آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

نحوه زدن رژ لب مانند یک حرفه ای

تهیه و انتخاب رژ لب مناسب

برای زدن رژ لب مانند یک حرفه ای، باید ابتدا لب های خود را آماده کنید و رژ لب مناسب را انتخاب کنید. با لایه برداری لب های خود با استفاده از یک اسکرابیم یا یک مسواک با ملایم نرم افزار شروع کنید. این کار سلول های مرده پوست را از بین می برد و یک بوم صاف برای رژ لب ایجاد می کند. در مرحله یک بام لب استفاده کنید تا لب های خود را از آبرسانی کنید و از خشک شدن یا ترک خوردن جلوگیری کنید.

هنگام انتخاب رژ لب مناسب، رنگ پوست، ته رنگ و استایل شخصی خود را در نظر بگیرید. ممکن است با سایه ها و رنگ های مختلف آزمایش کنید تا رنگ مناسب خود را پیدا کنید. برخی از روکش های محبوب رژ لب عبارتند از: مات، ساتن، براق و کرمی. علاوه بر این، هنگام انتخاب رنگ رژ لب، به مناسبت و ظاهر کلی آرایشی که در نظر دارید توجه کنید.

پرایم کردن و آماده سازی لب ها

قبل از زدن رژ لب، مهم است که لب‌هایتان را پرایم کنید و آماده کنید. با طرح لب های خود با مداد لب یا برس لب که با سایه رژ لب شما مطابقت دارد، شروع کنید. این به ایجاد یک و جلوگیری از تولید یا پر شدن رژ لب کمک می کند. لب های خود را با مداد لب یا قلم مو پر کنید، مطمئن شوید که هیچ شکافی بین طرح و بقیه لب های شما وجود ندارد.

در مرحله بعد، یک لایه نازک از پودر صاف کننده نیمه شفاف یا پرایمر رژ لب را روی لب های خود بمالید. این مرحله به ایجاد یک سطح صاف برای چسب رژ لب کمک می کند و همچنین به طولانی شدن ساییدگی رژ لب شما کمک می کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   سرم پپتید هیالورونیک MTS Derma Roller CRL

استفاده از رژلب

هنگامی که لب های شما آماده و آماده شده است، می توانید شروع به زدن رژ لب کنید. با زدن مقدار کمی رژ لب به مرکز لب پایینی شروع کنید و به آرامی لب های خود را به هم فشار دهید. این کار به پخش یکنواخت رژ لب و جلوگیری از ایجاد خطوط سنگین یا ناهموار کمک می کند. در مرحله بعد، از یک برس لب یا انگشتان خود استفاده کنید تا رژ لب را به سمت بیرون مخلوط کنید و مطمئن شوید که خطوط یا لبه های خشن وجود ندارد.

برای داشتن ظاهری دقیق تر و صیقلی تر، از یک برس لب برای مشخص کردن لبه های لب خود استفاده کنید و رژ لب را با پوست خود ترکیب کنید. این کار ظاهری یکپارچه و حرفه ای ایجاد می کند. اگر از رژ لبی با روکش مات یا ساتن استفاده کنید، می‌توانید خط لب را به لبه‌های لب‌های خود بزنید تا رژ لب را محکم کنید و از ایجاد آن جلوگیری کنید.

تنظیم و پایان لمس

برای اینکه رژ لب خود را محکم کنید و از ماندگاری آن در طول روز مطمئن شوید، به آرامی یک دستمال کاغذی تمیز کنید یا کاغذ لکه دار را روی لب های خود فشار دهید و سپس یک لایه سبک از اسپری صاف کننده یا پودر کنید. شفاف کننده شفاف بمالید. این کار به جذب هر گونه روغن، کمک می کند و از لک شدن یا محو شدن رژ لب جلوگیری می کند.

برای داشتن یک روکش براق یا براق، یک براق یا روغن لب شفاف را روی رژ لب خود بمالید. این نه تنها به درخشندگی می بخشد، بلکه به آبرسانی لب های شما و طولانی تر ماندن رژ لب شما کمک می کند. در نهایت لب های خود را� به آرامی با یک دستمال تمیز یا کاغذ لکه پاک کنید تا براقیت یا روغن را از بین برود و مطمئن شوید که لب های شما صاف و صیقلی به می رسند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   شامپو ضد آفتاب Keune Care

عناوین مرجع معتبر

  1. “انتخاب رژ لب مناسب: راهنمای جامع” توسط [Author’s Name]، [Publication Name]، [Publication Date] – این راهنما اطلاعات دقیق در مورد انتخاب رژ لب مناسب بر اساس پوست رنگ، ته رنگ، و سبک شخصی . همچنین توصیه هایی در مورد انواع روکش های رژ لب و انتخاب سایه مناسب برای هر موقعیتی ارائه می دهد.
  2. “تکنیک های استفاده از رژ لب: راهنمای گام به گام” توسط [Author’s Name]، [Publication Name]، [Publication Date] – این راهنما یک تفکیک گام به گام و گام به گام استفاده از رژ لب، از جمله لب های خود را آماده کنید، رژ لب مناسب را انتخاب کنید و از آن برای ظاهری حرفه ای استفاده کنید.
  3. “آموزش ها و نکات آرایشی: تسلط بر هنر کاربرد رژ لب” توسط [Author’s Name]، [Publication Name]، [Publication Date] – این منبع مجموعه ای از آموزش ها و نکات آرایشی را ارائه می دهد. استفاده های مختلف از رژ لب را نشان می دهد، و همچنین نحوه انتخاب سایه و رنگ عالی برای سبک و نیازهای خاص به فرد خود.