photomedicine and Laser Surgery نشان داد که درمان با نور قرمز باعث بهبود عملکرد پوست و کاهش چین و چروک در شرکت کنندگان ۴۰ تا ۶۹ ساله می شود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   پس از استفاده از خود برنزه کننده از چه چیزهایی باید کرد

در حالی که شواهد علمی از اثربخشی درمان LED وجود دارد، مهم است که توجه داشته باشید که نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد. توصیه می شود با یک متخصص مراقبت از پوست یا متخصصان پوست مشورت کنید تا مشخص شود که آیا درمان پوست شفاف Le Mieux DermaBlu LED برای نیازهای خاص شما مناسب است یا خیر.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه استفاده شده:

  1. ژورنال درماتولوژی بالینی و زیبایی: این نشریه مقالات بررسی شده در موضوعات مختلف پوست، از جمله مطالعات مربوط به درمان LED برای درمان آکنه را می دهد.
  2. Photomedicine and Laser Surgery: این مجله تحقیقاتی را در مورد استفاده از درمان های مبتنی بر نور در پزشکی منتشر می کند و بینش های ارزشمندی در مورد ضد اثربخشی درمان LED برای درمان پیری ارائه می دهد.
  3. Dermatology Times: این منبع آنلاین اطلاعات به روز را در مورد آخرین پیشرفت ها در درمان های پوست و مراقبت از پوست، از درمان LED ارائه می دهد.