آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت اول

بهترین شوینده های بدن و استفاده از آنها

مقدمه

هنگام انتخاب یک شوینده، مهم است که نوع پوست و بدن خود را در نظر بگیرید. شست‌وشوهای بدن در فرمول‌های وجود دارند که هر کدام نیازهای متفاوتی را می‌سازند، لایه‌برداری تسکین پوست را می‌کنند. در این راهنمای جامع، برخی از بهترین شوینده‌های بدن در بازار را بررسی می‌کنیم و توصیه‌هایی در مورد نحوه استفاده از آنها ارائه می‌کنیم.

1. شوینده های گرم کننده بدن

شوینده های خشک کننده بدن برای پوست خشک یا حساس دارند عالی است. آنها حاوی موادی هستند که تامین کننده تغذیه و تغذیه پوست کمک می باشند و به آن احساس نرمی و هیدراته می دهند.

آ. دوو Deep Moisture Body Wash: این بدنی بدنی با فناوری NutriumMoisture غنی ​​شده است که به سد رطوبتی طبیعی پوست کمک کند. آبرسانی به پوست می دهد و احساس تغذیه و صافی به پوست می دهد. برای استفاده، کافی است بدن را روی لوفا یا دستان خود کف کنید، آن را روی بدن خود بمالید و کاملاً بشویید.

بCetaphil Ultra Gentle Body Wash: این شوینده بدن برای پوست های حساس طراحی شده است، بدون صابون و به اندازه کافی ملایم برای استفاده روزانه است. حاوی آلوه ورا و ویتامین B5 برای تسکین و پوست انداختن بدون از بین بردن طبیعی آن است. مقدار را روی لوفا یا دستان بمالید، روی پوست کمی خود را بمالید و آبکشی کنید.

2. شنای بدن لایه بردار

شوینده‌های لایه‌بردار بدن به حذف سلول‌های پوست مرده، باز کردن منافذ پوست و ایجاد نرم‌تر پوست کمک می‌کنند. مواد حاوی لایه‌بردارهای مانند دانه‌های جوجوبا هستند که تیرگی را از بین می‌برند و پوستی روشن‌تر نشان می‌دهند.

آ. شستشوی بدن پاک کننده بدن Neutrogena: این بدنی بدنی حاوی اسید سالیسیلیک است که از جوش های پشت، سینه و شانه ها کمک می کند. به طور منظم پوست را لایه برداری می کند و در عین حال آکنه و لک ها را درمان می کند. روی پوست بدن خود را روی پوست بمالید و کاملاً بشویید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   من ناخن های اکریلیک فشرده را امتحان کردم

باسکراب بدن لایه بردار شی بادی شاپ: این اسکراب بدن لایه بردار با کره شی و شکر ارگانیک غنی شده است. به آرامی سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست را صاف تر و نرم تر می کند. اسکراب را روی پوست با حرکات دایره ای ماساژ دهید و سپس بشویید

3. شوینده های تسکین دهنده بدن

شستوی بدن تسکین دهنده برای پوست حساس یا حرکت ایده آل است. آنها حاوی موادی مانند بلغور دوسر، آلوئه ورا یا بابونه هستند که به آرامش و تسکین پوست کمک می کنند.

آ. شوینده بدن Aveeno Skin Relief: این بدن شوینده با فرموله شده با بلغور جو دوسر، برای پاکسازی و خشک کردن پوست خشک و خارش طراحی شده است. این به بازیابی سد طبیعی پوست کمک می کند و باعث تسکین فوری حرکت می شود. شست و شوی بدن را روی لوفا دستان خود فشار دهید، روی پوست کف کنید و کاملاً بشویید.

بشوینده بدن آرام بخش پوست اوسرین: این شوینده ملایم بدن برایپوست های خشک و خارش دار مستعد اگزما مناسب است. حاوی روغن های طبیعی امگا و لیپیدها است که به جبران کمک و تسکین سوزش می کند. مقدار را روی لوفا یا دستان بمالید، روی پوست کمی خود را بمالید و آبکشی کنید.

4. شوینده های انرژی زا برای بدن

شوینده‌های بدن انرژی‌زا دارای رایحه‌ها و مواد نیروبخشی هستند که حواس را بیدار می‌کنند و به شما احساس شادابی می‌دهند.

آ. شوینده بدن مردان انرژی 3 در 1: این بدنی بدنی چند منظوره برای مردان طراحی شده است و رایحه ای انرژی بخش از عصاره نعناع را ارائه می دهد. می توان از آن به شامپو، پاک کننده صورت و بدنی در یک بطری استفاده کرد. روی پوست یا موی بمالید، خوب کف کنید و کاملا آبکشی کنید.

ب شست و شوی بدن انرژی Bath & Body Works Aromatherapy Energy Body Wash: این شوینده بدن با روغن های مانند پرتقال و زنجبیل عجین شده است، این شوینده بدن تجربه ای نشاط آور و انرژی زا است. ارائه می دهد. پوست را می کند و در عین حال رایحه ای شاداب به جا می گذارد. روی لوفا یا دستان خود بمالید، روی پوست کف کنید و بشویید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   درمان های خانگی برای از بین بردن شپش سر

نتیجه گیری

انتخاب بدنی مناسب به نیازها و اهداف خاص شما دارد. چه به خواص خواصی، لایه برداری، تسکین دهنده یا انرژی نیاز دارید، گزینه های متعددی برای رفع نیازهای شما وجود دارد. به خاطر داشته باشید که برای دستیابی به نتایج مطلوب، دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده را برای هر بدنی دنبال کنید.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه استفاده شده:

  1. Dove: Dove یک برند شناخته شده است که بدن را برای مراقبت از پوست از مواردی ارائه می دهد. وب سایت اطلاعات دقیقی در مورد محصولات و محصولات آنها ارائه می دهد

  2. Cetaphil: Cetaphil یک برند قابل اعتماد است که به دلیل مراقبت از پوست ملایم خود شناخته شده است. وب سایت آنها را در مورد فرمولاسیون آنها و نحوه برخورد آنها با انواع پوست ارائه می دهد.
  3. Neutrogena: Neutrogena یک برند محبوب مراقبت از پوست است که انواع مختلف بدن و سایر محصولات مراقبت از پوست را ارائه می دهد. وب سایت اطلاعات جامعی در مورد محصولات و مواد تشکیل دهنده آنها ارائه می دهند.

از این منابع برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد محصولات خاص برای بدن و ویژگی‌های آن‌ها و همچنین اطلاعات عمومی در مورد مراقبت از پوست و روال‌های مراقبت از بدن استفاده می‌شود.