آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

مدل موی آندروژنی که هر کسی می تواند بپوشد

مقدمه: کوتاهی موی آندروژن

مدل بافت آندروژن یک انتخاب محبوب مدل مو برای کسانی است که مایلند ظاهری کاملاً خنثی یا تک جنسیتی داشته باشند. این مدل‌های موی همه‌کاره را می‌توان هر کسی، فقط نظر از هویت جنسی یا شخصیت‌های سبک شخصی، پوشید. در این مقاله، تعدادی از محبوب‌ترین مدل‌های موی آندروژن، ویژگی‌های آن‌ها و نحوه سازگاری آن‌ها با شکل‌های مختلف و انواع مو را بررسی می‌کنیم.

مدل موی آندروژن

  1. برش پیکسی: مدل موی پیکسی یک مدل موی کوتاه است که برای مردان و زنان به یک اندازه مناسب است. این برش همه کاره را می توان با اشکال مختلف صورت و انواع مو طراحی کرد، و بیشتر با ظاهر تند و جسورانه آن مشخص می شود. برش‌های پیکسی را می‌توان با چتری یا بدون چتری پوشید، و می‌توانم آن‌ها را به روش‌های مختلف مانند سیخ‌دار، نامرتب یا براق استایل کرد.
  2. شگ: مدل موی شگ یکی دیگر از گزینه های آندروژنی محبوب است. مشخصه آن ظاهر لایه ای و بافتی است که می تواند با فرم های مختلف و انواع مو طراحی شود. این برش با چتری ست می‌شود و می‌توان آن را به روش‌های مختلف مانند موج‌دار، صاف یا مجعد طراحی کرد.
  3. باب: مدل موی باب یک انتخاب کلاسیک و جاودانه برای ظاهری آندروژن است. مشخصه آن برش کوتاه و تا چانه است و می توان آن را با فرم های مختلف صورت و انواع مو طراحی کرد. باب را می توان به روش های مشابه صاف، موج دار یا مجعد استایل کرد و همچنین می توان آن را با چتری یا آندرکات ست کرد.
  4. آندرکات: آندرکات یک مدل موی مدرن و تند است که شامل تراشیدن پهلوها و پشت در حالی است که قسمت بالایی را بلندتر می کند. این برش را می‌توان با شکل‌های مختلف و انواع موها تطبیق داد و می‌توان آن را به روش‌های جایگزین مانند پشت صاف، نامرتب یا با تکان دادن حالت داد.
  5. Buzz Cut: مدل buzz cut یک مدل موی کوتاه است که به دلیل ظاهری کم نگهدار و خنثی از جنسیت انتخاب می شود. برای شکل‌های مختلف و انواع مو مناسب است و می‌توان آن را به روش‌های مختلف، مانند کمرنگ شدن بالا یا کم، یا با افزودن خط‌آپ یا مخروطی، حالت داد.
این مطلب را هم از دست ندهید :   آرایش جذاب برای چشم های کلاه دار

تطبیق مدل‌های موی آندروژنی با فرم‌های مختلف صورت و انواع مو

  1. شکل: برای تطبیق یک مدل موی آندروژنی با اشکال مختلف، دستورالعمل های زیر را در نظر بگیرید:
    • بیضی: اکثر مدل‌های موی آندروژنی با فرم صورت بیضی می‌آیند، اما یک باب یا چتری بلندتر با چتری‌های کنار هم می‌توان به نسبت‌ها کمک کند.
    • گرد: یک برش پیکسی با ارتفاع بیشتر در بالا یا یک باب با جلوی بلندتر می تواند دراز شدن به شکل صورت کمک کند.
    • مربع: یک شگ لایه ای یا یک باب با لایه های نرم می تواند به شکل زوایای مربع کمک کند.
    • قلب: یک برش پیکسی با لایه‌های کوتاه‌تر در بالا یا یک باب با کناری می‌توان به عملکرد عرض یک صور.� قلب کمک کند.
  2. نوع مو: برای انطباق یک مدل موی آندروژن مناسب با انواع مو، دستورالعمل های زیر را در نظر بگیرید:
    • موهای ظریف: افزودن لایه ها و بافت انتهایی می تواند به ایجاد توهم ضخامت و حجم کمک کند.
    • موهای ضخیم: نازک کردن قیچی و بافت‌دهی می‌تواند به کاهش حجم و قابل کنترل کردن موها کمک کند.
    • موهای مجعد: یک شاگ یا باب با لایه‌های مختلف انتخاب کنید و از محصولات حالت دهنده برای تقویت استفاده کنید.
    • موی صاف: جداسازی های مختلف را آزمایش کنید و از محصولات حالت دهنده برای افزودن بافت و حجم استفاده کنید.

نتیجه گیری: در آغوش کشیدن مدل بافت آندروژن

مدل کار آندروژنیک گزینه ای همه کاره و بی طرف برای کسانی است که می خواهند سبک خود را آزمایش کنند. با انتخاب برشی که مناسب فرم صورت و نوع موی شما باشد، می توانید ظاهری را به فرد و شخصی ایجاد کنید که هم شیک و هم قدرتمند باشد. با گروه‌های مختلف از مدل‌های موی آندروژنی موجود، سبکی همه چیز با داشتن و سبک شخصی وجود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین پالت سایه چشم برای پاییز