آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت دوم

چگونه خود برنزه شدن خود را دوام بیشتر داشته باشید

آماده سازی پوست

قبل از استفاده از برنزه کننده، لازم است پوست خود را لایه برداری کنید تا سلول های مرده پوست را از بین برود و صافی ایجاد کنید تا خود را برنزه کنید به طور یکنواخت بچسبد. این به ماندگاری بیشتر محصول کمک می کند و از ایجاد رگه ها و لکه ها جلوگیری می کند. می توانید از یک اسکراب ملایم بدن یا یک دستکش لایه بردار برای از بین بردن سلول های مرده پوست استفاده کنید.

انتخاب برنزه کننده مناسب

انتخاب یک برنزه کننده با کیفیت بالا به ماندگاری آن کمک می کند و برنزه شدن طبیعی تری را به ارمغان می آورد. به دنبال محصولاتی با درصد بالاتر DHA (دی هیدروکسی استون) باشید که ماده موثر بر اثر برنزه شدن است. محصولات با DHA کمتر است سریعتر محو می شوند. علاوه بر این، یک برنزه کننده با یک برنزه کننده در آن انتخاب کنید، که به شما یک راهنمای فوری برای استفاده می دهد و به شما کمک می کند تا ببینید قبلاً کجا محصول را استفاده کرده اید.

استفاده از خود برنزه کننده

برای اینکه خود را برنزه ماندگاری بیشتر داشته باشید، آن را به کار کنید. با استفاده از دستکش برنزه کننده یا دستکش برای جلوگیری از لک شدن دستان خود را شروع کنید. برنزه کننده را با حرکات تیره ای اعمال کنید و به صورت تکه تکه کار کنید تا از پوشش یکنواخت مطمئن شوید. به نواحی مانند آرنج، زانو و بند انگشتی که محصول می‌تواند پیدا کند و رگه‌ها ایجاد کند، دقت کنید. حتماً در این نواحی به خوبی ترکیب شده تا از برنزه شدن ناهموار جلوگیری کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راه های زیادی برای استفاده از پودر شل خود

مرطوب کننده

هیدراته نگه داشتن پوست به دوام خود برنزه کمک می کند. یک روز قبل از استفاده از برنزه قبل، پوست خود را می پوشانید و روی نواحی خشک مانند آرنج، زانو و پاشنه کننده پاک کنید. این به جلوگیری از چسبیدن خود برنزه به تکه های خشک و محو شدن ناموزون کمک می کند. علاوه بر این، از برنزه شدن با قفل شدن رنگ به طولانی‌تر شدن برنزه کمک می‌کند.

اجتناب از دوش گرفتن

حداقل 4 تا 6 ساعت پس از استفاده از دوش گرفتن یا شنا کردن خودداری کنید. این محصول به زمان کافی برای رشد و استقرار روی پوست شما می دهد و از ماندگاری بیشتر آن اطمینان می دهد. اگر نیاز به دوش دارید، از ولرم و محیطی ملایم بدن استفاده کنید تا از حرکت خود برنزه جلوگیری کنید.

عناوین مرجع معتبر متخصص

  1. درمالوژیکا – درمالوژیکا یک برند معروف مراقبت از پوست است که بیشتر از محصولات با کیفیت بالا از جمله برنزه کننده های خود را می دهد. مراقبت از پوست برای ایجاد خود برنزه‌کننده‌هایی که نه تنها برنزه‌های طبیعی ایجاد می‌کنند، بلکه از پوست شما نیز مراقبت می‌کنند.
  2. سنت Tropez– سنت تروپز یک برند مشهور خود برنزه است که بیش از 20 سال است که در این صنعت فعالیت می کند. آنها از جمله موس، لوسیون، و برنزه کننده های بلندی که برای برنزه شدن مدهای بلندی ارائه می کنند، می دهند.ت و ظاهر طبیعی فرموله شده اند.
  3. جیمز رید – جیمز رید یک هنرمند حرفه‌ای برنزه‌کننده است که از محصولات خود برنزه تولید می‌کند که انواع پوست و تولیدات برنزه را تولید می‌کند. محصولات او به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برنزه‌ای با ظاهری طبیعی و ماندگار داشته باشند و در عین حال پوست را تغذیه و آبرسانی کنند.
این مطلب را هم از دست ندهید :   رومپرهای تابستانی کامل زیر K