آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

بهترین روغن های صورت برای استفاده در زیر آرایش

بهترین روغن های صورت برای استفاده در زیر آرایش

در مورد استفاده از روغن های آرایشی زیر، مهم است که روغن ها را انتخاب کنید که سبک، غیر چرب و به راحتی پوست را جذب کنید. این روغن ها باید آبرسانی، تغذیه و پایه ای صاف برای استفاده از آرایش ارائه دهنده. در حالی که روغن های متعددی در بازار موجود است، برخی از آنها به ویژه برای استفاده در زیر آرایش مناسب هستند.

1. روغن جوجوبا

روغن جوجوبا به دلیل شباهت به سبوم طبیعی پوست، یک انتخاب محبوب برای استفاده در زیر آرایش است. این روغن سبک وزن است که راحت می شود و پوست را بدون احساس می کند می کند. روغن جوجوبا همچنین برای تولید پوست کمک می کند و آن را برای انواع پوست مناسب می کند. این یک بوم صاف برای اعمال آرایش ایجاد می کند و به ترکیب یکپارچه فونداسیون کمک می کند.

2. روغن دانه گل رز

روغن دانه گل رز سرشار از اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های A و C است. این روغن به دلیل آن در آبرسانی و روشن کردن پوست و در عین حال کاهش خطوط ریز و چین و چروک شناخته شده است. دانه روغن گل رز به سرعت جذب پوست می شود بدون اینکه آثار سنگینی بر جای بگذارد و آن را به گزینه ای عالی برای استفاده در زیر آرایش تبدیل کند. همچنین به یکدست شدن رنگ پوست و بهبود بافت کلی کمک می کند.

3. روغن اسکوالن

روغن اسکوالن از اسکوالن، یک جزء طبیعی که در سبوم پوست ما پیدا می شود، به دست می آید. این سبک روغن و بدون تحمل است که هیدراتاسیون شدید را بدون مسدود کردن منافذ یا ایجاد جوش می دهد. روغن اسکوالان به سرعت جذب پوست می شود و آن را نرم و لطیف می کند. همچنین به بهبود ویژگی های ارتجاعی و کاهش علائم پیری کمک می کند. روغن اسکوالان وقتی زیر آرایش می شود، یک پایه صاف ایجاد می کند و ماندگاری کرم پودر را افزایش می دهد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترسناک های زیبایی که هر دختری با آنها شناسایی می کند

4. روغن آرگان

روغن آرگان از درختان آرگان استخراج می شود و ممم از اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان ها و ویتامین E است. این روغن سبک وزنی است که به راحتی جذب پوست می شود و آب می شود و تغذیه را می کند. روغن آرگان به بهبود پوست ارتجاعی، صاف کردن خطوط ریز و محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی کمک می کند. پایه ای صاف برای آرایش ایجاد می کند و به پوست درخشندگی سالم می بخشد.

5. روغن مارولا

روغن مارولا از آجیل درخت میوه مارولا گرفته شده و سرشار از آنتی اکسیدان ها، اسیدهای چرب امگا و ویتامین های C و E است. این روغن سبک وزنی است که به سرعت جذب پوست می شود و آن را هیدراته و تغذیه می کند. روغن مارولا به بهبود بهبود پوست ارتجاعی، کاهش قرمزی و ایجاد یکنواختی رنگ پوست کمک می کند. هنگامی که زیر آرایش استفاده می شود، سطحی صاف ایجاد می کند و درخشندگی کلی پوست را افزایش می دهد.

6. روغن هسته انگور

روغن هسته انگور از دانه های انگور استخراج می شود و به دلیل بافت بافت و جدایی از آن به سبک شناخته شده است. به را�تی جذب پوست می شود بدون اینکه اثری از باقی بماند و برای انواع پوست مناسب است. روغن هسته انگور به پوست کردن، سفت کردن منافذ و بهبود کلی پوست کمک می کند. این یک پایه صاف برای استفاده از آرایشی است که می تواند به پوست بچسبد.

هنگام انتخاب روغن صورت برای استفاده در زیر آرایش، مهم است که نوع پوست و افکار خاص خود را در نظر بگیرید. در حالی که این روغن‌ها عموماً توسط اکثر افراد به خوبی تحمل می‌شوند، همیشه توصیه می‌شود محصولات جدید را قبل از استفاده از آن‌ها روی کل صورت خود آزمایش کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   قرعه کشی روز زمین گارنیر

در نتیجه، برخی از بهترین روغن های صورت برای استفاده در زیر آرایش عبارتند از: روغن جوجوبا، روغن دانه گل رز، روغن اسکوالان، روغن آرگان، روغن مارولا و روغن حاوی انگور. این روغن ها باعث آبرسانی، تغذیه و ایجاد یک پایه صاف برای اعمال آرایش می شوند.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه استفاده شده:

  1. Dermatology Times – یک نشریه معتبر است که بر موضوعات مرتبط با پوست، از جمله مراقبت از پوست و توصیه های محصول است.
  2. Healthline – یک منبع آنلاین از جمله توصیه‌های مراقبت از پوست را می‌کند.
  3. Byrdie – یک وب‌سایت محبوب زیبایی و مراقبت از پوست که توصیه‌های تخصصی، بررسی محصولات و توصیه‌های متخصصان صنعت را می‌دهد.