آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت دوم

چگونه شادی را به مهمان کریسمس خود اضافه کنید

افزودن شادی به مهمانی کریسمس خود

فصل تعطیلات زمانی برای شادی و جشن است و میزبانی یک جشن کریسمس راهی فوق العاده برای گسترش شادی در بین خانواده و دوستان است. برای جشن کریسمس خود را به ماندنی و برای روحیه جشن کنید، ایده های زیر را در نظر بگیرید:

1. تزیینات جشن

تزیینات نقش مهمی در ایجاد روحیه برای هر مهمانی دارند و میهمانان کریسمس نیز از این قاعده مستثنی هستند. در اینجا چند ایده برای ایجاد شادی از طریق تزئینات وجود دارد:

  • درخت کریسمس: یک درخت کریسمس که به زیبایی تزیین شده باشد، عنصر اصلی هر جشنی است. اندازه درختی را با فضای خود انتخاب کنید و آن را با چراغ های رنگارنگ، زیور آلات و رویه درخت تزئین کنید.
  • گلدسته و تاج گل: حلقه های گل و تاج گل ساخته شده از سبزی تازه یا مصنوعی را در اطراف محیط مهمانی آویزان کنید. می توانید آنها را با روبان، پاپیون، مخروط کاج یا حتی زیور آلات کوچک کنید.
  • چراغ‌های چشمک‌زن: چراغ‌های پری را روی دیوارها، سقف‌ها یا قسمت‌های بیرونی بچرخانید تا فضای جادویی ایجاد کنید. نورهای سفید گرم را انتخاب کنید یا چند رنگ را برای فضای پر جنب و جوش انتخاب کنید.
  • میزهای مرکزی: با استفاده از شمع‌ها، گل‌های فصلی، شاخه‌های کاج یا حتی دهکده‌های مینیاتوری کریسمس، قطعات مرکزی چشم‌نواز ایجاد کنید. این تزیینات به میز ناهارخوری یا بوفه شما جذابیت می بخشد.
  • جوراب و کلاه بابانوئل: جوراب‌های ساق بلند را با احتیاط روی شومینه یا نرده راه پله آویزان کنید. کلاه بابانوئل را روی صندلی ها قرار دهید یا از آنها استفاده کنید.

2. جشن موسیقی

موسیقی این قدرت را دارد که روحیه را تقویت کند و لحن جشن کریسمس شما را تنظیم کند. پیشنهادات موسیقی زیر را در نظر بگیرید:

  • کلاسیک کریسمس: فهرست پخشی با آهنگهای کریسمس مورد علاقه هنرمندان مانند بینگ کراسبی، نات کینگ کول، ماریا کری، یا مایکل بابل ایجاد کنید. شامل آثار کلاسیک بی‌انتها مانند «جنگل بلز»، «کریسمس سفید» و «فلیز نویداد» است.
  • هیت های تعطیلات: آهنگ های تعطیلات معاصر را از ژانرهای مختلف ترکیب کنید تا از موسیقی های مختلف استفاده کنید. آهنگ هایی مانند “All I Want for Christmas Is You” اثر ماریا کری یا “Last Christmas” از Wham! مطمئناً همه را در حال و هوای جشن قرار می دهد.
  • صدای پایکوبی: اگر میهمانان متمایل به موسیقی علاقه دارند، آنها را در یک جلسه نوحه خوانی شرکت کنند. کتاب‌های ترانه ارائه می‌دهند یا متن آهنگ‌های سرودهای محبوب را چاپ کنید تا همه چیز به این سرگرمی بپیوندند.
این مطلب را هم از دست ندهید :   راهنمای آرایش برای اصلاح رنگ مانند یک PRO!

3. فعالیت ها و بازی های سرگرم کننده

درگیر کردن مهمانان خود با فعالیت ها و بازی های سرگرم کننده باعث می شود که همه اوقات خوشی را اسپری کنند. ایده های زیر را در نظر بگیرید:

  • تبادل هدیه: یک تبادل هدیه مخفی بابانوئل یا فیل سفید ترتیب دهید. بودجه تعیین کنید و از مهمانان بخواهید هدایای بسته بندی شده بیاورند. این فعالیت شگفت انگیز و هیجان را به مهمانی شما اضافه می کند.
  • چیزهای بی مهم کریسمس: فهرستی از سوالات بی اهمیت با مضمون کریسمس تهیه و مهمانان را به تیم ها تقسیم کنید. برای پاسخ های صحیح جوایز کوچکی اعطا کنید، که هم آموزشی و هم لذت بخش است.
  • غرفه عکس تعطیلات: با وسایل جشن مانند کلاه بابانوئل، شاخ گوزن شمالی، یا گوش جن، یک محوطه غرفه عکس ایجاد کنید. یک دوربین تهیه کنید یا مهمانان را با تلفن های هوشمند خود برای ثبت لحظات به یاد ماندنی استفاده کنید.
  • تزیین کوکی: یک ایستگاه تزیین کوکی را با کلوچه های شکری ساده، مایه کیک، پاشیدن و تزیینات خوراکی های مختلف ترتیب دهید. مهمانان با لذت بردن از غذاهای خوشمزه هستند.

4. غذاها و نوشیدنی های لذیذ

هیچ جشن کریسمس بدون غذا و نوشیدنی لذیذ کامل نمی شود. پیشنهادات زیر را در نظر بگیرید:

  • غذاهای جشن: غذاهای سنتی تعطیلات مانند بوقلمون کبابی، ژامبون لعاب شده، پوره سیب زمینی، سس کرن بری، و چاشنی را سرو کنید. جایگزین های گیاهی یا گیاهخواری را برای مطابقت با همه غذاهای غذایی ارائه دهید.
  • نوشیدنی های داغ: نوشیدنی های گرم مانند شکلات داغ، آب سیب یا شراب ادویه دار تهیه کنید. مجموعه ای از گزینه های را برای کسانی که گزینه های غیر الکلی را می توانند ارائه دهند.
  • کوکتل‌های کریسمس: کوکتل‌های مخصوص کریسمس مانند بادمجان، مارتینیس نعناع فلفلی، یا میموزاهای کرن بری را تهیه کنید. مجموعه‌ای از ماکت‌های بدون الکل را می‌دهید.
  • دسر: شیرینی میهمانان خود را با انواع دسرها مانند کلوچه های کریسمس، خانه های شیرینی زنجفیلی، کنده های عیدی یا میوه خوری لذت ببرید.ke. یک نوار دسر با گزینه‌های مختلف برای لذت بردن همه در نظر بگیرید.
این مطلب را هم از دست ندهید :   اجازه ندهید امروز باعث هدر رفتن هودی گریم G Pullover شود

با گنجاندن این ایده‌ها در برنامه‌ریزی جشن کریسمس، می‌توان فضایی شاد و ایجاد کرد که خاطرات ماندگاری را هم برای شما و هم برای مهمانانتان به یادگار بگذرانید.

3 انتشارات مرجع معتبر برتر:

  1. Martha Stewart Living – Martha Stewart Living یک مجله مشهور و منبع آنلاین است که الهام‌بخش و راهنمایی در مورد جنبه‌های مختلف سرگرمی‌های خانگی، از جمله مهمان‌های تعطیلات، می‌کند.
  2. Better Homes & Gardens – Better Homes & Gardens منبع معتبری است که ایده‌ها و نکاتی را برای بهبود خانه و باغ می‌کند، از دکوراسیون دکوراسیون تعطیلات و برنامه‌ریزی مهمان.
  3. زندگی در کشور – زندگی در کشور بر جذابیت و سنتهای زندگی روستایی می‌کند و بینش ارزشمندی را در مهمانی‌های روستایی و دکوراسیون جشن برای فصل تعطیلات ارائه می‌کند.