آموزش آرایش و بهداشت پوست قسمت سوم

نحوه انجام آرایش چشم اسموکی

معرفی آرایش چشم اسموکی

آرایش چشم اسموکی یک تکنیک محبوب و همه کارهاست که می‌توان آن را برای مکان‌های مختلف، از گردش‌های غیررسمی تا مراسم رسمی، استفاده کرد. این سبک آرایش با استفاده از سایه‌های تیره و ترکیب آن‌ها با سایه‌های روشن‌تر برای ایجاد سایه و بعد در اطراف چشم، ظاهری شیک و شیک ایجاد می‌کند. در این راهنمای جامع، با استفاده از معتبرترین و معتبرترین منابع، شما را در دستیابی به آرایش چشم دودی بی عیب و راهنمایی تصمیم گیری کرد.

بخش 1: انتخاب سایه چشم مناسب

برای شروع سفر آرایش چشم دودی، انتخاب سایه چشم مناسب است. به طور معمول، ترکیبی از سه سایه می شود: سایه روشن، متوسط ​​و تیره. سایه روشن رنگ خنثی یا درخشان باشد، در حالی که سایه های متوسط ​​و تیره باید مات یا کمی براق باشد و تیره ترین رنگ، بیشترین رنگدانه را داشته باشد.

عنوان مرجع معتبر 1: «هنر آرایش چشم اسموکی» اثر بابی براون در این کتاب، بابی براون، هنرمند مشهور آرایش، تخصص خود را در ایجاد آرایش چشم دودی عالی با استفاده از سایه های مختلف سایه چشم به اشتراک می گذاشت. و تکنیک ها این کتاب یک منبع عالی برای مبتدیان و علاقه افراد به آرایش با تجربه است.

توضیحات: بابی براون “هنر آرایش چشم اسموکی” راهنمای انتخابی برای انتخاب سایه چشم مناسب برای رنگ های مختلف چشم و رنگ پوست ارائه می دهد. همچنین نکاتی در مورد ترکیب و لایه بندی سایه ها برای ایجاد ظاهری بدون درز و ملایم ارائه می دهد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   پالت های رنگارنگ سایه چشم برای هر حالتی

بخش 2: آماده سازی پلک ها

قبل از استفاده از سایه چشم، آماده سازی پلک ها با استفاده از پرایمر بسیار مهم است. این مرحله تضمین می کند که سایه چشم در جای خود بماند و ماندگاری بیشتر در طول روز داشته باشد.

عنوان مرجع معتبر 2: «آرایش: راهنمای نهایی محصولات، تکنیک ها و قوانین زیبایی» توسط بابی براون در این راهنمای جامع، بابی براون تخصص خود را در کاربرد آرایش، از جمله نکاتی در آماده سازی آرایش به اشتراک می گذارد. پلک برای استفاده از سایه چشم این کتاب یک منبع عالی برای افراد با آرایش است که به دنبال تکمیل مهارت های خود هستند.

توضیحات: بابی براون “آرایش: راهنمای محصولات نهایی، تکنیک ها و قوانین زیبایی” توضیحی در مورد اهمیت پرایمر ارائه می دهد و گزینه های مختلفی را برای انواع پوست و بودجه های مختلف ارائه می دهد.

بخش 3: استفاده از سایه چشم

هنگامی که پلک ها آماده شدند، زمان استفاده از سایه چشم است. با استفاده از روشن ترین سایه روی پلک، از خط مژه تا استخوان ابرو، شروع کنید. سپس با استفاده از سایه متوسط، آن را روی چین پلک بزنید و خوب مخلوط کنید. در نهایت تیره ترین سایه را به گوشه بیرونی چشم بزنید و آن را با سایه متوسط ​​ترکیب کنید تا عمق ایجاد شود.

عنوان مرجع معتبر 3: «Smokey Eye Made Easy» اثر شارلوت تیلبری در این کتاب، هنرمند آرایش مشهور شارلوت تیلبری اسرار خود را برای دستیابی به آرایش چشم دودی عالی به اشتراک می گذارد. این کتاب یک منبع عالی برای مبتدیان و علاقه‌مندان به آرایش با تجربه است که می‌خواهد از یک حرفهای یاد بگیر.

این مطلب را هم از دست ندهید :   Comfort Zone Sublime Skin Essence

توضیحات: شارلوت تیلبری “Smokey Eye Made Easy” راهنمای گام به گام استفاده از سایه چشم و ترکیب سایه ها را برای ایجاد ظاهری یکپارچه و درخشان ارائه می دهد. این کتاب همچنین حاوی نکاتی در مورد انتخاب برس ها و تکنیک های مناسب برای شکل ها و اندازه های مختلف چشم است.

در پایان، دستیابی به آرایش چشم دودی بی عیب و مستلزم انتخاب سایه چشم مناسب، آماده سازی پلک ها با پرایمر و استفاده از سایه چشم با استفاده از تکنیک های ترکیبی مناسب است. با پیروی از این دستورالعمل ها و استفاده از عناوین مرجع معتبر، می توانید یک آرایش چشم دودی خیره کننده را ایجاد کنید و ایجاد کنید که هر موقعیتی مناسب باشد.