آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

مدل مدل شیک برای کوتاه برای امتحان کردن

مدل موی برای کوتاه شیک و کوتاه شیک

موهای کوتاه می شود به اندازه بلند شیک و شیک باشند، اگر نه بیشتر. مدل های موی متعددی وجود دارد که می توان آنها را امتحان کرد تا ظرافت و زیبایی را به صورت کوتاه شما اضافه کنید. برخی از این مدل‌های مو عبارتند از: کات پیکسی، باب، شاگ و آندرکات. هر یک از این سبک ها را می توان با توجه به سبک و شخصیت شخصی شما سفارشی کرد.

  1. Pixie Cut

مدل کوتاه پیکسی یک مدل موی کوتاه محبوب است که می تواند با اشکال مختلف صورت و استایل های شخصی طراحی شود. این برش همه کاره را می توان بسته به شما، براق و صیقلی یا با بافت و حجم بیشتری پوشید. برخی از انواع برش پیکسی عبارتند از: پیکسی جاروب شده از طرف، پیکسی کرک دار، و پیکسی لبه دار با کناره های تراشیده شده است.

  1. باب

باب یک مدل موی کلاسیک است که می‌توان آن را به روش‌های مختلف برای دستیابی به ظاهری شیک پوشید. می توان آن را با برش صاف یا با لایه ها برای بافت و حرکت بیشتر پوشید. باب را می توان در طول های مختلف پوشید، از درست زیر چانه تا درست بالای شانه ها، و می توان آن را صاف کرد، موج دار یا فرفری کرد. برخی از انواع باب محبوب عبارتند از لوب (باب بلند)، باب معکوس و باب خط A.

  1. شگ

شگ یک مدل موی کوتاه شیک و شیک است که با لایه ها و تکه های فریم صورتش مشخص می شود. این سبک برای کسانی که خواهان ظاهری کم هزینه و در عین حال شیک مناسب هستند. شاگ را می توان با افزودن لایه های بیشتر یا کمتر و با تغییر طول قطعات قاب صورت سفارشی کرد. برخی از انواع شگ شامل شگ الهام گرفته شده از دهه 70، شگ مدرن و شگ بافت دار است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   تفاوت بین لکه های خورشیدی و لکه های تاریک

  1. زیر برش

آندرکات یک مدل موی جسورانه و شیک است که شامل تراشیدن یا کوتاه کردن طرفین و پشت سر به طور قابل توجهی کوتاهتر از بالای سر است. این استایل را می توان با طول های مختلف در بالا پوشید، از ظاهری بلند و موج دار گرفته تا روکشی براق و صیقلی. برخی از تغییرات آندرکات عبارتند از آندرکات بالا، آندر کم و آندرکات قطع شده است.

در پایان، مدل موی کوتاه می تواند به اندازه بلند شیک و شیک باشد و گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. مدل‌های پیکسی، باب، شگ و آندر تنها چند نمونه از مدل‌های موی کوتاه هستند که می‌توان آن‌ها را با سبک و مدل‌های شخصی شما سفارشی کرد.

عناوین مرجع معتبر

  1. مجله Allure: “20 مدل موی کوتاه که باعث می شود دوباره عاشق خود شوید”

مجله Allure یک نشریه معروف مد و زیبایی است که مشاوره تخصصی در مورد مدل های مو از جمله کارهای کوتاه ارائه می دهد. در این مقاله 20 مدل موی کوتاه ارائه شده است که شیک، مد روز و مناسب برای کسانی است که به دنبال تازه کردن کوتاه کردن خود هستند.

  1. Cosmopolitan: “30 مدل موی کوتاه که ثابت می کند کوتاه می تواند به اندازه بلند شیک باشد”

Cosmopolitan یک مجله زنانه پیشرو است که توصیه های سبک و زیبایی را برای زنان ارائه می دهد. این مقاله 30 مدل موی مختلف را نشان می دهد که می تواند ثابت کند کوتاه می تواند به اندازه بلند شیک و شیک باشد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین ریمل های لوله کشی داروخانه

  1. Vogue: “راهنمای نهایی برای مدل کوتاه کوتاه برای هر فرم صورت”

ووگ یک مجله مد مشهور است که مشاوره تخصصی در زمینه های مختلف مد، زیبایی و استایل ارائه می دهد. این مقاله یک راهنمای نهایی برای مدل های مختلف برای هر فرم ارائه می دهد، از جمله نکاتی در مورد نحوه انتخاب بهترین مدل برای ویژگی های خاص به فرد خود.