آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

ترند رنگ موی متالیک

روند رنگ موی فلزی

ترند رنگ مو متالیک به محبوبیت استفاده از رنگ های فلزی مانند نقره ای، طلایی، برنزی یا مسی در تکنیک های رنگ آمیزی مو اشاره دارد. این روند در سال‌های متمادی توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند و به یکی از محبوب‌ترین افراد تبدیل می‌شود که به دنبال اضافه کردن یک عنصر به فرد و چشم نواز به دست خود هستند.

منشا و روند روند رنگ موی فلزی

روند رنگ موی متالیک ابتدا در صنعت مد ظاهر شد و بعداً برای رنگ آمیزی مو اقتباس شد. از مواد فلزی الهام گرفته و هدف آن تکرار خواص بازتابی و درخشان کننده آنها در مو است. این روند در ابتدا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت، جایی که آرایشگران و اینفلوئنسرها تفاسیر خلاقانه خود را از رنگ رنگ متالیک به نمایش گذاشتند.

با گذشت زمان، روند رنگ مو متالیک با تکنیک ها و سبک های مختلف کشف یافته است. در ابتدا، روی دستیابی به یک سایه متالیک جامد در سراسر مو دید. با این حال، آرایشگران به زودی برای ایجاد ظاهری پویا و چند بعدی شروع به آزمایش روش‌های کاربردی مختلف، مانند بالیاژ، ombre و هایلایت کردند.

سایه های رنگ موی متالیک محبوب

چندین رنگ موی متیک در این روند محبوبیت خاصی پیدا کرده اند:

  1. نقره ای: ظاهر متالیک نقره ای براق و نگر آینده می دهند. می توان از رنگ نقره ای سرد تا سایه نقره ای-خاکستری پر جنب و جوش تر باشد.
  2. رزگلد: این رنگ های رنگی گرم را با ته رنگ طلایی ترکیب می کند و ظاهری عاشقانه و پر زرق و برق می کند.
  3. برنز/مس: سایه‌های فلزی برنزی یا مسی ظاهری گرم و غنی ایجاد می‌کنند که فلزات درخشان است.
  4. Gunmetal: گان متال رنگ متالیک تیره تری است که شبیه رنگ متال واقعی است. ظاهری تند و جسورانه ارائه می دهد.
  5. رنگین کمانی: فلز فلزی رنگین کمانی دارای چندین سایه، رنگ های پاستلی یا رنگین کمانی هستند تا جلوه ای چند بعدی و اثیری ایجاد کنند.
این مطلب را هم از دست ندهید :   روغن پاک کننده بابونه زیبایی پوست

تکنیک های کاربردی برای رنگ موی فلزی

برای دستیابی به اثر رنگ موی فلزی مورد نظر از تکنیک های کاربردی کاربردی استفاده می شود:

  1. رنگ همه جانبه: این تکنیک شامل اعمال سایه متالیک به طور یکنواخت در سراسر مو، ایجاد ظاهری جسور و چشمگیر است.
  2. بالایاژ: تکنیک بالای اژ است که در آن رنگ متالیک با دست بر روی بخش‌های خاصی از مو رنگ می‌شود و نتیجه طبیعی‌تر و ظریف‌تری می‌دهد.
  3. Ombre: در ombre، سایه فلزی روی قسمت‌های پایینی مو اعمال می‌شود و به سمت پایین از سایه تیره‌تر در ابتدا به سایه روشن‌تر به سمت انتهای مو می‌شود.
  4. هایلایت: هایلایت های متالیک شامل رشته های نازک یا بخش هایی از رنگ های فلزی در سراسر مو، ایجاد و درخشندگی است.
  5. فویل کردن: فویل کردن تکنیکی است که در آن قسمت هایی از مو از اعمال رنگ متالیک در فویل پیچیده می شود. این به تشدید رنگ و ایجاد جلوه ای زنده تر کمک می کند.

حفظ رنگ موی فلزی

برای حفظ شادابی و ماندگاری رنگ موی متالیک، رعایت نکاتی ضروری است:

  1. از محصولات ایمن برای رنگ استفاده کنید: شامپوها، نرم کننده ها و محصولات حالت دهنده را انتخاب کنید که به طور خاص برای رنگ های رنگ شده فرموله شده و تا از محو شدن آنها جلوگیری شود.
  2. به حداقل رساندن شستن مو: شستن کمتر موها می تواند به حفظ رنگ کمک کند. هنگام شروع، به جای آب داغ از آب ولرم استفاده کنید زیرا بالا می تواند رنگ را از بین ببرد.
  3. محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث محو شدن موها شود، بنابراین توصیه می شود با استفاده از کلاه یا استفاده از اسپری های محافظ UV از پوست خود در برابر نور مستقیم خورشید محافظت کنید.
  4. بررسی های منظم: رنگ وسایل متالیک ممکن است به لمس منظم داشته باشید زیرا به مرور زمان محو می شوند. با یک آرایشگر حرفه ای برای توصیه های لمسی بر اساس نوع و رنگ موی خاص خود انتخاب کنید.
  5. درمان‌های حالت‌ها می‌دهند: درمان‌های نرم‌کننده برای حفظ سلامت و نگه‌داشتن مو کمک می‌کند و از خشکی و شکنندگی که مواد غذایی با رنگ‌های مرتبط است، جلوگیری می‌کند.
این مطلب را هم از دست ندهید :   سوفله کافور زیبایی پوست

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه

  1. Allure – مجله Allure یک زیبایی و مد معتبر است که فرآیندهای مختلفی از جمله رنگ مو را می دهد. برای رنگ رنگ متالیک مشاوره و الهام ارائه می دهد.
  2. Harper’s Bazaar – مجله Harper’s Bazaar یک مجله مشهور مد و سبک زندگی است که مقالاتی در مورد آخرین روند رنگ مو، از جمله سایه های متالیک ارائه می دهد.
  3. رفینری29 – Refinery29 یک نشریه آنلاین محبوب است که موضوعات مد، زیبایی و سبک زندگی را پوشش می دهد. مجموعه بینشی در روندهای نوظهور، از جمله رنگ رنگ متالیک ارائه می دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که در حالی که این منابع معتبر و قابل اعتماد در نظر گرفته می شوند، همیشه توصیه می شود با یک آرایشگر حرفه ای برای مشاوره و توصیه های شخصی با نوع و وضعیت خصوصیات خاص خود تصمیم بگیرید. /p>